Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą, GoodContent.pl napisał:

Nie zależy mi na utrudnianiu Państwu życia, dlatego też ewentualnie taki współczynnik chciałbym ustalić tak nisko, jak to tylko możliwe.

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Proszę się nie dziwić, że nie mamy zaufania do Pana współczynników. Ostatni (oceny) również miał być dla nas super extra nisko i bezproblemowy. I co? I jest na zaporowym poziomie. Średnia 4,75 to nie jest ani nisko, ani sprawiedliwie dla nas. Kiedy zdarzy się gorsza ocena — musimy tracić czas na kopanie się z koniem, pisząc do Pana, uzasadniając, usprawiedliwiając, prosząc. To jest dla mnie osobiście upokarzające.

Ocena 3 podparta przez zleceniodawcę występowaniem błędów ortograficznych, których tam nie było to żenada. Używam nakładki sprawdzającej ortografię i stylistykę — więc jestem pewna, że taka sytuacja nie miała miejsca. Przełknęłam, ogarnęłam to w sobie, ponieważ wstyd mi było skarżyć się jak w przedszkolu. Wolałam przełknąć tę zniewagę i nie tracić czasu.

 

Więc — ostatecznie proszę się nie dziwić, że każdy dodatkowy wskaźnik od razu wywołuje u mnie brak zaufania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Nochance i @Baba Jaga, mam nietypową prośbę - czy mogę prosić o przesłanie w wiadomości prywatnej na forum Państwa adresów e-mail, przypisanych do Państwa kont na platformie?
Chciałbym po prostu zweryfikować, na jakim poziomie byłby taki "wskaźnik" u Państwa i ewentualnie przedyskutować, czy takie 10% (które rzuciłem "z głowy") byłoby w porządku :)
Wolę operować na żywym organizmie, to dużo by mi pomogło.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezerwować tekst po 4-5 dni? To taki ktoś sobie w nocy budziki ustawia, że mu się rezerwacja kończy i musi wejść i ponowić? Z drugiej strony zdarzało mi się trzymać tekst troszkę dłużej, bo wiedziałam, że go napiszę, ale najczęściej czas mam tylko wieczorami, więc zamówienie zdarzało mi się trzymać te pierwsze 6 godzin i nie napisać ani litery, po czym po ponowieniu napisać wszystko w godzinę. Tak prawdę mówiąc, to dla mnie to ponawianie rezerwacji to cudowna sprawa, pisałam na jednej stronie, gdzie ilość czasu była dopasowana do długości tekstu, ale czas ten był absolutnie ostateczny - nie dało się nawet zrezygnować z wykonywanego zlecenia. Przejście na GC pod tym kątem to cud, miód i orzeszki, szczególnie że mam małe dziecko w domu i to często ono zarządza moim czasem wolnym.

Mnie za to zastanawia inna kwestia i może nawet jest to troszkę pomocne właśnie przy tej sprawie, mianowicie dziwi mnie troszkę, że za samoistne zakończenie czasu rezerwacji bez wysłania tekstu czy rezygnacji nie ma żadnych konsekwencji. Powinny moim zdaniem być, chociaż jakieś drobne. Tak na zasadzie traktujmy się poważnie - piszesz teraz albo później, ewentualnie rezygnujesz, a nie że bierzesz i jedziesz na wycieczkę rowerową, a klient czeka.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Przeszukuję właśnie bazę pod kątem takich "szkodników" i znalazłem jeszcze kilka innych kwiatków...

  1. 4 multikonta jednego użytkownika - pisał tylko na jednym, pozostałe 3 służyły tylko do blokowania zamówień (kilkaset zarezerwowanych, zero napisanych), które prawdopodobnie realizował potem na koncie głównym,
  2. osobę, która zarezerwowała blisko 600 tekstów - nie napisała ani jednego,
  3. osobę, która zarezerwowała blisko 250 tekstów - nie napisała ani jednego,

To właśnie z takimi kontami chcemy walczyć - a nie z kimś, komu się parę razy powinęła noga i np. pisał tekst kilkadziesiąt godzin.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, ellses napisał:

 

Mnie za to zastanawia inna kwestia i może nawet jest to troszkę pomocne właśnie przy tej sprawie, mianowicie dziwi mnie troszkę, że za samoistne zakończenie czasu rezerwacji bez wysłania tekstu czy rezygnacji nie ma żadnych konsekwencji. Powinny moim zdaniem być, chociaż jakieś drobne. Tak na zasadzie traktujmy się poważnie - piszesz teraz albo później, ewentualnie rezygnujesz, a nie że bierzesz i jedziesz na wycieczkę rowerową, a klient czeka.

 

Tutaj się nie zgodzę.

Tak jak pisano już powyżej — wpada zlecenie, którego temat wydaje się spoko. Rezerwujesz, po czym czytasz opis na 1000 znaków (sam by już napisał sobie te tekst, opis zajął mu z godzinę) - i twierdzisz, że jednak nie podołasz wymaganiom. Rezygnujesz.

Albo rezerwujesz, robisz research i twierdzisz, że jednak nie dasz rady napisać tak fachowo, jak byś chciała. Rezygnujesz, dając szanse innym, lepszym.

Nie uważam, że za to powinno się karać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem następne kwiatki - następnych dwóch copywriterów, którzy mają łącznie 7 multikont. Pozostałych 5 używają do blokowania tekstów, a dwóch głównych używają do pisania. To właśnie z takimi patologiami chcę walczyć.

 

Chyba już Państwo widzą, co mam na myśli?

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Baba Jaga said:

 

Tutaj się nie zgodzę.

Tak jak pisano już powyżej — wpada zlecenie, którego temat wydaje się spoko. Rezerwujesz, po czym czytasz opis na 1000 znaków (sam by już napisał sobie te tekst, opis zajął mu z godzinę) - i twierdzisz, że jednak nie podołasz wymaganiom. Rezygnujesz.

Albo rezerwujesz, robisz research i twierdzisz, że jednak nie dasz rady napisać tak fachowo, jak byś chciała. Rezygnujesz, dając szanse innym, lepszym.

Nie uważam, że za to powinno się karać.

Tak, tylko Ty mówisz o sytuacjach, w których z jakiegoś powodu rezygnujesz z pisania tego tekstu, a ja o tym, że można go ani nie napisać, ani nie zrezygnować. Po prostu zostawiasz zarezerwowane zamówienie i nie robisz nic. Czas mija sam, po 6 godzinach zamówienie wraca do dostępnych na liście. Uważam, że nie byłoby to dla mnie krzywdzące, gdyby oczekiwano ode mnie po prostu jakiejś reakcji - napisania, wysłania, przedłużenia rezerwacji, albo zrezygnowania. Bo to o czym Ty mówisz, to mnie też się oczywiście zdarza - widzę bliski mi temat, rezerwuję szybciutko, po czym doczytam szczegóły i rezygnuje. Albo nagłe jakieś sytuacje zmuszają mnie do rezygnacji. Ale rezygnacji, a nie pozostawienia zarezerwowanego zamówienia i olania sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, GoodContent.pl napisał:

Znalazłem następne kwiatki - następnych dwóch copywriterów, którzy mają łącznie 7 multikont. Pozostałych 5 używają do blokowania tekstów, a dwóch głównych używają do pisania. To właśnie z takimi patologiami chcę walczyć.

 

Chyba już Państwo widzą, co mam na myśli?

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Rozumiem.

W takich sytuacjach chyba najlepiej wprowadzić (przy rejestracji konta) weryfikację po IP :hmmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, ellses napisał:

Tak, tylko Ty mówisz o sytuacjach, w których z jakiegoś powodu rezygnujesz z pisania tego tekstu, a ja o tym, że można go ani nie napisać, ani nie zrezygnować. Po prostu zostawiasz zarezerwowane zamówienie i nie robisz nic. Czas mija sam, po 6 godzinach zamówienie wraca do dostępnych na liście.

 

Teraz rozumiem i wiem, w czym widzisz problem.

Zgadzam się z Tobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kluskaKRK, to i tak nie wszyscy, bo na razie sprawdzam to tylko ręcznie - przed momentem namierzyłem następną osobę z 6 multikontami.

 

Każde z tych 6 multikont nie napisało żadnego tekstu, za to łączna ilość rezerwacji przekroczyła 2000.

 

To rozwiązanie będzie miało charakter "anticheat", nie uderzy w zwykłych copywriterów.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, GoodContent.pl napisał:

@Baba Jaga, blokował co lepsze zamówienia swoimi multikontami, a potem "przejmował" je głównym kontem - pewnie tak to działało...
Ale już niedługo ;)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Bardzo nieuczciwe zagrania. Cóż — nie bezpodstawnie Polacy mają w świecie opinię kombinatorów. ;)

Na pewno należy coś z tym zrobić, tylko "z głową" - żeby nie wylać dziecka z kąpielą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności