Skocz do zawartości

Czy indeksować atrybuty i cechy produktów?


Onyx01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Jak w tytule. Indeksować czy nie? Atrybuty i cechy mają własne meta opisy oraz linki.

Atrybuty są cechami takimi jak kolor produktu czy szerokość.

Kolejna kwestia lub pytanie numer dwa jak kto woli. Które opcje zaznaczyć podczas tworzenia mapy strony?

Address [address]
Addresses [addresses]
Login [authentication]
Best sales [best-sales]
Cart [cart]
Contact us [contact]
Discount [discount]
Guest tracking [guest-tracking]
Order history [history]
Identity [identity]
[index]
Manufacturers [manufacturer]
My account [my-account]
New products [new-products]
Order [order]
Order confirmation [order-confirmation]
Order follow [order-follow]
Order [order-opc]
Order slip [order-slip]
404 error [pagenotfound]
Forgot your password [password]
Prices drop [prices-drop]
Products Comparison [products-comparison]
Search [search]
Sitemap [sitemap]
Stores [stores]
Suppliers [supplier]

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto Ci zaśmiecać serpa takimi rzeczami? Skoro te rzeczy mają też własne linki, to mam nadzieję, że używasz canonicala?

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem zdania, że nie warto.
Mam trzy dobrze wypozycjonowane sklepy i szukam nowych dróg na ich umocnienie.
Jestem samoukiem. Gdzieś coś przeczytam, ktoś mi coś podpowie i tak się to kręci (póki co mógłbym zawstydzić niejedną firmę zajmującą się pozycjonowaniem). Pomyślałem, że skoro oprogramowanie daje taką możliwość to nie bez powodu.
Co do pytania nr 2 tak używam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to sklep, to ja na Twoim miejscu poszedłbym w longtaila na produkty i kategorie. Najlepiej zacznij od tych najbardziej dochodowych i niszowych, których nie masz wysoko.

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LongTail również jest przeze mnie używany. Wspieram się przy ich tworzeniu Planerem Słów Kluczowych, na bieżąco analizuję statystyki. Sprawdzam na jakie słowa kluczowe mam wejścia a jakie są całkowicie przez użytkownika pomijane. Kolejny sklep, który tworzę również wejdzie na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Wrzuciłem mapę do webmastera i po jej zaindeksowaniu na wiele słów kluczocych po 5 godzinach byłem w pozycjach 1-5.


Wszystkie produkty są ze sobą powiązane, dodatkowo mam wyświetlane produkty z tej samej kategorii, indywidualnie stworzone meta title (do 70 znaków), meta description (145 - 155 znaków) i short_description (500 znaków) + indywidualnie tworzone opisy (1000 - 1500 słów). Poopisywane wszystkie zdjęcia, kategorie, potworzone przyjazne linki, dodane kombinacje z atrybutów, cechy, możliwość porównywania produktów, informacje o dostępności, stanie magazynowym, producencie, katalogi z produktami jako załączniki. W linkach wychodzących rel=nofollow itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności