Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

59 minutes ago, PawelC said:

KamiX według mnie Twoja propozycja jest dobra, w sensie 24h na napisanie tekstu, ale 6h na poprawę zdecydowanie za mało. Dlaczego? Dlatego, że jak ktoś powiedzmy o 1 w nocy zwróci Ci tekst to do 7 rano musisz go poprawić, więc według mnie zdecydowanie lepiej 24h na napisanie, 12 na poprawę, ewentualnie 12/12, ale to moja opinia ;)

W sumie dla mnie obojętny jest ten czas realizacji. Zawsze sobie można te sześć godzin samemu przedłużyć :)

 

Co ciekawe, administracja jakiś czas temu konsultowała z nami pomysł skrócenia czasu na realizację zleceń. Już nie pamiętam, ale chyba był pomysł 30 minut na każde 1000 zzs. Ten pomysł akurat mi osobiście do gustu nie przypadł. 6 godzin jest dla mnie ok w zdecydowanej większości przypadków. :)

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Mogę tylko potwierdzić słowa @kluskaKRK - już jakiś czas temu podchodziliśmy do tego tematu, ale po konsultacjach z kilkunastoma copywriterami zgodnie stwierdziliśmy, że aktualne rozwiązanie jest w porządku :)

 

Przydatną opcją jest w razie czego przedłużenie tekstu o kolejne 6 godzin :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Niestety nie ma możliwości wrzucenia obrazka bezpośrednio do tekstu - można to zrobić tylko poprzez wrzucenie grafiki na serwer online (np. snag.gy), a następnie wybranie opcji "Wstaw obraz". W następnym kroku trzeba wstawić link do zdjęcia :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. 

Chciałem zapytać jeszcze o 2 rzeczy:

- jak wygląda w tej chwili terminowość wypłat?

- rozumiem, że kwota, jaką widzę na rachunku platformy, to już wartość netto - po wszystkich potrąceniach, która w tej wysokości trafi na moje konto bankowe, tak?

Z góry dzięki za odpowiedź!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PaulMott napisał:

Witam ponownie. 

Chciałem zapytać jeszcze o 2 rzeczy:

- jak wygląda w tej chwili terminowość wypłat?

- rozumiem, że kwota, jaką widzę na rachunku platformy, to już wartość netto - po wszystkich potrąceniach, która w tej wysokości trafi na moje konto bankowe, tak?

Z góry dzięki za odpowiedź!

 

 

U mnie wszystkie wypłaty były bez żadnych opóźnień. Po odesłaniu umowy do 2 dni miałam pieniądze na koncie. I tak, to już jest kwota netto.

  • Thanks 1

Teksty i artykuły na zamówienie

Kinga Mamak Copywriting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

 

@PaulMott - właściwie nie zdarzyło nam się, żeby wypłata trwała dłużej niż 3 dni robocze - chyba że ktoś zwlekał z odesłaniem podpisanych dokumentów ponad 1 dzień :)
Jeśli zaś chodzi o stawki, to tak jak powiedziała @kingam280, od kwot netto nie są już potrącane żadne dodatkowe opłaty.

 

@kingam280, dzięki za czujność! :D

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

Dobry wieczór,

 

@PaulMott - właściwie nie zdarzyło nam się, żeby wypłata trwała dłużej niż 3 dni robocze - chyba że ktoś zwlekał z odesłaniem podpisanych dokumentów ponad 1 dzień :)
Jeśli zaś chodzi o stawki, to tak jak powiedziała @kingam280, od kwot netto nie są już potrącane żadne dodatkowe opłaty.

 

@kingam280, dzięki za czujność! :D

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Dziękuję Wam raz jeszcze za satysfakcjonującą odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

 

Z przyjemnością chciałbym Państwa poinformować, że dzisiaj wdrożyliśmy uzasadnienie odrzucenia tekstu przez Zleceniodawcę - od dzisiaj każdy Zleceniodawca musi uzasadnić odrzucenie każdego tekstu.

Dzięki temu Copywriterzy będą lepiej wiedzieli, co zrobili nie tak, a Zleceniodawcy zyskają na jakości tekstów w przyszłości :)

 

Już od jakiegoś czasu wspominali Państwo o tym, że taka funkcjonalność by się przydała, dlatego tym bardziej cieszę się, że udało nam się to wdrożyć :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

  • Thanks 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po raz pierwszy dostałem informację z systemu o tekście do poprawy. Nie mam żadnej informacji o szczegółach i wytycznych do ponowienia pracy nad tekstem. Nawet nie domyślam się o co może chodzić, ponieważ tradycyjnie staram się wnikliwie wczytywać w pierwotne oczekiwania klienta i daję mu zwykle więcej, niż muszę. Tak było też w tym przypadku. Wysłałem do niego prywatną wiadomość, ale co w sytuacji, kiedy mi nie odpowie, a po 24h tekst zostanie odrzucony automatycznie? A przy okazji - jak w praktyce dokonuje się poprawek, żeby system właściwie do zewidencjonował? 

A żeby było ciekawiej, to jednocześnie dostałem zgodę na redakcję innego tekstu dla tego klienta, o co wystąpiłem, podając mu jako przykład właśnie styl i formę, jakich użyłem do pisania pierwszego artykułu na bardzo zbliżony temat... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dobry wieczór,

 

Z przyjemnością chciałbym Państwa poinformować, że dzisiaj wdrożyliśmy uzasadnienie odrzucenia tekstu przez Zleceniodawcę - od dzisiaj każdy Zleceniodawca musi uzasadnić odrzucenie każdego tekstu.

Dzięki temu Copywriterzy będą lepiej wiedzieli, co zrobili nie tak, a Zleceniodawcy zyskają na jakości tekstów w przyszłości :)

 

Już od jakiegoś czasu wspominali Państwo o tym, że taka funkcjonalność by się przydała, dlatego tym bardziej cieszę się, że udało nam się to wdrożyć :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Super! :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności