Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie to jest prosta sprawa. 

1. Wprowadzic kategorie tekstów na precel, zapleczowka, tekst wysokiej jakości. 

2. Wprowadzić tematykę/branżę, której tekst ma dotyczyć. 

3. I jest proste filtrowanie. Wybieram sobie np. zlecenia z dziedziny medycyny i teksty zapleczowe.

Tak to działa u konkurencji. Wiem, że zaraz to Pan Bartłomiej się na mnie wkurzy :) No ale tak jest i copy z takiego filtrowania korzystają :) To jest fakt.

A to jest mega pomocne, bo teraz to wszystkie zlecenia są wrzucone do jednego worka. 

Edytowane przez pawig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto przeanalizować kwestię ekonomii. Każdego dnia tracę kilka minut na podziwianie zleceń i stawek, które do mnie nie przemawiają. W ciągu tygodnia trochę się tego czasu uzbiera. Zamiast tego mógłbym napisać jeden krótki tekst, który pozwoliłby mi zarobić parę złotych. Pan Bartłomiej również by na tym skorzystał, gdyż dostałby za ten tekst prowizję. 50 groszy tygodniowo * x copywriterów to może wydaje się śmieszną kwotą, ale jest nas przecież 18 tysięcy (;P) więc na dodatkowe waciki będzie.

 

EDIT: Pomyłka, jest nas już 20 tysięcy!

Edytowane przez WDK2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, WDK2 napisał:

50 groszy tygodniowo * x copywriterów to może wydaje się śmieszną kwotą, ale jest nas przecież 18 tysięcy (;P) więc na dodatkowe waciki będzie.

 

EDIT: Pomyłka, jest nas już 20 tysięcy!

co racja, to racja. Poprawka w systemie to inwestycja w takim rozumieniu  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@pawig, tak to działa u konkurencji i z tego, co czytam, nagminnie dochodzi tam do różnych anomalii (np. sporów, że dane zamówienie powinno zostać zakwalifikowane tak, a nie inaczej). Nie jest to więc niestety rozwiązanie idealne :(

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Ja natomiast chciałbym nawiązać do wcześniejszych zapowiedzi @GoodContent.pl z dnia 9 lipca, które dotyczyły prac nad 

Cytat

Jeszcze lepszą dla Państwa zmianą

oraz ciągle wspominanego pomysłu, aby stawki podawać w kwocie " na rękę " :D Można  prosić o jakieś informacje na jakim to jest etapie i czego to dotyczy konkretnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, plamster said:

Witam !

 

Ja natomiast chciałbym nawiązać do wcześniejszych zapowiedzi @GoodContent.pl z dnia 9 lipca, które dotyczyły prac nad 

oraz ciągle wspominanego pomysłu, aby stawki podawać w kwocie " na rękę " :D Można  prosić o jakieś informacje na jakim to jest etapie i czego to dotyczy konkretnie ?

Ta jeszcze lepsza zmiana to jak pan Bartłomiej napisał skrócenie do 1 dnia roboczego czasu oczekiwania na wypłatę środków.

Ja jednak czekam na te faktyczne kwoty netto widoczne dla zleceniodawców :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Tu obawiam się, że niestety chwilę to potrwa - programista, który pracował nad tymi dwiema zmianami w tym tygodniu udał się na urlop... Co prawda zmiany miały zostać wprowadzone przed samym urlopem, ale niestety prace się przedłużyły. Przepraszam za problem.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Nie wykluczam wprowadzenia takiej funkcjonalności w przyszłości - niemniej jednak na ten moment kolejka zmian do wprowadzenia trochę nam się "zapchała", dlatego też najpierw chcemy się zająć już zapowiedzianymi zmianami.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

@pawig, tak to działa u konkurencji i z tego, co czytam, nagminnie dochodzi tam do różnych anomalii (np. sporów, że dane zamówienie powinno zostać zakwalifikowane tak, a nie inaczej). Nie jest to więc niestety rozwiązanie idealne :(

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Wg mnie to nie do końca prawda. Tak, zdarza się, że ktoś narzeka, że coś jest nie tak zakwalifikowane. Ale to jest zdecydowana mniejszość. Sam Pan pewnie wie, że nie da się wszystkim dogodzić :) Jakąkolwiek idealną funkcję by się wprowadziło to zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie mówił, że mu się nie podoba :)

Natomiast myślę, że warto pomyśleć i jakieś opcji filtracji zleceń. To nie musi być pomysł wskazany przeze mnie. Może to być zupełnie coś innego, ale myślę, że po prostu możliwość jakieś filtracji zleceń bardzo ułatwiłaby i przyspieszyła pracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek. Dopiero zaczynam pisanie na Good Content i spotkałam wielu świetnych zamawiających, którzy wiedzą czego chcą i potrafią to zakomunikować. Słyszałam, że niestety są też osoby, które zmieniają warunki zlecenia po jego realizacji i generalnie takie, które warto omijać szerokim łukiem, bo wiecznie coś im nie pasuje. Czy macie jakieś przykłady takich osób? Jeśli tak, to poprosiłabym info na priv, bo przypuszczam, że nikt nie będzie chciał się "chwalić" publicznie :) wolałabym już teraz wiedzieć, żeby oszczędzić sobie nerwów w przyszłości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności