Skocz do zawartości

Black-Star Indexer - profesjonalny system indeksacji linków


Dirty Frank

Rekomendowane odpowiedzi


pakiety Lite

więcej informacji na temat ich skuteczności

pakiet jest tak samo skuteczny jak każdy inny, a jak pójdziesz o kilka wiadomości wstecz to przeczytasz, że skuteczność indexera nie najgorsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby poziom usług pozostał na dobrym poziomie pakiety są limitowane. Jeśli danego pakietu (w szczególności tych największych) jest końcówka rośnie cena i ostatecznie znika ze sprzedaży, aż do momentu zwolnienia slotów. Większe ilości będą dostępne w ofercie LITE, gdzie indeksacja będzie inną metodą i jest mniej problematyczna. Chyba jako jedyny system w tak krótkim czasie przerzuciliśmy milionowe ilości linków i wiemy na co sobie można pozwolić.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zajacgd - skąd od razu takie pochopne wnioski? Czy nie prościej napisać https://black-star.link/contact.phpi rozwiązać sprawę raz dwa?

 

Żeby już była przejrzystość niestety pakiety bonusowe przyznawane są ręcznie co kilka dni co mogło spowodować, że ktoś jeszcze nie dostał. Ale kontakt na mail powoduje natychmiastową reakcję.

 

A żeby jeszcze bardziej rozwinąć Twoje wątpliwości proszę o kontakt mail (radek również) a bez problemu podwoimy bonusowy pakiet LITE, który w formie podstawowej jest już na wszystkich kontach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajacgd - skąd od razu takie pochopne wnioski? Czy nie prościej napisać https://black-star.link/contact.phpi rozwiązać sprawę raz dwa?

 

Żeby już była przejrzystość niestety pakiety bonusowe przyznawane są ręcznie co kilka dni co mogło spowodować, że ktoś jeszcze nie dostał. Ale kontakt na mail powoduje natychmiastową reakcję.

 

A żeby jeszcze bardziej rozwinąć Twoje wątpliwości proszę o kontakt mail (radek również) a bez problemu podwoimy bonusowy pakiet LITE, który w formie podstawowej jest już na wszystkich kontach

 

 

Powiem jednoznacznie, bo nos zapchany, kaszel i inne, więc w żadne wersale nie będę się bawił. Co najmniej pierwsza linia odpowiedzi jest   nie na miejscu. A tym bardziej pierwsze zdanie.

 

G... mnie obchodzi czy robicie to z ręki czy automatem. Klienta to nie powinno w ogóle interesować. To wasza w tym głowa, by wszystko działało w porządku. A to że robicie z ręki i jakieś zamówienia wam umykają, to oznacza nie najlepszą organizację pracy. Możesz być artystą kodowania itd. itp., ale gdy się bierzesz jeszcze za sprzedawanie, to trzeba trochę przyziemnego rzemiosła w to włożyć.

 

Ta odpowiedź powinna się zamknąć na przeprosinach i prośbie o kontakt na mejla. Bez dalszego molizatorstwa, bo to nie ja popełniłem błąd! Nigdzie nie było napisane, że muszą jeszcze napisać jakiegoś mejla by dostać bonus! A jeśli jeszcze nie wiecie, to już od prawie 30 lat mamy rynek klienta, a nie producenta. A w dziedzinie indekserów, to wybór jest w tej chwili znaczny.

 

Zrobiłem pierwszą wpłatę na próbę, jak również w innych. Nie wiem czy mi w tej chwili zależy na tej promocji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padło kulturalne pytanie skąd insynuacje na temat nie przydzielania komuś pakietów. Czy też brak kontaktu przez oficjalny support bo zewnętrzne forum publiczne nie jest i nigdy nie będzie oficjalnym supportem. Nie ma możliwość sprawdzić - kiedy, jak i czy jesteś klientem BS, a tym samym nie ma możliwości szybko rozwiązać ewentualnego problemu.

 

Bezpodstawne oskarżenia z Twojej strony o jakieś losowości czy umykanie zamówień są w tym momencie niezgodne z prawdą bo nic takiego nie ma miejsca. A gdyby coś źle działało to nawet nie trzeba mówić, że w ciągu 25 dni odkąd działa BS ten temat byłby przez kilkuset klientów zrównany z ziemią.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że lubisz wyciągać jakieś wnioski, o które nawet moja wypowiedź nie ocierała się. Nic nie insynuowałem, a na pewno nic o jakieś losowości (kurna, przecież nawet takiego pojęcia nie użyłem!).

Napisałem tylko, że u mnie się nie pojawiło i że - bez względu czy ręcznie czy automatycznie - powinno to działać. Zapraszanie do wysyłania zapytań do supportu to raczej nie najlepszy standard.

 

I ja nie płakałem, tylko napisałem jak to u mnie było i jak widziałem nie tylko u mnie. Pewnie w innych sytuacjach jest wszystko ok i tylko się cieszyć. Proszę, czytaj ze zrozumieniem, nie dopisuj czegoś, czego nie powiedziałem, a tak w ogóle po co taki panikarsko-agresywny ton. Ja też lubię dużo pisać/mówić, ale po to co wymyślać sytuacje, których nie było?

 

I to dla mnie na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w tej chwili wygląda skuteczność systemu? Zakupiłem pierwszy pakiet kiedy to dopiero raczkowało i żałowałem. Zmieniło się coś bo trochę czasu już upłynęło no i niby upgrade był?

Firma VECTRUM

 

Dla chcących sprzedać auto polecam - Skup samochodów Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności