Skocz do zawartości

Content a pozycja w google


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Optymalizacja to także a może przede wszystkim linki wewnętrzne. Ktoś kiedyś powiedziała że linkowanie zaczyna się na stronie bazowej - nadal jest to aktualne. 

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90% piszących "content" i o "jego znaczeniu" tak naprawdę nie wie o co chodzi bo brandzluje się głupotami w stylu "długość tekstu ma znaczenie" ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up, no cóż, w takim razie lepiej się popłacz. Bez dobrego contentu nie ma topów, bez dobrych linków nie ma topów. Ale oba czynniki muszą być spełnione. 

 

To pokaż mi jeden super przykład serwisu, który dzieki contentowi jest tak wysoko, że niewiele linków jest potrzeba?

 

SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podałem wyżej przykład i wyniki zmiany contentu na stronie klienta, reszta wypowiedzi nie jest poparta dowodami. 

 

Gdyby content nie miał wpływu na ranking, to w topach siedziałyby strony bez treści albo ze znikomą jej ilością (tak wiem zumi i inne się przebiją, ale ja nie o tym , tylko o zwykłej firmie kowalskiego z lokalnego miasta). Robiłem wiele testów, niektóre mogą być oczywiste, ale po usunięciu części / większości contentu z konkretnej podstrony, pozycje wiadomo spadały. Po wklejeniu tej treści co była, pozycje wróciły.  To się wydaje byc oczywiste dla każdego. 

 

Przypadek kolejnego gościa - w stopce upchana treść, typowo pod seo. Usunęliśmy, przerzucona treść do góry aby być "above the fold" i co? Widać było zmianę parę dni później, strona poszła do góry o parę oczek.

 

Drugi przypadek - klient miał problemy z wejściem do topa, przebudowaliśmy podstronę, dodaliśmy multimedia i inne cuda aby była bardziej user firendly, treść z ok 2k znaków rozszerzona do 500 - 600 słów z nateżeniem 2-3% słów kluczowych (wszystko sensowne dla usera, zawierała treści które użytkownik chciał naprawdę zobaczyć - cena, obrazki, tabelki itp) i fraza weszła od razu jak w masło. Treść i jej układ, którą zbudowaliśmy była inna niż reszta contentu w topie. 

 

Kolejny ciekawy przypadek ale bez zmiany treści: Strona na wp, content długi ok 600 słów, fraza w miare konkurencyjna z branzy medycznej. Gdyby sam content miał wpływ na ranking, strona by poszła w górę, a nie poszła. Bez linków wiadomo nic się nie działo. Zaczęliśmy linkowanie. Strona kilka mieisęcy była robiona różnymi technikami i się zatrzymała w okolicach top30. Myślę kurde co jest, nie chce wejść, linków zbudowałem sporo, niby ok, a w serpach dalej muka. Wszedłem do wp, obok była data publikacji postu - post robiony półtora roku wcześniej, w szukajcie też się wyświetlała stara data. Dopisałem jedno zdanie na końcu treści, dałem akutalizuj z datą dziejszą i co? w ciągu tygodnia strona w topie ;) 

 

A jeżeli ktoś zrozumiał że nasmaruje bezsensownej treści długi suchy art i będą topy, to ja też nie o tym :) Długośc ma znaczenie ale wiesz ... :D Dane które podałem z search metrics wskazywały że strony z topa mają rozwinięte treści, zazwyczaj były długie. Nie wiem na jakich frazach i stronach to robili, ale zaznaczyli to w zestawieniu.

 

Podsumowując: Moim zdaniem content wpływa bardzo dobrze na ranking, warunek to dobre linki + dobra optymalizacja. Nie twierdzę że nie da się, bo bardzo mocne linkowanie z mniejszą ilością treści też działa, ale po prostu są metody które ułatwiają życie. :) 

 

@GreenParot - znajdź sobie, przykładów nawet w polskim seo jest dużo :) dam Ci wskazówkę, nie sa to na pewno Twoje wypowiedzi na PIO, hehehe. a poważnie to np. większość stron uczestników kursu Rankings Institute którego miałem przyjemność być uczestnikiem :D Metodą o której mówię nawet jeden Polak z kursu pisał że z afiliacji zarabia 2k $ z jednej jak na razie strony, zaczynał parę miesięcy temu jako nowicjusz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@webdesigner1984, warto to przeczytać na początek:

https://static.googleusercontent.com/media/www.google.pl/pl/pl/intl/pl/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-pl.pdf

Optymalizacja była ważna, jest ważna i będzie ważna. W istotny sposób w ostatnich latach zmienił się optymalny sposób budowy struktury stron i jw. wspomniano premiowanie świeżego contentu.

nihil fit sine causa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeży content daje kopa Np. za pomocą metody losowych wpisów

 

na stronie za każdym załadowaniem strony ładują się losowe wpisy i dzięki temu robot ma zawsze świeży Content, testowałem i efekty niezłe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Optymalizacja była ważna, jest ważna i będzie ważna.

 

Śmiem się z tym nie zgodzić. Gdy kluczowym elementem rankingowym są linki optymalizacji można nie robić lub zrobić tylko po łebkach. Dużo jest takich przykładów. Np. https://www.berkshirehathaway.com/

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dyskusja rozgorzała i o to chodzi a co do znaczników h1-h4 u mnie działają wszędzie sprawdzone.@bennie_amin,

jeśli o to chodzi to tak jak napisałem w każdym contencie musi być nasycenie słowami kluczowymi nie więcej niż 10 % testowałem 3 strony wszystkie na jedną i tą samą fraze były w top10 po przesyceniu jednej strony słowami kluczowymi miała dokładnie 12, 73% wyleciała z top  100 po zmniejszeniu do 9,67% wróciła pierw do top 20 a potem było kilka wachnięć aż wkońcu osiągneła top5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


można nie robić lub zrobić tylko po łebkach.

 

Przy budowie domu można zrezygnować z okien, ba nawet nasi przodkowie preferowali siedliska bez okien. Lepiej je jednak mieć, kiedy robi się duszno ;)

 


nasycenie słowami kluczowymi nie więcej

 

Tyle Ci podpowiem, że nie chodzi wcale o nasycenie(stężenie) słów kluczowych. To tylko pochodna innych czynników, dlatego masz złudne wrażenie, że manipulacja nasyceniem przynosi efekt. Jak przyjrzysz się uważnie SERPom to znajdziesz strony o nikłym nasyceniu jak i bardzo wysokim, w dużej ilości oczywiście. Więcej się nie udzielam w tym temacie :)

nihil fit sine causa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przy budowie domu można zrezygnować z

 


Więcej się nie udzielam w tym temacie

 

w takim razie na koniec. :)

 

Przykład z domem jest nietrafiony.

 

W chwili obecnej linki są (jeszcze) najważniejsze. Gdy nie masz linków na nic się zda optymalizacja i kontent. Chociaż jest grupa specjalistów, którzy uważają, że sam kontent wystarczy, ja tak nie twierdzę. :)

Optymalizacja jest jednym z wielu czynników rankingowych, nie najważniejszym. Owszem, to się zmienia ale nie należy oczekiwać iż to nastąpi szybko. Już nawet ludzie z Google zahamowali pijar dotyczący zniesienia linków jako najważniejszy czynnik rankingowy. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeży content daje kopa Np. za pomocą metody losowych wpisów

 

na stronie za każdym załadowaniem strony ładują się losowe wpisy i dzięki temu robot ma zawsze świeży Content, testowałem i efekty niezłe

 

 

Treść w jakiej wersji językowej, tutaj dajesz odpowiedzi a w innych pytasz ?

VPS już od 130 zł netto (rocznie) - Kliknij tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności