Skocz do zawartości

Sprzedaż domen - początkujący

anomus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam kilka bardzo ciekawych domen do sprzedania. Nie mam doświadczenia w handlu domenami stąd ten temat. Gdzie najlepiej wystawiac domeny na sprzedaż ? Na allegro w zasadzie 0 odzewu, na aftermarket również, czy macie jakies ciekawe poświecone tylko temu zagadnieniu serwisy do wystawiania domen

Z góry dzięki za odp./

Witam,

Mam kilka bardzo ciekawych domen do sprzedania. Na allegro w zasadzie 0 odzewu, na aftermarket również,

Witaj, radzę zweryfikować domeny, czy naprawdę są "bardzo ciekawe" lub jeśli już są, to zweryfikować ich cenę, być może jest zaporowa... ?

PS. na właściwego klienta końcowego czasem czeka się nawet 3-4-5 lat...

Piękne i lśniące włosy sprawiają, że czujesz się młodo! Sprawdź na portalu KOBIECO.PL  jak poderwać chłopaka sprawdzonymi sposobami! Towarzystwo budownictwa społecznego TBS to krok ku lepszej przyszłości... Czy długi to także jeden z Twoich problemów? sprawdź jak szybko wyjść ze spirali zadłużenia!

Najlepszym sposobem na sprzedaż domen jest wystawienie ich na giełdzie np. Aftermarket, Premium. Jeżeli nie ma zainteresowania domenami może zwyczajnie są kiepskie albo tak dobre, że musisz poczekać na klienta końcowego.

Ja trzymam domeny w AM i dodatkowo wystawiam je na Premium oraz Home. Warto również jak najbardziej ułatwić zakup domeny klientowi końcowemu tz. pod domeną powinien się znajdować formularz kontaktowy lub możliwość złożenia oferty na domenę.

Czasami ustawione ceny KT są mocno wygórowane co również może odstraszyć KK dlatego bezpieczniej jest ich nie ustawiać. 

Możesz pochwalić się tymi domenami na pw?

Nie wiesz w co zainwestować pieniądze ? Wejdź na DKW.pl i zobacz sprawdzone sposoby na zarabianie pieniędzy oraz jak zarabiać na grach ! Masz problemy finansowe i potrzebujesz gotówki?Ten portal finansowy pomoże Ci wybrnąć z problemów!

Witam