Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Baba Jaga napisał:

Zatem co proponujecie dla Copy, skoro zleceniodawcy otrzymali możliwość oceniania nas?

i to średnio działa. Mam jakieś 80 procent tekstów zaakceptowanych bez żadnej oceny. Bez sensu taki system, skoro ocenić chce się przede wszystkim tym klientom, którzy mają jakieś uwagi i obniżają ocenę. Reszta albo nic nie wystawia, albo teksty akceptują się z automatu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Baba Jaga, rozwiązanie polegające na wyświetlaniu klientowi kwoty, którą dostanie copywriter, zostało zaproponowane przez Państwa na tym forum - ciężko mi więc odnieść się do argumentu o "śmieszności". Staram się wdrażać udogodnienia dla copywriterów, ale muszę mieć na uwadze również drugą stronę. Wiadomo, mogę wprowadzić nawet 24-godzinny czas na akceptację, ale wtedy 90% klientów odejdzie. Termin tygodniowy jest według mnie dobrym kompromisem - ze strony klientów z kolei słyszałem kilkukrotnie pomysł na rozszerzenie tego terminu do 2 tygodni. Państwo proponują z kolei 4 dni. Trzeba się spotkać gdzieś w połowie, więc termin tygodniowy pozostanie niezmieniony.

 

@monis190, pomysł jak najbardziej się sprawdza - na przykładzie kilkudziesięciu ręcznie sprawdzonych przeze mnie copywriterów jestem w stanie stwierdzić, że pozwala on na oddzielenie copywriterów dobrych od tych, którzy w jednym zdaniu popełniają kilka wszelkiego rodzaju błędów. Wiadomo, nie wszystkie teksty są oceniane, ale kiedy był obowiązek oceny każdego tekstu, faktycznie dochodziło do oceniania "na chybił trafił" (o czym mówili sami klienci, że nie zawsze mają czas na weryfikację każdego z setek otrzymywanych przez nich tekstów). Aby uniknąć problemów na tym polu, wprowadziliśmy (tu ukłon w Państwa stronę) konieczność uzasadnienia każdej oceny.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał nawiązać jeszcze do tematu ukrywania zleceń poszczególnych klientów. Naprawdę nie chcę być wyrobnikiem za 4 zł brutto/1k u osoby, która ma całą litanię wymagań, a po oddaniu tekstu i tak nic jej nie pasuje. Wiszące aktualnie na tablicy teksty od tej osoby (w sumie to nawet i osób, bo z tego konta kontaktowały się ze mną bodajże już ze 3) stanowią już prawie 1/4 całości i szukanie czegoś w tym śmietniku przestaje być przyjemne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minutes ago, WDK2 said:

Ja bym chciał nawiązać jeszcze do tematu ukrywania zleceń poszczególnych klientów. Naprawdę nie chcę być wyrobnikiem za 4 zł brutto/1k u osoby, która ma całą litanię wymagań, a po oddaniu tekstu i tak nic jej nie pasuje. Wiszące aktualnie na tablicy teksty od tej osoby (w sumie to nawet i osób, bo z tego konta kontaktowały się ze mną bodajże już ze 3) stanowią już prawie 1/4 całości i szukanie czegoś w tym śmietniku przestaje być przyjemne. 

hmm wystarczy w takim razie uszeregować zlecenia od najlepiej do najgorzej płatnych :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, kluskaKRK napisał:

hmm wystarczy w takim razie uszeregować zlecenia od najlepiej do najgorzej płatnych :P

 

Jest to jakieś rozwiązanie, ale musiałbym to robić za każdym razem po przeładowaniu strony. No i czasem mam też ochotę na proste teksty, zwłaszcza na początku i pod koniec dnia, więc dalej muszę przebierać pomiędzy tymi niechcianymi ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@pawig i @plamster, zostanie to wdrożone w najbliższym czasie - trochę się to przesuwa w harmonogramie, bo aktualnie pracujemy nad jeszcze lepszą dla Państwa zmianą ;)

 

Na razie powiem tylko, że czas od zlecenia wypłaty do zaksięgowania środków na Państwa koncie wkrótce skróci się do powtarzalnego 1 dnia roboczego :)

 

To chyba trochę większe udogodnienie, prawda? ;)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie rozumiem czemu tak się bronicie przed skróceniem czasu akceptacji tekstu przez klienta z 7 do 4 dni.

Duża część klientów nie akceptuje tekstów samodzielnie tylko wiszą one 7 dni. Ci, którym zależy na samodzielnym sprawdzeniu tekstów robią to w przeciągu 1-2 dni.

Copy na napisane tekstu ma 6 godzin, klient na jego akceptację 7 dni. Gdzie tu logika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawig, już o tym pisałem - niekiedy klienci, którzy mają do sprawdzenia setki tekstów w jednym zamówieniu, nie są w stanie poświęcić się sprawdzaniu tekstów na pełen etat... Czasem potrzebują na to więcej czasu.

Jak już wspomniałem, z ich strony padają propozycje przedłużenia tego terminu do 14 dni, ale tego również nie planujemy. Termin tygodniowy jest sprawiedliwym kompromisem.

Dodam również, że temat ten był już poruszany pół roku temu (poniżej przesyłam link do wpisu) - jak widać, pomysł użytkownika @maugosias nie spotkał się z przychylnością w dalszych wypowiedziach kilku copywriterów.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Edytowane przez GoodContent.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minutes ago, GoodContent.pl said:

Dzień dobry,

 

@pawig i @plamster, zostanie to wdrożone w najbliższym czasie - trochę się to przesuwa w harmonogramie, bo aktualnie pracujemy nad jeszcze lepszą dla Państwa zmianą ;)

 

Na razie powiem tylko, że czas od zlecenia wypłaty do zaksięgowania środków na Państwa koncie wkrótce skróci się do powtarzalnego 1 dnia roboczego :)

 

To chyba trochę większe udogodnienie, prawda? ;)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

akurat ja bym wolała najpierw wdrożenie informowania zleceniodawców o naszym zarobku netto :P

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.07.2019 o 18:44, kluskaKRK napisał:

akurat ja bym wolała najpierw wdrożenie informowania zleceniodawców o naszym zarobku netto :P

Pomysł z tym niby jest dobry, ale nie jestem do końca przekonana czy zleceniodawcy zwrócą na to uwagę. Informację można wdrożyć, ale oprócz tego dodałabym komunikat, że jeśli zależy im na realizacji przez najlepszych copy, to muszą dać wyższą stawkę, bo najlepsi nie piszą za najniższe. Może to by podziałało. Warto też zastanowić się nad wprowadzeniem limitu czasu wiszenia zlecenia na liście. Na przykład zlecenie byłoby dodawane na tydzień i jeśli nie będzie zrealizowane, to przed upływem tygodnia zleceniodawca dostałby wiadomość, że jeśli chce przedłużyć zlecenie o kolejny tydzień to musi podnieść stawkę albo zmienić wymagania, bo te dwie rzeczy są najczęstszymi przyczynami tego, że zlecenia długo wiszą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności