Skocz do zawartości

System Ticketów


Funio

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Poszukuję sprawdzonego systemu ticketowego. Płatnego lub darmowego - obpojętne.

 

System ma obsługiwać serwis laptopów.

 

Na stronie serwisu formularz do wypełnienia, opis usterki, numer gwarancji itp.

 

Po wypełnieniu ticket zostaje zakolejkowany w systemie, zgłaszający dostaje info o przyjęciu zgłoszenia i jego numer, właściciel ma nadzór nad terminowością realizacji zleceń, co 24h podnoszenie priorytetu i "czerwony alarm" po przekroczeniu x czasu.

 

Generalnie klasyka jednak szukam rozwiązania które ktoś przetestował i może polecić - nie mam czasu na testy a jakoś nie do końca wierzę w rekomendacje i komentarze na stronach producentów bądź na innych forach ;)

 

Pomoże ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz sobie na forum xneolinks jak to zrobione przy pomocy IPS, w moje ocenie ma wszytko co jest potrzebne. Ilość pól obowiązkowych może być dowolna, jak również konfiguracja, można wybierać do którego działu tworzysz zgłoszenia, i jest informacja kiedy na zgłoszenia dostałeś odpowiedz, zmiana statusu zgłoszenia. Jak chcesz więcej szczegółów napisz do admina po angielsku on wytłumaczy.

Oczywiście to płatny pakiet.

Zainstaluj IPS na subdomenie możesz wykorzystać wtedy cały moduł do stworzenia forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał czas (a Ty zaufanie do mnie i cena by odpowiadała) to za około 1000 zł netto robię taki system w 3-4 dni dopasowany do Twoich potrzeb.

Z doświadczenia wiem, że gotowe systemy rzadko kiedy wpasowują się dokładnie w potrzeby klienta - dlatego polecam zlecić to komuś sprawdzonemu / poleconemu zamiast szukać gotowców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy kto pisze jeszcze. Mam wiele cudów napisanych na zamówienie i leża bo autorzy lub wyparowali, lub za naprawienie błędów, aktualizację chcą polowe zapłaconej kwoty :D Oczywiście to w żaden sposób nie odnosi się do Ciebie osobiście, ale to co pisze wiem z doświadczenia. Z gotowcami taki plus, że masz czasami marny ale jakiś support.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja są plusy i minusy, z tym, że ja akurat dostarczam dokumentację techniczną przynajmniej bazy danych (to jest najważniejsze) - czyli opis każdej tabeli, każdej kolumny - funkcja, relacje, opis zdarzeń/zasad przy operacjach CRUD.

Robię tak dlatego, że i tak zawsze taką dokumentację tworzę, a nie chcę uzależniać od siebie klienta, niech ma możliwość skorzystania z usług innego informatyka, jeżeli np. pogorszyły by się relacje między mną a klientem.

 

Z tym, że to pieśń przeszłości, bo teraz mam kilka dużych projektów i sama ich aktualizacja wg. życzeń klientów zabiera mi tyle czasu, że nie zostaje na nic innego, w SEO np. jestem do tyłu chyba ze 2 lata bo nie mam czasu pozycjonować jakichś swoich pierdół....

Tak czy inaczej - przy zlecaniu komuś tego typu pracy polecam zawsze zażądać tego typu dokumentacji, sam fakt jej tworzenia dobrze świadczy o danej firmie / informatyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dzięki, ale nie polecaj mnie więcej, bo już ostatnio pisałem, że nieczynne.

Natomiast, co systemu tikietów jestem przekonany, że są gotowe rozwiązania zarówno komercyjne jak i darmowe.

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności