Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

On 7/1/2019 at 10:13 PM, GoodContent.pl said:

Dzień dobry,

 

@kluskaKRK, jeszcze w tym tygodniu powinna zostać wdrożona informacja dla Klientów, ile dostają Copywriterzy na rękę za dany tekst :)
Przepraszam, że tyle to trwało, ale po drodze napotkaliśmy jeszcze trochę problemów natury programistycznej.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Czy doszedł wysłany przeze mnie wczoraj mail z dopiskiem PILNE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Baba Jaga, obawiam się, że nie planujemy zmiany tego okresu - nawet na łamach tego forum niejednokrotnie sami copywriterzy podnosili, że nie jest to potrzebne.
W takim wypadku (skoro głosy są różne), w najbliższym czasie na pewno nie skrócimy tego terminu.

 

@kluskaKRK, sprawa już załatwiona :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro głosy są różne...

Głosy są różne także w temacie systemu ocen. Część copy jest za, część przeciw, a jednak mimo różnicy zdań wprowadzacie :)

A wydaje mi się, że system ocen wymaga większych prac programistycznych niż zmiana okresu akceptacji tekstu z 7 na 4 dni oraz temat systemu ocen jest dużo bardziej kontrowersyjny niż temat czasu na akceptację tekstu przez klienta.

W związku z tym nie mydlcie oczu, że nie można wprowadzić tej zmiany, bo "głosy są różne". :) 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co jest rezerwacja tekstu skoro nie zostaje on ostatecznie napisany? Widziałem jak jeden tekst przez cały dzień rezerwowały 3 osoby, by ostatecznie nie został w ogóle napisany. Wygląda to w stylu "zablokuję, by inni nie napisali".

Edytowane przez noupe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, noupe napisał:

Po co jest rezerwacja tekstu skoro nie zostaje on ostatecznie napisany? Widziałem jak jeden tekst przez cały dzień rezerwowały 3 osoby, by ostatecznie nie został w ogóle napisany. Wygląda to w stylu "zablokuję, by inni nie napisali".

Ten prawniczy tekst? Jeśli tak, to podbij stawkę, co już Ci proponowałem w prywatnej wiadomości, a napiszę Ci to lepiej, niż prawnik. W przeciwnym razie zlecenie nadal będzie sobie wisiało albo przyjmie je jakiś kolejny dyletant, którego przerośnie temat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, GoodContent.pl napisał:

Dobry wieczór,

 

@noupe, czy mogę prosić Pana o przesłanie maila z informacją, którego zamówienia dotyczy problem?
Zobaczymy, co da się zrobić :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Chyba chodziło o zamówienie na ckliwą baśniową opowieść o krainie na południu, gdzie "choinki najlepsze ceny Koziegłowy cennik" zgrabnie wpleć by się zdało, w cenie 10 zł./1000zzs, czyli "na rękę" - 5,74 zł./1000zzs. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PaulMott możesz przestać pisać nieprawdę na podstawie swoich domysłów?

 

Pytanie nie dotyczyło konkretnego zlecenia tylko ogólnie rezerwowania niepotrzebnie tekstów - tracenia czasu zleceniodawcy i innych zleceniobiorców (którzy by mogli w tym czasie je napisać, ale nie mają do niego dostępu).

 

@GoodContent.pl druga sprawa to możliwość anulowania zlecenia, gdy widać, że ktoś je pisze/zarezerwował - przycisk Anuluj zamówienie jest aktywny i można z niego skorzystać, gdy widać imię nazwisko zleceniobiorcy przy tekście, więc to możliwe, że ktoś pisze już tekst, a w tym samym czasie zlecenie zostaje anulowane?

Edytowane przez noupe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, noupe napisał:

@PaulMott możesz przestać pisać nieprawdę na podstawie swoich domysłów?

 

Pytanie nie dotyczyło konkretnego zlecenia tylko ogólnie rezerwowania niepotrzebnie tekstów - tracenia czasu zleceniodawcy i innych zleceniobiorców (którzy by mogli w tym czasie je napisać, ale nie mają do niego dostępu)

Oczywiście, przepraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam trochę inne pytanie. Na napisanie i wysłanie tekstu mamy 6 godzin, podczas których można z zamówienia zrezygnować. Ale czy coś grozi za to, że ten czas minie sam, a tekst nie zostanie wysłany, ani się z niego nie zrezygnuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, PaulMott said:

Spoliczkowałbym.

ja miałam taką sytuację, ale już jakiś czas temu.

Napisałam tekst, a jak weszłam w zlecenie, to okazywało się, że już go nie ma, bo zleceniodawca usunął. Tekst jednak normalnie się zapisał i po siedmiu dniach akceptacja była z automatu :P ale to jakiś czas temu było więc nie wiem czy coś się od tego czasu nie zmieniło :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.07.2019 o 19:00, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@Baba Jaga, obawiam się, że nie planujemy zmiany tego okresu - nawet na łamach tego forum niejednokrotnie sami copywriterzy podnosili, że nie jest to potrzebne.
W takim wypadku (skoro głosy są różne), w najbliższym czasie na pewno nie skrócimy tego terminu.

 

@kluskaKRK, sprawa już załatwiona :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Z tego, co pamiętam, większość jednak była „za".

Zatem co proponujecie dla Copy, skoro zleceniodawcy otrzymali możliwość oceniania nas?

Oni otrzymali konkretne narzędzie do ręki. A my?

Oczywiście nie liczę sygnalizowania zleceniodawcy zarobionej przez nas kwoty netto — to mnie nie przekonuje. Jest wręcz zabawne. Zna Pan jakiegoś przedsiębiorcę, który obniżył cenę zakupu, ponieważ zrobiło mu się żal klienta?

Rozumiem Pana tok myślenia — im więcej obostrzeń dla zleceniodawców, tym większe ryzyko, że uciekną, natomiast tania siła robocza zawsze się znajdzie. Jednak uważam, że jest to nie w porządku.

 

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności