Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Czy wiadomo już coś w sprawie obniżonych cen za teksty? Stawki spadły niby parę groszy za tekst, ale jeśli przemnożymy te "grosze" przez liczbę tekstów, które są realizowane w ciągu miesiąca wyjdzie ładna sumka z czterema zerami :rolleyes: , która nie ląduje w kieszeni copywriterów, a... no właśnie, gdzie?;)

Fajnie byłoby, gdyby administracja jednak rozwiązała ten problem, bo tak jak zmiany podatkowe każdy zrozumie, to niczym nieuzasadnioną obniżkę już chyba nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@miriana, właśnie miałem pisać informację, bo sprawa się wreszcie wyjaśniła :)

 

Programista dogłębnie zbadał sprawę (podobno nie było łatwo do tego dojść) - wygląda na to, że różnica w stawkach wynika z faktu, że skrypt błędnie wyliczał kwotę zaliczki na podatek dochodowy. Zamiast poprawnych wyliczeń, tj. 18% od 80% kwoty (bo od stycznia obowiązują koszty uzyskania w wysokości 20%, a nie 50%), czyli 14,4% od całej kwoty, skrypt zaokrąglał tę stawkę w dół, czyli do 14%.

 

Niedawna zmiana (która skorygowała zaliczkę do poprawnej kwoty) wynikała prawdopodobnie z jakieś aktualizacji serwera, na którym hostowana jest nasza strona.

 

W każdym razie, przepraszam wszystkich za zamieszanie - oczywiście wszystkie teksty napisane po starych stawkach będą rozliczane zgodnie z nimi :) Niemniej jednak, wszystkie nowe będą rozliczane po poprawnych (nowych) stawkach.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dyskusji, która się tu jakiś czas temu toczyła:) Czy administracja planuje wprowadzenie opcji takiej, że w przypadku odrzucenia tesktu  klient będzie musiał wyjaśnić przynajmniej w 1-2 zdaniach, jaki jest tego powód? Nie powiem denerwujące jest to jak poświęcę godzinę czy dwie na tekst, a potem jest odrzucany bez słowa wyjaśnienia. I w sumie nie wiem co jest powodem - był kiepski a może to "widzimisię" zleceniodawcy? 

:)

Edytowane przez kluskaKRK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@kluskaKRK, pomysł jest dobry, na pewno to przemyślimy :)

Jak na razie proszę o zastosowanie tymczasowego rozwiązania w postaci kontaktu ze zleceniodawcą z prośbą o wyjaśnienie, czemu tekst został odrzucony.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przełości tak robiłam, ale przestałam z kilku względów:

1. Zleceniodawcy niekiedy nie odpisywali na wiadomości prywatne

2. Mieli swoje widzimisię, z którym się nie zgadzałam, ale nic z tym nie mogłam zrobić

3. Okazywało się, że np. źle sformułowali zlecenie i teraz mają inną koncepcję

itd.

Wydaje mi się, że czują się całkowicie bezkarni - ktoś się napracuje, więc powinien dostać przynajmniej słowo wyjaśnienia:)

 

A tak na marginiesie to chyba znów nie działa sprawdzanie tekstów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy ta zmiana wyglądu panelu jest już tak na stałe? ;-)

Chodzi o to, że nie przychodzą e-maile w sytuacji, jeśli mam odrzucony tekst i teraz muszę kliknąć w każde zlecenie osobno, żeby móc to zobaczyć. Wcześniej było moim zdaniem czytelniej, bo od razu na stronie można było zobaczyć 50 tekstów z informacją, czy są one odrzucone czy zaakceptowane.

Można uruchomić taką funkcję, żeby przychodziły e-maile z informacją, że tekst jest odrzucony? Bo przy obecnym wyglądzie strony, trzeba ręcznie klikać, żeby sprawdzić czy dany tekst jest odrzucony czy nie, a przy takiej ilości tekstów, jaką ja pisze, jest to pewne utrudnienie :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, to już nie ważne z tymi e-mailami :-)

 

Natomiast, chodzi mi o wygląd samego ,,ARCHIWUM TEKSTÓW". Jeszcze parę dni temu, mogłam od razu zobaczyć czy dany tekst jest zaakceptowany, odrzucony, czy czeka na akceptację. Klikałam w ,,ARCHIWUM..." i od razu pokazywała się cała lista 50 tekstów na jednej stronie z danym statusem. Teraz, żeby się tego dowiedzieć, to muszę rozwinąć dany tekst za pomocą znaku ,,+". Obecnie, w ,,ARCHIWUM TEKSTÓW" widnieje napis ZLECENIE, TYTUŁ, BUDŻET BRUTTO/TEKST, DATA DODANIA. A zniknął napis STATUS i SZCZEGÓŁY (tekstu). I w poprzednim poście pytałam czy ta zmiana przewidziana już jest na stałe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, korona1973 said:

Dobrze, to już nie ważne z tymi e-mailami :-)

 

Natomiast, chodzi mi o wygląd samego ,,ARCHIWUM TEKSTÓW". Jeszcze parę dni temu, mogłam od razu zobaczyć czy dany tekst jest zaakceptowany, odrzucony, czy czeka na akceptację. Klikałam w ,,ARCHIWUM..." i od razu pokazywała się cała lista 50 tekstów na jednej stronie z danym statusem. Teraz, żeby się tego dowiedzieć, to muszę rozwinąć dany tekst za pomocą znaku ,,+". Obecnie, w ,,ARCHIWUM TEKSTÓW" widnieje napis ZLECENIE, TYTUŁ, BUDŻET BRUTTO/TEKST, DATA DODANIA. A zniknął napis STATUS i SZCZEGÓŁY (tekstu). I w poprzednim poście pytałam czy ta zmiana przewidziana już jest na stałe :-)

 

Hmm u mnie jest po staremu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności