Skocz do zawartości

Ta sama strona, różne kraje


odys

Rekomendowane odpowiedzi

W grę wchodzi realizacja dość dużego projektu, jednak nie do końca wiem, jak to sensownie ugryźć.

Klient chce wejść na rynek niemieckojęzyczny, więc wykupił już domeny .de i .at Strona typowo firmowa, coś o nich, co robią, jak robią itd.

Problem zaczyna się w momencie gdy klient chciałby zachować spójność designu z wersją .pl Wychodzi z tego, że chce mieć dwie identyczne strony, jedną .de , drugą .at. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby jak można różnicować takie strony aby Google nie odnotowało duplikatów? Czy sama synonimizacja contentu to wystarczające rozwiązanie?

Dodam, że użycie jednej domeny go nie interesuje, bo w przyszłości może też wejść na rynek hiszpańskojęzyczny a tam już więcej krajów więc jedna domena .es na wszystko na pewno odpada.

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam ten atrybut i właśnie chodzi mi o coś przeciwnego. Nie zależy mi na jednej domenie z wielojęzycznym, tłumaczonym contentem, tylko na wielu domenach, odpowiednio do każdego kraju do którego ma dotrzeć oferta.

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności