Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

dzisiaj opiszę kilka zmian (raczej dobrych):

  1. Zakończyliśmy przystosowanie platformy do obsługi masowych zamówień opisów produktów ze sklepów internetowych, w tym specjalnie skupiliśmy się na tych najpopularniejszych czyli PrestaShop, Shooper i WooCommerce. Więcej o tych możliwościach: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/657/goodcontent-dostarcza-opisy-produktow-dla-sklepow-internetowych. Było z tym sporo pracy, ale pozwoli nam to szerzej promować platformę wśród klientów ecommercowych, szacujemy, że to najbardziej perspektywiczny rynek.
  2. Rzeczywiście poszło kilka mailingów i wzmocniliśmy działania reklamowe. Dodatkowe działania są zaplanowane już jutro (mailing do 8000 sklepów internetowych) i w kolejnych tygodniach. Mimo pandemii na dzisiaj mamy rekordową liczbę zleceń i realizacji.
  3. Zwiększyliśmy wymagania dotyczące bycia autorem "Premium" (dostęp do zleceń droższych niż 9 zł) - wcześniej jednym z warunków było napisanie 10 tekstów, teraz 20 tekstów.
  4. Copywriterzy, których odrzuciliśmy ze względu na przekroczenie wskaźnika odrzuconych tekstów (15%), nie są blokowani "na zawsze", a na miesiąc. Mieliśmy zarzuty, że w ten sposób blokujemy im np. możliwość wypłaty środków lub że czasami można mieć pecha do klienta. 

Paweł Strykowski

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Jestem tu nowa, na GC piszę od 3 miesięcy i właśnie odkryłam, że jest takie forum :D nie wiem czy macie tu zwyczaj jakiegoś szerszego przedstawiania się, więc od razu przejdę do dwóch pytań, które mi się zrodziły

1. Czy od odrzucenia przez klienta można się odwołać? Zdarzyło mi się takie, z którym się nie zgadzam i szkoda mi tych paru złotych. 

2. Jak dodawać tutaj na forum reakcje do Waszych postów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Amiima napisał:

Cześć! Jestem tu nowa, na GC piszę od 3 miesięcy i właśnie odkryłam, że jest takie forum :D nie wiem czy macie tu zwyczaj jakiegoś szerszego przedstawiania się, więc od razu przejdę do dwóch pytań, które mi się zrodziły

1. Czy od odrzucenia przez klienta można się odwołać? Zdarzyło mi się takie, z którym się nie zgadzam i szkoda mi tych paru złotych. 

 

W zasadzie to nie. Niestety takie ryzyko. W sytuacjach skrajnych można pisać na adres redakcji GC (np. jak klient bezczelnie napisze - "bo już mnie to zlecenie nie interesuje" itd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Marcink54 napisał:

 

Dzieli Cię od tego - jeżeli nic się w tej kwestii nie zmieniło - jeszcze 14 postów. 

"

 

20 godzin temu, pawelek napisał:

 

W zasadzie to nie. Niestety takie ryzyko. W sytuacjach skrajnych można pisać na adres redakcji GC (np. jak klient bezczelnie napisze - "bo już mnie to zlecenie nie interesuje" itd).

Dzięki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawelek Panie Pawle, jeśli dobrze rozumiem to odrzucony tekst jest wtedy, kiedy klient nie pozwala na jego poprawkę? Kiedyś klient zgłosił mi tekst do poprawki, ale ja zrezygnowałem z jego poprawy i anulowałem rezerwację. Zaliczyło mi ten tekst jako odrzucony czy nie?

https://www.jakubkorzyniewski.pl/ - Zapraszam na mojego bloga o marketingu internetowym. Dużo ciekawych artykułów o social mediach, SEO czy copywritingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Kubski145 napisał:

@pawelek Panie Pawle, jeśli dobrze rozumiem to odrzucony tekst jest wtedy, kiedy klient nie pozwala na jego poprawkę? Kiedyś klient zgłosił mi tekst do poprawki, ale ja zrezygnowałem z jego poprawy i anulowałem rezerwację. Zaliczyło mi ten tekst jako odrzucony czy nie?

W takim wypadku tekst widniałby w archiwum jako "odrzucony". Jeśli anulujesz rezerwację, to zupełnie z archiwum znika, więc nie wlicza się do tekstów odrzuconych. Mamy prawo zrezygnować z poprawek i zmarnować własny czas ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ainee napisał:

W takim wypadku tekst widniałby w archiwum jako "odrzucony". Jeśli anulujesz rezerwację, to zupełnie z archiwum znika, więc nie wlicza się do tekstów odrzuconych. Mamy prawo zrezygnować z poprawek i zmarnować własny czas ;) 

Tylko się upewniałem :D - Głupio by było, dopiero zaczynam przygodę z GoodContent.pl. Chętnie się dowiem od tych bardziej doświadczonych, czy klienci często odrzucają tekst na starcie czy dają szanse do poprawki? "Mamy prawo zrezygnować z poprawek i zmarnować własny czas" – chyba miało brzmieć "Mamy prawo zrezygnować z poprawki i zaoszczędzić własny czas" :D

https://www.jakubkorzyniewski.pl/ - Zapraszam na mojego bloga o marketingu internetowym. Dużo ciekawych artykułów o social mediach, SEO czy copywritingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kubski145 napisał:

Tylko się upewniałem :D - Głupio by było, dopiero zaczynam przygodę z GoodContent.pl. Chętnie się dowiem od tych bardziej doświadczonych, czy klienci często odrzucają tekst na starcie czy dają szanse do poprawki? "Mamy prawo zrezygnować z poprawek i zmarnować własny czas" – chyba miało brzmieć "Mamy prawo zrezygnować z poprawki i zaoszczędzić własny czas" :D

Zmarnować własny czas - poświęcony na wcześniejsze napisanie tekstu, a zarazem zaoszczędzić ten przeznaczony na ewentualną poprawkę ;)  Niestety nie każdy klient odsyła do poprawki, zależy jak trafisz...

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dużo jest tekstów z budżetem powyżej 9zł brutto/1000 zzs? Dla tych,co napisali minimum 10 tekstów oczywiście. Paweł pisał, że teraz trzeba ponoć 20 napisać, ale ja dalej mam w panelu podane, że muszę ich 10 tylko napisać to nie wiem ?

https://www.jakubkorzyniewski.pl/ - Zapraszam na mojego bloga o marketingu internetowym. Dużo ciekawych artykułów o social mediach, SEO czy copywritingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę na GC od czerwca i ani razu nie odrzucono mojego tekstu. Poprawek miałam może kilkanaście, z czego 1 odpuściłam, bo wymagałaby napisania całego tekstu od nowa (co wskazuje na wyrozumiałość klienta, skoro go po prostu nie odrzucił).

 

Co do tekstów z budżetem powyżej 9 zł brutto/1000 zzs – jest ich stosunkowo dużo, tylko trzeba często odświeżać stronę i szybko "łapać" te najkorzystniejsze. Często pojawia się ich wystarczająco, by wyrobić przyzwoitą dniówkę, nie tykając zleceń o niższym budżecie. Wszystko zależy od poświęcanego czasu i aktywności innych copywriterów. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności