Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Nie oczekujcie odpowiedzi w weekend on nowego właściciela serwisu, bowiem to nie jednoosobowa firma jak było za Bartłomieja, teraz to co się zepsuło w piątek po 17:00 nikogo nie interesuje i naprawią w poniedziałek (najwcześniej, bo najpierw dostaniemy odpowiedź że "przekazano do odpowiedniego działu" :D ).

  • Like 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minutes ago, noupe said:

Nie oczekujcie odpowiedzi w weekend on nowego właściciela serwisu, bowiem to nie jednoosobowa firma jak było za Bartłomieja, teraz to co się zepsuło w piątek po 17:00 nikogo nie interesuje i naprawią w poniedziałek (najwcześniej, bo najpierw dostaniemy odpowiedź że "przekazano do odpowiedniego działu" :D ).

Dzień dobry, dziękujemy za informację. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

Taką odpowiedź dostałam. Nie rozumiem tych frustracji - to tylko awaria systemu antyplagiatowego, a nie całej strony. Bez przesady - mamy weekend w końcu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, noupe napisał:

Nie oczekujcie odpowiedzi w weekend on nowego właściciela serwisu, bowiem to nie jednoosobowa firma jak było za Bartłomieja, teraz to co się zepsuło w piątek po 17:00 nikogo nie interesuje i naprawią w poniedziałek (najwcześniej, bo najpierw dostaniemy odpowiedź że "przekazano do odpowiedniego działu" :D ).

 

Czyli chcą nas przestawić na inny tryb? Coś w stylu: "kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00, a w weekend najlepiej nie pracujcie i nie zawracajcie nam zadów pierdołami, bo odpoczywamy i Wy również powinniście"? ;)

Miło byłoby, gdyby chociaż o tym fakcie wspomnieli lub zrobili mailing z nowymi zasadami. To już prawie 2 tygodnie od przejęcia firmy, czasu mnóstwo. A my nadal nic nie wiemy o nowych zasadach, zmianach i planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, mnie też wnerwia, że system się kolejny raz zawiesił, ale to tylko system. Nowy właściciel = inne zasady. Jeśli kontakt z poprzednim właścicielem był bardzo dobry (wszystko załatwiane praktycznie od ręki, chociaż też zdarzały się opóźnienia, z uwagi na jakieś wyjazdy), tak teraz może być nieco inaczej. 

Problem przydarzył się w weekend, a nie każdy w weekend musi od razu reagować ;) Zwłaszcza, że strona dalej hulała tak jak należy. Dla mnie jak na razie jedynym mankamentem jest to, że nie ma odzewu ze strony nowych właścicieli na tym forum, ale przecież nie mają takiego obowiązku. 

P.s. U mnie zaległe teksty są już po części sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co ja pamiętam, to w tym komunikacie o przejęciu portalu przez nowego właściciela była mowa o tym, że Pan Bartek ma przez jakiś czas pomagać tej babce, co ma się zajmować teraz portalem. Ja póki co nie mam czasu pisać na GC z powodu zleceń prywatnych poza portalem, ale również zaczyna mnie to denerwować, bo chciałabym korzystać z platformy w momentach, gdy będę miała przerwy w prywatnych zleceniach. To pan Bartek powinien pokazać nowym właścicielom wszystko, jak działa platforma oraz zmiany, które były sugerowane i są do wprowadzenia. Powinien też pokazać tej pani to forum i kazać jej założyć konto i pisać tu, tak jak on to robił. Przecież nie oddał portalu po to, by ktos inny go zniszczył... dziwię się, że on na nic nie reaguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KamiX napisał:

Powinien też pokazać tej pani to forum i kazać jej założyć konto i pisać tu, tak jak on to robił. Przecież nie oddał portalu po to, by ktos inny go zniszczył... dziwię się, że on na nic nie reaguje.

 

Myślę, że sprzedając CG, już nic nie musi ... ba, powiem więcej — nawet pewnie nie może.

Jego rola najpewniej kończy się na pomocy w ogarnięciu tematu, bez żadnej ingerencji.

Być może serce go boli, kiedy patrzy, jak jego dziecko nie funkcjonuje do końca tak, jak powinno. Albo wręcz przeciwnie — ulżyło mu, że już nie musi się w tym babrać.

Prawda taka, że mamy nowego szefa. Kwestię tego, czy to ludzki Pan — rozliczy czas.

Na razie brak kontaktu i chęć wyjścia "do ludzi", a raczej jej brak — doopy nie urywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej awaria zdaje się, że została naprawiona. Nie panikujmy, mimo wszystko dla Whitepress jest to dodatkowa, nowa odpowiedzialność. Na pewno mają jakiś powód, dla którego nie udzielają się na forum, choć jeśli chcą w przyszłości dyskutować nad wprowadzanymi zmianami, to w końcu muszą wykazać chęć współpracy.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Ainee napisał:

choć jeśli chcą w przyszłości dyskutować nad wprowadzanymi zmianami, to w końcu muszą wykazać chęć współpracy.

 

Może nie chcą ;) . To duża platforma, może wyjdą z założenia, że to oni dyktują warunki i jeśli się nie podoba, to możemy się wynieść gdzie indziej.

24 minuty temu, Ainee napisał:

Przynajmniej awaria zdaje się, że została naprawiona.

 

Naprawiona, teksty mi się "sprawdzają" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,
 

przepraszam (w imieniu swoim i zespołu) za kłopot jaki wystąpił w ten weekend. To był problem czysto techniczny (związany z importem do systemu antyplagiatowego). Problem został zgłoszony i naprawiony w ciągu kilkunastu godzin w weekend przez programistów. Przyznaję, nasza reakcja mogła być szybsza.

Ta sytuacja nauczyła nas paru rzeczy. W związku z tym wprowadzamy zmiany w obsłudze platformy:
- będziemy w weekend oraz zwykłe dni w godzinach wieczorny wprowadzali "dyżury", które pozwolą szybciej reagować na takie sytuacje
- od dzisiaj p. Renata będzie na bieżąco obserwowała to forum i odpowiadała na wszelkie wątpliwości.

 

Pragnę zaznaczyć,  bardzo szanujemy naszych partnerów (copywritetów, dziennikarzy, klientów). Myślę, że wiele problemów rozwiązujemy bardziej elastycznie i cześciej na Państwa korzyść niż Pan Bartek. Sytuacje takie jak w ten weekend to po prostu doświadczenie, które nas uczy i dzięki temu będziemy lepsi.

 

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności związane z systemem jakie miały miejsce w ten weekend.

 

Paweł Strykowski
CEO WhitePress

  • Like 4
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawelek napisał:

Myślę, że wiele problemów rozwiązujemy bardziej elastycznie i cześciej na Państwa korzyść niż Pan Bartek

Ledwie dwa tygodnie, a już zasadziliscie kopa byłemu właścicielowi. No słabe to bardzo i przykre. Tymbardziej, że jest raczej odwrotnie. Kontakt z Waszej strony na tym forum od dwóch tygodni jest niemal zerowy. Kiedy pojawiła się awaria, brak jakiejkolwiek informacji z Waszej strony (a wystarczyło napisać, że wiecie i naprawiacie i tylko tyle). 

 

Co do samej awarii to nie ma problemu. Zawsze jakaś awaria się pojawi. Nie ma serwisu internetowego, w którym nigdy nie pojawiłaby się jakakolwiek awaria. Szybko została usunięta i nie ma dramatu. 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pawelek napisał:

Dzień dobry,
 

przepraszam (w imieniu swoim i zespołu) za kłopot jaki wystąpił w ten weekend. To był problem czysto techniczny (związany z importem do systemu antyplagiatowego). Problem został zgłoszony i naprawiony w ciągu kilkunastu godzin w weekend przez programistów. Przyznaję, nasza reakcja mogła być szybsza.

Ta sytuacja nauczyła nas paru rzeczy. W związku z tym wprowadzamy zmiany w obsłudze platformy:
- będziemy w weekend oraz zwykłe dni w godzinach wieczorny wprowadzali "dyżury", które pozwolą szybciej reagować na takie sytuacje
- od dzisiaj p. Renata będzie na bieżąco obserwowała to forum i odpowiadała na wszelkie wątpliwości.

 

Pragnę zaznaczyć,  bardzo szanujemy naszych partnerów (copywritetów, dziennikarzy, klientów). Myślę, że wiele problemów rozwiązujemy bardziej elastycznie i cześciej na Państwa korzyść niż Pan Bartek. Sytuacje takie jak w ten weekend to po prostu doświadczenie, które nas uczy i dzięki temu będziemy lepsi.

 

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności związane z systemem jakie miały miejsce w ten weekend.

 

Paweł Strykowski
CEO WhitePress

Ooo, wreszcie ktoś się odezwał. Chciałabym zaproponować wrócenie się o jakieś kilkanaście stron tego forum do tyłu. Tam był wpis z zebranymi propozycjami zmian w portalu, które miały być wprowadzone. Liczymy na to, że się tym zajmiecie. 

1 godzinę temu, marek_____ napisał:

Proszę administrację o zwrócenie uwagi klientom, którzy zlecają teksty synonimizowane, ustają próg ich długości, a dopiero w opisie zlecenia wspominają, że ten próg dotyczy tekstów już po mieszaniu, a teksty oryginalne mają być sporo dłuższe.

Najlepiej to w ogóle takich nie pisać. Robota mozolna, a stawka marna...

1 godzinę temu, pawig napisał:

Ledwie dwa tygodnie, a już zasadziliscie kopa byłemu właścicielowi. No słabe to bardzo i przykre. Tymbardziej, że jest raczej odwrotnie. Kontakt z Waszej strony na tym forum od dwóch tygodni jest niemal zerowy. Kiedy pojawiła się awaria, brak jakiejkolwiek informacji z Waszej strony (a wystarczyło napisać, że wiecie i naprawiacie i tylko tyle). 

 

Co do samej awarii to nie ma problemu. Zawsze jakaś awaria się pojawi. Nie ma serwisu internetowego, w którym nigdy nie pojawiłaby się jakakolwiek awaria. Szybko została usunięta i nie ma dramatu. 

Dokładnie. Kontakt niemal zerowy, zero odpowiedzi na wiadomości, podczas gdy pan Bartek odpowiadał najszybciej, jak tylko mógł. Jesteście dużo gorsi jak na razie niż on. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.09.2019 o 16:26, noupe napisał:

@GoodContent.pl Czy jakiekolwiek zmiany zapowiadane wiele tygodni temu są w ogóle w realizacji? Czy to było zbywanie przez poprzedniego właściciela? Co z giełdą tekstów? Co ze zmianą przedłużania czasu przy poprawie tekstu, teraz zleceniodawca (złośliwie czy nie) może w nieskończoność przedłużać akceptację tekstu (zgłoszenie do poprawy = rozpoczęcie terminu 7 dni na automatyczną akceptację od nowa...). Co z udostępnieniem zleceniodawcą tego, ile copy dostaje "na rękę" (po odjęciu VAT, prowizji serwisu i dochodowego)?

 

Coś czuje, że po zmianie właściciela będzie jeszcze gorzej z komunikacją z obsługą -.-'

Przepraszam za brak kontaktu na forum. Postaram się zmienić sytuację i nie pozostawiać Państwa pytań bez odpowiedzi.

 

Co do rozwoju: nasza firma zleciła około 20 poprawek programistycznych i ma kilka dużych zmian w planie, które powinny poprawić atrakcyjność platformy dla klientów i copwyriterów. Najważniejsze z nich dotyczą giełdy gotowych tekstów, ułatwienia związane z masowym pobieraniem i akceptacją tekstów, rozwój API itd. Poważniejsze zmiany będziemy wprowadzali w następnym roku, jak dobrze "poczujemy" platformę.

 

Pozdrawiam,

Renata Kasperek

GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności