Skocz do zawartości

Jaki grid?

mirekm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam webdevów :) Szybkie pytanie - templatka boostrap 1170px i psd czyli jak ja jako webdesigner mam to zrobić dobrze? Pogooglałem za gotowym psd dla 1170px i mam 2 różne opcje (takie znalazłem) czyli obszar strony to 1170px + marginesy zewnętrzne i 1170px z marginesami czyli obszar strony ma 1140px. W pierwszym przypadku mam 12 kolumn po 70px z odstępami pomiędzy nimi po 30px plus marginesy zewnętrzne po 15px (razem daje 1200px). W drugim przypadku mam też 12 kolumn ale po 67px i 68px (są wymieszane), odstępy pomiędzy kolumnami j.w. tzn 30px i marginesy zewnętrzne po 15px (razem daje 1170px).

Która wersja jest prawidłowa, zaznaczam że ja robię tylko grafikę i nie znam się na kodowaniu - stąd pytanie.

Do tej pory głównie stosowałem 960gs, ale widzę że już od dawna można więcej :) Byłbym wdzięczny za podpowiedzi w tym temacie.

EDIT: literówki i pl znaki.

Wykonam profesjonalne projekty graficzne stron www

960 już coraz rzadziej jest stosowane bo rozdziałkę 1024x768 już mało kto stosuje (wg ranking.pl tylko ok. 4%).

Prawidłowej odpowiedzi na Twoje pytanie nie ma. Sam musisz zdecydować jak dużo ekranu ma zająć Twoja strona. Na pewno łatwiej Ci będzie operować na "okrągłych" wielkościach, więc bawienie się w kolumny po 67 i 68px wymagać będzie więcej zabawy i przeliczania.

Autorski, moderowany i darmowy Katalog Stron BestKatalog

Większość webdeveloperów stosuje "płynną siatkę", dlatego zazwyczaj kupują projekty graficzne stron które łatwo dostosowują się do każdej rozdzielczości monitora.

To czy zrobisz projekt w 960gs czy w szerszym gridzie nie ma najmniejszego znaczenia. Webdeveloper i tak dostosuje projekt do swoich potrzeb.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie