Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

@Baba Jaga, będzie to łatwe do wychwycenia - w końcu ilu jest rzetelnych copywriterów, którzy na kilkaset rezerwacji nie sfinalizowali ani jednej? ;)
Współczynnik zostanie ustawiony na takim poziomie, żeby uczciwi użytkownicy nawet nie mogli się do niego zbliżyć.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Multikonta służące do blokowania tekstów + konto, z którego są realizowane BAN. Od razu, nie ma na co czekać, bo to jak dla mnie oszustwo. 

2. Zapis w regulaminie, że posiadanie multikont jest równoznaczne z blokadą w serwisie nawet bez informowania.

3. Jeżeli w jednym domu są dwie osoby, które piszą z różnych kont, wystarczy, że wyślą maila z informacją. Będzie łatwo zweryfikować, czy blokują zlecenia, czy faktycznie piszą.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@monis190, nie rozwiąże to sprawy - z tego, co zaobserwowałem, niekiedy multikonta zakładane są z różnych IP. Prawdopodobnie w ruch poszło tak proste narzędzie, jak proxy/VPN. Taki współczynnik będzie dużo lepiej wyłapywał wszelkie "anomalie" :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba raz się zdarzyło, że zarezerwowałam tekst, musiałam nagle wyjść z domu, a później w ostatnim momencie ponowiłam rezerwację - brakło mi dosłownie 15 minut na sprawdzenie go, więc musiałam po taką możliwość sięgnąć... Rozumiem rozgoryczenie, gdy ktoś kilka dni z rzędu ponawia ten sam temat, a go w ogóle nie pisze <_< Aczkolwiek uważam, że minimalny czas na rezerwację powinien pozostać na poziomie 6h. Też nieraz z rana zarezerwuję tekst, później wiadomo - kawa, śniadanie, i trochę czasu mija ;) A i tak w ciągu 6h go oddaję. 1h na 1000zzs czasem mogłaby nie wystarczyć ;)

Odnośnie anulowania rezerwacji popieram poprzedników, parę razy zarezerwowałam tekst, a po przeczytanie długiego tekstu zlecenia - czy też zrobienia researchu - stwierdziłam, że nie podołam i anulowałam rezerwację. Jednak to tylko skromny odsetek z rezerwowanych i wykonywanych przeze mnie zleceń. Dlatego jestem za tym, żeby wyłapać i wyeliminować takich "szkodników" jak pan Bartłomiej opisał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postuluję zmianę w zakresie procedury poprawek. Nie może być tak, że jeśli nie wyrabiam się z jakimś tekstem w 6h i potrzebuję jeszcze godzinę na jego dokończenie, to chcąc ponownie zarezerwować zlecenie, nie mam takiej możliwości, bo wbija mi się z automatu "nieproszony gość" w postaci tekstu do poprawki. Zanim to ogarnę, to nie ma już oczywiście tekstu nad którym pracowałem kilka godzin, bo zwyczajnie ktoś sobie go podebrał. Skoro mam 24h na poprawę tekstu, to powinna być wyłącznie moja sprawa, kiedy i czy w ogóle się na to zdecyduję, znając oczywiście konsekwencje. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już z pół roku postuluję wprowadzenie osobnej kolejki dla tekstów, które zostają zwrócone do poprawy. Musimy trochę przycisnąć temat, bo naprawdę jest to mocno irytujące :)

 

Można również wprowadzić przycisk, który pozwalałby na jednorazowe przedłużenie tekstu bez potrzeby jego anulowania. 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 hours ago, GoodContent.pl said:

@Baba Jaga, będzie to łatwe do wychwycenia - w końcu ilu jest rzetelnych copywriterów, którzy na kilkaset rezerwacji nie sfinalizowali ani jednej? ;)
Współczynnik zostanie ustawiony na takim poziomie, żeby uczciwi użytkownicy nawet nie mogli się do niego zbliżyć.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Jeżeli rzeczywiście ma to dotyczyć kilkuset rezerwacji bez realizacji to ok. Jednak reszta powinna zostać jak do tej pory, bez uzależniania 1h = 1000 zzs bo za dużo tych zmian.

Edytowane przez Nocturne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności