Skocz do zawartości

Marketing regionalnego portalu ogłoszeniowego


catalog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od prawie roku w sieci istnieje nasz serwis ogłoszeniowy. W tym czasie zebrał trochę ruchu, w dużej mierze są to ludzie poszukujący go po nazwie własnej domeny. W jaki sposób zebrać szerokie grono Internautów?

Adres strony to:

www.rzeszow2000.pl

Portal początkowo był reklamowany wśród znajomych, rodziny, znajomych znajomych itp. Nie był pozycjonowany. Jakieś udostępnienia na FB itp.

W najbliższym czasie stworzymy Fanpage oraz rozpoczniemy katalogowanie.

W serwisie jest kilka tysięcy ogłoszeń - dotyczy on prawie 200 tysięcznego miasta.

Jakie macie pomysły na jego marketing, ale bardzo by mi zależało na sposobach darmowych, a wymagających nakładów pracy i czasu - niestety z kwestii oszczędności.

Proszę o jakieś pomysły, być może ktoś prowadzi podobny serwis ogłoszeniowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy rozpocznicie katalogowanie, oni filtrowanie :).

Skoro to serwis ogłoszeniowy, dodaj w miarę popularne lokalnie kategorie i sprobuj pozycjonować je w Google.

Rób wszystko by serwis stał się rozpoznawalny w całym Rzeszowie :).

Brak czasu na nudne, powtarzalne zadania? Sprawdź szablony Zennoposter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci odpowiem bardziej poważnie niż poprzednicy. Zadaj sobie pytanie co ten serwis ogłoszeniowy wyróżnia spośród innych? Lub w czym jest gorszy od innych?

To początek drogi.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując zacznij od wyznaczeniu celów tematów pozycjonowania (lokalne-miasto, lokalne-województwo) optymalizacji pod wyznaczone cele i podniesienie "atrakcyjności" zawartości a później pomyśl o linkowaniu.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze musisz go trochę zmienić bo jest moim zdaniem nieczytelny i niewygodny w obsłudze. Po drugie musisz wykombinować co zrobić, żeby przebić rzeszowiaka, a z tym będzie ciężko.

Nowe serwisy ogłoszeniowe mają w skali mikro ten sam problem co potencjalni konkurenci allegro ;). Jako klient wchodzę tam gdzie jest najwięcej ogłoszeń, a jako sprzedawca wchodzę tam gdzie jest najwięcej klientów - koło się zamyka. Nikogo nie interesuje, że dopiero startujesz itp. Wchodząc na rzeszowiaka mam zapewne te same ogłoszenia co u ciebie +jeszcze więcej, więc po co mam przyjść do ciebie?

Szukam mieszkania, wchodzę do was i co?

https://rzeszow2000.pl/ogloszenia/announcements/category/231/sprzedam

- ani jednej miniaturki.

konkurencja:

https://www.rzeszowiak.pl/Nieruchomosci-Sprzedam-3070011155?r=mieszkania

Skup się na tym, żeby się chciało zostać i korzystać, a potem ruch przyjdzie sam. Bo dziś wydasz kasę na promocję i marketing, ludzie zobaczą i zapomną bo po prostu strona nie zachęca do powrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym coś mądrego poradzić ,ale sam nie wiem co mozna osiągnąć w tej branży bez nakładów finansowych.

Cały ten marketing głównych portali ogłoszeniowych jest sponsorowany przez układ firmowy.

Mówiąc krótko olbrzymie pieniądze wpompowane w reklamę itd.

Uważam że jak na taki portal o znikomym nakładzie kosztów ( oczywiście jeśli ogłoszenia nie zostały skopiowane ,a faktycznie przypadkowe Osoby je dodawały) jest sukcesem.

Szczerze gratuluję ,bo uważam że to nie jest mało ogloszeń.

Życze dalszego rozwoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności