Skocz do zawartości

White press - test mocy linków z portali


it_management

Rekomendowane odpowiedzi

były szerowane i komentowane na kazdym blogu z osobna, uważam że topy by były.

Co innego "szerowanie" na socjalach co innego komentarze z linkami na blogach. To pierwsze moim zdaniem nic nie daje bezpośrednio na pozycje, to drugie to właściwie modelowe z punktu widzenia Google pozyskiwanie linków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

uważam, że oba elementy są "social", oznaką popularności. Jest dyskusja wokoł contentu który udostępniłem w innym serwisie z linkiem do siebie, otrzymałem w tym artykule u wydawcy linki komenty szery - dla G wtedy to jest dobry kontent. NIe mówię o linkach w komentarzach na blogach, chodzi mi o to że usery dyskutują wokół artykułu ;)

 

Nie zaśmiecajmy Marcinowi tematu, bo to nie dyskusja o wpływie social mediów.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na dalsze wyniki, fajnie może by było też zestawićm wiecej info o tych domenach co linkują...

 

Cokolwiek co tam jest dostępne na rynku, aby zobaczyć czy przekłada sie na cokolwiek :-)

 

Trust Flow, DOMAIN AUTHORITY itp i tede

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej niewiele się ruszyło bo by Marcin napisał :D

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Marcin - czym i jak bardzo dopaliłeś publikacje ?

 

'dopalanie' wpisów na tak popularnych portalach (dzienniki internetowe) raczej nie ma sensu. linki z tych miejsc powinny dawać moc samą z siebie (trust ranku domeny, wiek, wewnętrzne linkowanie itp.). taki portal na każdej podstronie ma pewnie minimum 30-50 linków wewnętrznych i zewnętrznych i ten kupiony przez whitepress trochę ginie w tej ilości więc dopalanie niewiele mu da. 

Pozycjonowanie w ten sposób nie przynosi wymiernych korzyści i tyle. oczywiście trochę szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


'dopalanie' wpisów na tak popularnych portalach (dzienniki internetowe) raczej nie ma sensu. linki z tych miejsc powinny dawać moc samą z siebie (trust ranku domeny, wiek, wewnętrzne linkowanie itp.).

"powinny" - to tylko teoria ;)

Analizowałeś "drogę artykułu" w popularnych dziennikach internetowych ?? Zwróciłeś uwagę na to, że czasami (w najlepszym wypadku) link do artykułu trzyma się parę godzin tylko na stronie głównej a potem artykuł spada w czarną głęboką (_!_) ?? Czasami nie ma nawet linku wewnętrznego prowadzącego do tego arta na jakichś mocnych podstronach. 

Teraz odpowiedz sobie na pytanie, skąd taki art ma nabrać mocy ??


Poza tym chyba jakoś trzeba "podnieść popularność" takiego artykułu co ? ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności