Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

7 hours ago, KamiX said:

Ja właśnie tak zawsze robię. 

 

Przy okazji jak już piszę, to mam propozycję, żeby może jakoś posortować te zamówienia na liście - np. wg daty dodania (od najnowszych do najstarszych, żeby najnowsze były na pierwszej stronie) albo wg stawki (od najwyższej do najniższej). Można by też zrobić do wyboru i każdy mógłby sobie posortować jak chce, bo trochę jest bałagan. Nowe zlecenia są wymieszane ze starszymi. 

Jak wymieszane? Przecież można sobie posortować je według kolejności dodania, a więc według numeru zlecenia. Ja zawsze tak robię i nie mam żadnego problemu z rozeznaniem się w zleceniach :) Możesz też sobie posortować według stawki itd.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, KamiX napisał:

jakoś posortować te zamówienia na liście

 

Od tego są takie strzałeczki na górze przy nazwach kolumny. Tam sortujesz wedle czego chcesz ;) Z drugiej strony masz trochę racji. Nie rozumiem totalnie domyślnego sortowania po wejściu na stronę. Nie lepiej by było wprowadzić domyślne sortowanie od najnowszych bądź najstarszych tekstów?

 

Przy okazji powiem, że podczas wypłaty bardzo miło się zaskoczyłem. Nie trzeba już drukować i podpisywać żadnych papierków ;) Niby mała rzecz, a cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, WDK2 napisał:

 

Od tego są takie strzałeczki na górze przy nazwach kolumny. Tam sortujesz wedle czego chcesz ;) Z drugiej strony masz trochę racji. Nie rozumiem totalnie domyślnego sortowania po wejściu na stronę. Nie lepiej by było wprowadzić domyślne sortowanie od najnowszych bądź najstarszych tekstów?

 

Przy okazji powiem, że podczas wypłaty bardzo miło się zaskoczyłem. Nie trzeba już drukować i podpisywać żadnych papierków ;) Niby mała rzecz, a cieszy.

 

To coś się zmieniło? Umowy nie trzeba podpisywać i odsyłać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że Pan Bartłomiej się nie obrazi jak zacytuję tu treść maila:

 

Cytat

W załączniku przesyłam umowę i rachunek - proszę o sprawdzenie 
dokumentów i ewentualnego maila zwrotnego, jeśli jakieś dane się nie 
zgadzają.

Przesłana umowa nie wymaga dodatkowej akceptacji, jako że została 
zawarta w sposób dorozumiany, zgodnie z Regulaminem. Załączony dokument 
stanowi pisemne potwierdzenie warunków wykonania dzieła. Rachunku też 
nie muszą nam Państwo podpisywać i odsyłać.
 

 

@Matthew1991  Nie odsyłałem nic i parę godzin po otrzymaniu maila z umową miałem już kasę na koncie ;)

Edytowane przez WDK2
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie jest to do końca w porządku, że zleceniodawca nie widzi dokładnej kwoty, jaką copywriter dostanie na rękę. Klient wystawiając zlecenie płaci 50 zł brutto, widzi komunikat ,,40.65 zł netto/tekst 8.33 zł brutto/1000 zzs" i myśli, że tyle ja dostanę na rękę. Ja natomiast widzę komunikat ,,Na konto otrzymasz: 28.71 zł/tekst Jeśli wystawiasz faktury: 33.54 zł netto/tekst". To jest jednak spora rozbieżność, a przecież żaden zleceniodawca na piechotę nie będzie sobie obliczał jaka jest prowizja portalu itd. Moim zdaniem każdy zleceniodawca powinien mieć świadomość, ile ja the facto dostaję na rękę. Te fałszywe dane utrudniają mi komunikację ze zleceniodawcą, bo on widzi coś innego a ja widzę coś innego, a przecież portal chce wszystko ujednolicić. W tym celu była nawet zmieniana fraza ,,Lista zleceń" na ,,Lista zamówień", żeby w każdym miejscu było ,,tak samo" ;-)

Bardzo proszę o odniesienie się administratora do tej kwestii.

Jeszcze tak na marginesie, jaką kwotę klient musi wystawić brutto, żebym ja rzeczywiście otrzymała na rękę 40 zł? Bez wystawiania faktur.

Edytowane przez korona1973
dopisek
  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.05.2019 o 17:40, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

Wszystko się zgadza - nie ma już konieczności odsyłania podpisanego skanu umowy :)

Aktualne rozwiązanie ma taką samą moc prawną, ale jest dla Państwa dużo wygodniejsze :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Cywilizacja... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minutes ago, korona1973 said:

Wydaje mi się, że nie jest to do końca w porządku, że zleceniodawcy nie widzą dokładnej kwoty, jaką copywriter dostanie na rękę. Klient  wystawiając zlecenie płaci 50 zł brutto, widzi komunikat ,,40.65 zł netto/tekst 8.33 zł brutto/1000 zzs" i myśli, że tyle ja dostanę na rękę. Ja natomiast widzę komunikat ,,Na konto otrzymasz: 28.71 zł/tekst Jeśli wystawiasz faktury: 33.54 zł netto/tekst". To jest jednak spora rozbieżność, a przecież żaden zleceniodawca na piechotę nie będzie sobie obliczał jaka jest prowizja portalu itd. Moim zdaniem każdy zleceniodawca powinien mieć świadomość, ile ja the facto dostaję na rękę. Te fałszywe dane utrudniają mi komunikację ze zleceniodawcą, bo on widzi coś innego a ja widzę coś innego, a przecież portal chce wszystko ujednolicić. W tym celu była nawet zmieniana fraza ,,Lista zleceń" na ,,Lista zamówień", żeby w każdym miejscu było ,,tak samo" ;-)

Bardzo proszę o odniesienie się administratora do tej kwestii.

Jeszcze tak na marginesie, jaką kwotę klient musi wystawić brutto, żebym ja rzeczywiście otrzymała na rękę 40 zł? Bez wystawiania faktur.

Pozdrawiam,

Żaneta Kowalska

Zgadzam się w 100%. Miałam już taką sytuację, że klient chciał zapłacić mi za zlecenie 50 zł netto (na rękę), ale nie wiedział ile faktycznie musi wpłacić. Fajnie zresztą byłoby gdyby klient wiedział ile dokładnie za dany tekst pieniędzy dostaje copywriter. Jak widać prowizja jest spora i wielu zleceniodawców nie ma pojęcia ile faktycznie dostajemy na rękę, a oczekują tekstów najwyższej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem niedawno archiwalne posty i podobno miało wejść podczas jakiejś aktualizacji to, że zleceniodawca będzie widział ile copy dostanie na rękę przy wystawianiu zlecenia. Z tego co piszecie jednak nie weszło. Chyba faktycznie tak jest, bo już kilka razy zleceniodawcy pisali mi, że wystawią zlecenie za tyle i tyle na rękę, a potem kwota ta była dużo niższa. Zapewne według nich wystawili odpowiednią kwotę, ponieważ nie pokazało im, że jednak od danej wartości będą odjęte jeszcze inne opłaty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Matthew1991 said:

Czytałem niedawno archiwalne posty i podobno miało wejść podczas jakiejś aktualizacji to, że zleceniodawca będzie widział ile copy dostanie na rękę przy wystawianiu zlecenia. Z tego co piszecie jednak nie weszło. Chyba faktycznie tak jest, bo już kilka razy zleceniodawcy pisali mi, że wystawią zlecenie za tyle i tyle na rękę, a potem kwota ta była dużo niższa. Zapewne według nich wystawili odpowiednią kwotę, ponieważ nie pokazało im, że jednak od danej wartości będą odjęte jeszcze inne opłaty...

Dokładnie. Poza tym jak wspomniałam zleceniodawcy nie wiedzą, ile copy faktycznie za dany tekst dostanie. Płacą ich zdaniem niezłą stawkę, a w praktyce dla nas jest ona sporo niższa. Dobrze więc, aby posiadali stosowną wiedzę na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już wprowadzane są zmiany to może by tak skrócić czas oczekiwania na akceptację tekstów przez klientów z 7 do 3 dni :) Argumentuje to tym, że wielu klientów i tak mając nawet 7 dni nie akceptuje samodzielnie tekstów. Mija po prostu termin i teksty są zatwierdzane z automatu.

 

Co do tego, aby klienci widzieli jaką stawkę ma copy do dobry pomysł. Tylko programiści pamiętać muszą o tym, że inną kwotę otrzymują copy rozliczający się na fakturę, a inną na umowę o dzieło :)

 

Może by tak też zwiększyć ilość możliwych wypłat w miesiącu :) Najlepiej 4, ale już dobrze byłoby gdyby były przynajmniej dwie.

 

Fajnie też by było wprowadzić kategoryzacji tekstów, np. na precel, zaplecze i tekst wysokiej jakości i do każdej kategorii przypisać minimalną stawkę za 1000 znaków :) 

Edytowane przez pawig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności