Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, uważam, że pomysł z bazową średnią jest dobry. Bardzo dziwna jest bowiem obecna sytuacja, że osoby, które mają realizacji 500, takie, które mają ich 100 i ci całkiem początkujący są zrównywani i startują od 0. Ja osobiście, mają kilkaset tekstów napisanych i brak jakiejkolwiek oceny do tekstów lepiej płatnych dostępu nie ma, a tym samym jestem zmuszony do pisania tańszych, co zamiast mnie zachęcić do tego, odstrasza.

O wiele lepszym pomysłem dla przyspieszenia "schodzenia" precli były by bonusy, które inne serwisy oferują. Przykładowo, teksty wiszące długo mają +25 procent od serwisu do ceny bazowej.

Pozdrawiam 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GoodContent.pl  Często powtarzacie, że chcecie być inni niż konkurencja na rynku. Z tego powodu należy zrezygnować z sytemu ocen w jakiejkowliek postaci... tak jak już ktoś wspominał często oceny są wystawiane na chybił trafił, a procedura odwoławcza poprzez maile będzie uciążliwa. Zniechęcą się nawet najlepsi copy na GC z najdłuższym stażem.

Rozumiem że chodzi tutaj o wynagradzanie tych piszących co robią to najlepiej. Dlatego lepiej zrezygnować z ocen, a dostęp do lepszych tekstów niech będzie należał do copy, którzy mają już za sobą kilkadziesiąt tekstów przy czym brać się powinno pod uwagę ilość np. w procentach tych odrzuconych i od tego uzależnić dostęp do lepiej płatnych. Zamiast ocen lepiej zadziała staż piszącego...

Generalnie szkoda, że GC postawiło piszących w tak niewygodnej sytuacji początkowo brak stawki minimalnej i tekstów próbnych a teraz postawienie przed faktem dokonanym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

 

Zgodnie z ustaleniami, właśnie dodaliśmy wszystkim copywriterom za wszystkie napisane przez Państwa teksty po ocenie równej 4,75.

Dzięki temu ktoś, kto napisał na platformie łącznie 1000 tekstów, dostał 1000 ocen 4,75 :)

 

Jeśli ktoś z kolei dopiero zaczyna z nami współpracę, dostał "na start" 10 ocen po 4,75.

 

Bardzo liczę się z Państwa zdaniem, proszę mi wierzyć - faktycznie nie wyszło to najlepiej, mogłem to skonsultować w większym gronie...

Wcześniej konsultowałem to tylko z kilkunastoma copywriterami, którzy raczej pozytywnie odnosili się do zmian.

Następnym razem obiecuję, że poruszę temat na forum (zresztą tak, jak stało się w przypadku tematu rynku gotowych tekstów :D).

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, GoodContent.pl napisał:

 

Bardzo liczę się z Państwa zdaniem, proszę mi wierzyć - faktycznie nie wyszło to najlepiej, mogłem to skonsultować w większym gronie...

Wcześniej konsultowałem to tylko z kilkunastoma copywriterami, którzy raczej pozytywnie odnosili się do zmian.

 

Warto by było poinformować mailowo każdego copywritera o istnieniu forum. Nie każdy musi się rejestrować i pisać, ale każdy może przeczytać i o wszystkim wiedzieć wcześniej, a nie dostając e-mail z informacją po fakcie. Wiele osób nawet nie wie, że jest takie forum.  Warto może dodać odnośnik do forum na portalu, żeby każdy mógł tu trafić.

Edytowane przez KamiX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Bartłomieju.

 

Mam ogromną prośbę, której spełnienie zajmie Panu kilka sekund.

Proszę przeczytać te dwa zdania, jedno po drugim:

 

1. Współpracujemy z ponad 12 000 copywriterów. (Tekst pochodzi z waszej strony www)

2. Wcześniej konsultowałem to tylko z kilkunastoma copywriterami (A to cytowana Pańska wypowiedź z posta wyżej)

 

A teraz proszę się zastanowić, choćby przez tę symboliczne 10 sekund, czy nie widzi Pan w tym zestawieniu jakiejś... nie wiem, abstrakcji? 

Nie oczekuję odpowiedzi. W zasadzie nawet jej nie chcę. Po prostu proszę się zastanowić nad tymi dwoma zdaniami, zanim znów Pan napisze, że zależy Panu na copywriterach, ich zdaniu, opinii, rozwijaniu serwisu, że prowadzi Pan go nie tylko dla zarabiania na copy kasy. Proszę się zastanowić nad tymi dwoma zdaniami, gdy znów będzie Pan podnosił prowizję kosztem copywriterów, żeby broń Boże nie skrzywdzić zleceniodawców, wprowadzał zmiany z zaskoczenia (ponoć konsultowane z kilkunastoma copywriterami), a potem próbował gasić pożar szklanką wody.

Tylko tyle. A może aż tyle.

  • Thanks 1

Konto współdzielone. Kup teksty przez GT i z fakturą VAT.

Potrzebujesz tekstów? Pisz na PW albo zajrzyj, a na pewno coś wymyślimy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dobry wieczór,

 

Zgodnie z ustaleniami, właśnie dodaliśmy wszystkim copywriterom za wszystkie napisane przez Państwa teksty po ocenie równej 4,75.

Dzięki temu ktoś, kto napisał na platformie łącznie 1000 tekstów, dostał 1000 ocen 4,75 :)

 

Jeśli ktoś z kolei dopiero zaczyna z nami współpracę, dostał "na start" 10 ocen po 4,75.

 

Bardzo liczę się z Państwa zdaniem, proszę mi wierzyć - faktycznie nie wyszło to najlepiej, mogłem to skonsultować w większym gronie...

Wcześniej konsultowałem to tylko z kilkunastoma copywriterami, którzy raczej pozytywnie odnosili się do zmian.

Następnym razem obiecuję, że poruszę temat na forum (zresztą tak, jak stało się w przypadku tematu rynku gotowych tekstów :D).

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Panie Bartłomieju, proponuję na przyszłość pytać nie tylko zleceniodawców, ale i copy (i nie zaledwie promil z zarejestrowanych GC), co by zmienili w GC. Zobaczy Pan wtedy pełne zestawienie oczekiwań / wizji, czy jak zwał tak zwał, ale z obu stron, bo bez jednej z nich GC nie może działać jak należy. Na początku może się Panu wydawać, że to jakiś chaos, ale da się go ogarnąć.  rzeba będzie przeczytać te wszystkie propozycje, czy też opinie nt. tego, co Pan proponuje, ale może łatwiej będzie osiągnąć jakiś "kompromis". Myślę, że wiele osób, które przynajmniej raz na jakiś czas napiszą coś na GC, otrzymawszy jakąś propozycję zmian, spojrzy na to "nieco z boku" i być może zaproponuje jakieś dopełnienie propozycji. Co któraś taka propozycja może mieć sens

Edytowane przez maugosias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Jak najbardziej Państwa rozumiem - faktycznie, z mojej strony doszło do kilku mniejszych/większych faux pas, za które bardzo przepraszam.

Teraz na pewno będę konsultował tego typu decyzje z Państwem - jeszcze raz przepraszam.

 

Chciałbym zacząć od tematu, który wczoraj często przewijał się w mailach od copywriterów...

Niektórzy podnosili, że niekiedy czas na realizację tekstu (aktualnie stałe 6 godzin) często jest niewystarczający, szczególnie w przypadku dłuższych tekstów.

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, GoodContent.pl said:

Dzień dobry,

 

Jak najbardziej Państwa rozumiem - faktycznie, z mojej strony doszło do kilku mniejszych/większych faux pas, za które bardzo przepraszam.

Teraz na pewno będę konsultował tego typu decyzje z Państwem - jeszcze raz przepraszam.

 

Chciałbym zacząć od tematu, który wczoraj często przewijał się w mailach od copywriterów...

Niektórzy podnosili, że niekiedy czas na realizację tekstu (aktualnie stałe 6 godzin) często jest niewystarczający, szczególnie w przypadku dłuższych tekstów.

Co sądzą Państwo o uzależnieniu czasu rezerwacji od długości tekstu? Moglibyśmy zastosować przelicznik np. 1 godzina = 1000 znaków ze spacjami.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Mi akurat wydłużenie czasu nie jest potrzebne, ale można oczywiście taką opcję rozważyć w przypadku tekstów bardzo długich np. powyżej 5000 zzs. Nie jestem jednak za opcją skracania czasu  w przeliczeniu 1 godzina na 1000 zzs. Niekiedy zdarza mi się rezerwować tekst, ale nie mogę z różnych powodów napisać go od razu więc siadam do niego za godzinę czy trzy godziny. W przypadku skrócenia tego czasu trzeba będzie działać "już". Niech nie robi się z tego swego rodzaju wyścig z czasem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Oprócz tego, planujemy również wdrożenie innego pomysłu, który się często przewijał - mam na myśli automatyczne "piątki" za każdy tekst zaakceptowany przez system (po 7 dniach od przesłania) :) 

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

Oprócz tego, planujemy również wdrożenie innego pomysłu, który się często przewijał - mam na myśli automatyczne "piątki" za każdy tekst zaakceptowany przez system (po 7 dniach od przesłania) :) 

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Równie często jeśli nie częściej przewija się temat wypracowania zasad współpracy ze zleceniodawcami i wymagań wobec nich, ale niestety pomija go Pan milczeniem.
I jak tu rozmawiać o współpracy i o tym że Panu zależy na copywriterach, skoro pomija Pan to milczeniem i na konkretne pytania nie udziela odpowiedzi, tylko przenosi ciężar rozmowy w inne rejony.
Według mnie nigdy nie będzie dobrze jeśli nie ustali się transparentnych zasad w zakresie dostosowania wymagań zleceniodawców do oferowanej ceny i jakości zamieszanych opisów w zleceniach które posłużą potem do rozliczenia wykonanej pracy.
Inna sprawa to fakt, iż oceną merytoryczną tekstów w zależności od rodzaju zlecenia powinien zajmować się ktoś postronny. Ani copywriter ani zleceniodawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mają być oceny to po pierwsze z automatu zawsze powinny być piątki, po drugie niższe oceny niż piątki powinny być uzasadniane i po trzecie wystawiać oceny powinni tylko ci zleceniodawcy, którzy płacą najwięcej, bo to do ich tekstów będą mieli zablokowany dostęp osoby, które piszą słabo. Innymi słowy, zleceniodawcy, którzy dają śmieciowe stawki nie powinni mieć nic do powiedzenia na temat jakości tekstów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@JonkiPury, nie pomijam tego tematu, tylko zwyczajnie nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu - co Pan proponuje?

 

Ubolewam nad tym, że co i rusz jestem atakowany - obawiam się, że jestem jedynym właścicielem platformy copywriterskiej, który prowadzi dialog z copywriterami... Proszę zrozumieć, że nie jestem Państwa wrogiem. Gdybym faktycznie chciał coś przemilczeć, po prostu bym się nie udzielał na tym forum. Wystarczy spojrzeć na drugi wątek na tym forum (konkurencyjnego portalu), gdzie nikt nie odpowiada na Państwa pomysły...

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edytowane przez GoodContent.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jakieś problemy ze stroną? Wyskakuje mi komunikat tego typu:

Połączenie nie jest bezpieczne

Właściciel witryny panel.goodcontent.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Program Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed kradzieżą informacji.

 

Już jest  ok:)

 

Edytowane przez kluskaKRK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności