Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Napisania jednej "medycznej publikacji" już podjął się jakiś specjalista z wieloletnim doświadczeniem w branży, może to wolontariusz i aktywista, którego celem jest uświadamianie ludzi w temacie zdrowia :D Non profit. Tralalalala.

Sama bym chętnie napisała coś o zdrowiu (hehe, jestem hipochondrykiem), ale niestety muszę coś jeść. Kiedyś nie musiałam, ale to było dawno - na studiach :P 

Pozdrawiam Was w ten zimowy poranek! 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też miałem zaproponować rozwiązanie, które polegałoby na tym, że w panelu zleceniodawcy pojawiła się jakaś zakładka jak zlecać teksty w której można by zasugerować delikatnie, że czym bardziej wymagający tekst tym stawka powinna być większa i nie chodzi tu tylko o ludzii  któzy to piszą, lecz także o samych zleceniodawców, aby się potem nie dziwili i nie zniechęcali na GoodContent, że ich tekst który zamówili ciągle wisi do zrobienia. Można także podać przykładowe propozycje jak napisac wytyczne zlecenia. Rozumiem że zleceniodawcy mają różne potrzeby i czasami dają wolna ręke o czym copy mają pisać i jak, ale myśle, że da się to zasugerować w jakiś mało inwazyjny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej:) Jestem nowa i troszkę zielona, więc chciałam zapytać bardziej doświadczonych. Co można zrobić w przypadku, kiedy Klient zleca tekst np. na 3000 znaków i ustawił na to jakąś tam stawkę, ja piszę ten tekst, a klient zwraca go do poprawy i mówi, że to jest obszerny temat i raczej w 3000 znaków się nie zmieszczę?:) Jak taką sytuację można rozwiązać, abym ja mogła napisać mu bardziej obszerny tekst, ale żebym otrzymała na konto też odpowiednio wyższą stawkę? Czy ja powinnam anulować rezerwację a on powinien zamówić od nowa tekst na większą ilość znaków i ustawić wyższą stawkę, czy jak? Być może to głupie pytanie, ale serio nie wiem, więc proszę o odpowiedź;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę, jedyną opcją jest wtedy dogadanie się żeby dał Ci zlecenie prywatne. W sytuacji w której klient zleca tekst na 3 tyś znaków a Ty realizujesz tekst na umówiona ilosć znaków, a potem żąda w ramach tego samego zlecenia większej liczby znaków, to można powiedzieć że chciał troche naciągnąć zasady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Miszka89 napisał:

Hej:) Jestem nowa i troszkę zielona, więc chciałam zapytać bardziej doświadczonych. Co można zrobić w przypadku, kiedy Klient zleca tekst np. na 3000 znaków i ustawił na to jakąś tam stawkę, ja piszę ten tekst, a klient zwraca go do poprawy i mówi, że to jest obszerny temat i raczej w 3000 znaków się nie zmieszczę?:) Jak taką sytuację można rozwiązać, abym ja mogła napisać mu bardziej obszerny tekst, ale żebym otrzymała na konto też odpowiednio wyższą stawkę? Czy ja powinnam anulować rezerwację a on powinien zamówić od nowa tekst na większą ilość znaków i ustawić wyższą stawkę, czy jak? Być może to głupie pytanie, ale serio nie wiem, więc proszę o odpowiedź;)

 

Zgłoś to do admina. Skoro chciał tekst na 3 tysiące znaków, to tyle dostał. Mógł dać większą stawkę i więcej znaków do napisania, ale tego nie zrobił. Ty postąpiłaś według wytycznych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Matthew1991 napisał:

 

Zgłoś to do admina. Skoro chciał tekst na 3 tysiące znaków, to tyle dostał. Mógł dać większą stawkę i więcej znaków do napisania, ale tego nie zrobił. Ty postąpiłaś według wytycznych. 

Niestety problem tkwi w tym, że zleceniodawca podaje minimalną ilość znaków. Te 3 tys. to minimalna długość tekstu, więc zleceniodawca podaje minimum, ale oczekuje, że ktoś napisze więcej. Tylko że płaci niestety tylko za to minimum, więc sorry, więcej mu za taką stawkę nikt nie napisze... To jest nieuczciwe zagranie. Powinno być zgłoszone do administracji, a administracja powinna nakładać jakieś kary/blokady na takich zleceniodawców...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maugosias
1 godzinę temu, Miszka89 napisał:

Hej:) Jestem nowa i troszkę zielona, więc chciałam zapytać bardziej doświadczonych. Co można zrobić w przypadku, kiedy Klient zleca tekst np. na 3000 znaków i ustawił na to jakąś tam stawkę, ja piszę ten tekst, a klient zwraca go do poprawy i mówi, że to jest obszerny temat i raczej w 3000 znaków się nie zmieszczę?:) Jak taką sytuację można rozwiązać, abym ja mogła napisać mu bardziej obszerny tekst, ale żebym otrzymała na konto też odpowiednio wyższą stawkę? Czy ja powinnam anulować rezerwację a on powinien zamówić od nowa tekst na większą ilość znaków i ustawić wyższą stawkę, czy jak? Być może to głupie pytanie, ale serio nie wiem, więc proszę o odpowiedź;)

 

29 minut temu, Matthew1991 napisał:

 

Zgłoś to do admina. Skoro chciał tekst na 3 tysiące znaków, to tyle dostał. Mógł dać większą stawkę i więcej znaków do napisania, ale tego nie zrobił. Ty postąpiłaś według wytycznych. 

Dokładnie. I - jeśli przemyślisz sprawę - to anuluj rezerwację - niech sobie gość poczeka na innego "naiwniaka". A napisany tekst przerzuć sobie na kompa, może kiedyś Ci się przyda

Przed chwilą, Miszka89 napisał:

Może nie do końca dobrze to opisałam:) Zleceniodawca chce podnieść stawkę tylko nie wiemy w jaki sposób to zrobić. czy musi od nowa wrzucić zlecenie czy jak?:)

niech zapyta w GC o najlepsze rozwiazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako zleceniodawca jestem jak dotychczas zadowolony, jednak brakuje mi dwóch istotnych funkcji w systemie - archiwizacji projektów oraz informacji o liczbie dostępnych w projekcie niewykorzystanych tekstów (w zakładce https://panel.goodcontent.pl/campaign-my/finished)

 

Czy planujecie takie opcje?

KryptoPoradnik - twoje źródło wiedzy o kryptowalutach

Dyskusje o kredytach i pożyczkach - Forum Kredytowe | Kantory walut online - KantoryWalut.pl     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@GoodContent.pl  Tak się zastanawiam... Mam zarezerwowany tekst. Doczytałam treść zlecenia. Nie rozumiem do końca o co chodzi, zatem chciałabym się skontaktować z autorem zlecenia. W jaki sposób mam to zrobić? Nie pamiętam, kto był zleceniodawcą. Niegdyś korzystałam z widocznych zleceń niezakończonych, teraz mam z tym problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@mental, bardzo dziękuję za sugestię, takie funkcjonalności na pewno się przydadzą - postaramy się je wdrożyć przy najbliższej większej aktualizacji :)

 

@Justyna88, skontaktowałem się z Panią przez wiadomości prywatne na forum.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Sporo osób mówi, że są zlecenia które po prostu są wręcz śmieszne jeśli chodzi  i stawki i ilość znaków. W takim razie nie ma jakiejs opcji zgłaszania takich tekstów przez użytkowników ? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba bardziej doświadczeni maja taką opcje co nie? Chodzi o takie teksty jak: https://panel.goodcontent.pl/campaign/list/52661 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, plamster napisał:

Cześć.

Sporo osób mówi, że są zlecenia które po prostu są wręcz śmieszne jeśli chodzi  i stawki i ilość znaków. W takim razie nie ma jakiejs opcji zgłaszania takich tekstów przez użytkowników ? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba bardziej doświadczeni maja taką opcje co nie? Chodzi o takie teksty jak: https://panel.goodcontent.pl/campaign/list/52661 

 

Chyba nikt nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności