Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Też zauważyłam wzrost stawek za proponowane teksty, ale w zakładce ,,Finanse" mam tą samą kwotę co wcześniej.

 

Jakiś błąd się chyba wkradł, bo niektóre teksty na liście mają jakąś tam stawkę, po czym wchodzę w szczegóły zlecenia i kwota robi się mniejsza. A z kolei inne teksty mają wyższą stawkę na liście i po wejściu w szczegóły też. U mnie to zależy od zlecenia.

Edytowane przez korona1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2021 o 12:30, GoodContent.pl napisał:

Przesyłam ostatnie zmiany wprowadzone na platformie:

  • Możliwość jednorazowego odesłanie tekstu do poprawy przez klienta

No to zmiana wcale nie taka na plus wcale :P

Mam teraz bardzo upierdliwego klienta, a jest tylko jedna opcja zgłoszenia tekstu do poprawy. Potem zostaje tylko odrzucenie :(

Jest jakaś możliwość zgłoszenia sytuacji, gdy klientowi podsyła się tekst kilka razy (potem w wiadomościach prywatnych, bo system nie przewiduje tylu poprawek), a on cały czas wymyśla nowe rzeczy. Nawet nie chcę tych kilku złotych za tekst, ale wolałabym nie mieć dodatkowego tekstu odrzuconego na swoim koncie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kluskaKRK napisał:

No to zmiana wcale nie taka na plus wcale :P

Mam teraz bardzo upierdliwego klienta, a jest tylko jedna opcja zgłoszenia tekstu do poprawy. Potem zostaje tylko odrzucenie :(

Jest jakaś możliwość zgłoszenia sytuacji, gdy klientowi podsyła się tekst kilka razy (potem w wiadomościach prywatnych, bo system nie przewiduje tylu poprawek), a on cały czas wymyśla nowe rzeczy. Nawet nie chcę tych kilku złotych za tekst, ale wolałabym nie mieć dodatkowego tekstu odrzuconego na swoim koncie :)

 

Ale jeśli przesyłasz w wiadomościach to nie ma opcji dodania odrzucenia na Twoje konto, bo to jest Wasza korespondencja. Po prostu podziękuj i więcej nie dawaj się naciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, leveraux napisał:

 

Ale jeśli przesyłasz w wiadomościach to nie ma opcji dodania odrzucenia na Twoje konto, bo to jest Wasza korespondencja. Po prostu podziękuj i więcej nie dawaj się naciągać.

Tekst mam normalnie napisany - raz oddany do poprawy i teraz klient nadal ma swoje dziwne ale. Więc kolejne poprawki wysyłam w wiadomościach prywatnych. On tekst  może ttylko odrzucić lub zaakceptować.

Normalnie, gdyby było jak wcześniej (nieskończona liczba odsyłek do poprawy) też bym zrezygnowała ze zlecenia :)

 

Jeśli już nie ma takiej opcji, fajnie byłoby wprowadzić możliwość edycji napisanego już tekstu. Czasem się rzuci jakiś błąd w oczy już po podesłaniu tekstu do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Punkty Użytkownika, które posiadam na moim koncie po zmianie w pytaniu "czy chcesz rozliczać się na firmę" na opcje "nie" i podaniu danych imie, nazwisko, pesel, adres, urząd skarbowy zmienią się na mniejszą stawkę? Aktualnie mam błędnie przyznane chyba zbyt dużo punktów z powodu automatycznego, według mnie błędnego ustawienia przez GC, że chcę rozliczać się na firmę wystawiając fakturę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kluskaKRK napisał:

No to zmiana wcale nie taka na plus wcale :P

Mam teraz bardzo upierdliwego klienta, a jest tylko jedna opcja zgłoszenia tekstu do poprawy. Potem zostaje tylko odrzucenie :(

Jest jakaś możliwość zgłoszenia sytuacji, gdy klientowi podsyła się tekst kilka razy (potem w wiadomościach prywatnych, bo system nie przewiduje tylu poprawek), a on cały czas wymyśla nowe rzeczy. Nawet nie chcę tych kilku złotych za tekst, ale wolałabym nie mieć dodatkowego tekstu odrzuconego na swoim koncie :)

Klienci, którzy zadeklarowali potrzebę dodatkowych poprawek mają taką możliwość-wystarczy, że skontaktują się z nami. Jest to opcja dodawana indywidualnie do konta klienta.

8 godzin temu, kluskaKRK napisał:

Tekst mam normalnie napisany - raz oddany do poprawy i teraz klient nadal ma swoje dziwne ale. Więc kolejne poprawki wysyłam w wiadomościach prywatnych. On tekst  może ttylko odrzucić lub zaakceptować.

Normalnie, gdyby było jak wcześniej (nieskończona liczba odsyłek do poprawy) też bym zrezygnowała ze zlecenia :)

 

Jeśli już nie ma takiej opcji, fajnie byłoby wprowadzić możliwość edycji napisanego już tekstu. Czasem się rzuci jakiś błąd w oczy już po podesłaniu tekstu do klienta.

Zapraszam wtedy do kontaktu do mnie na mail w każdej chwili mogę nanieść poprawkę czy literówkę jeśli jest taka potrzeba.

3 godziny temu, Agnesssjar9 napisał:

Czy Punkty Użytkownika, które posiadam na moim koncie po zmianie w pytaniu "czy chcesz rozliczać się na firmę" na opcje "nie" i podaniu danych imie, nazwisko, pesel, adres, urząd skarbowy zmienią się na mniejszą stawkę? Aktualnie mam błędnie przyznane chyba zbyt dużo punktów z powodu automatycznego, według mnie błędnego ustawienia przez GC, że chcę rozliczać się na firmę wystawiając fakturę. 

Ustawienie rozliczania jako firma jest automatyczne od początku i można je zmienić w ustawieniach. Punkty pomniejszą się o podatek. W przypadku działalności gospodarczej to Pani płaci podatek w przypadku Umowy o dzieło do opłacenia podatku od wykonanych zleceń zobowiązana jest platforma GoodContent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2021 o 19:23, bold napisał:

@GoodContent.plByłoby super, gdyby po upłynięciu czasu nie odświeżało strony, tylko wyświetlało komunikat o przepadnięciu rezerwacji. Czasem człowiek się zapomina, a szkoda tracić tekst. Ewentualnie jeśli można wyłączyć licznik w zleceniach prywatnych (tych tylko dla jednej osoby) to też byłoby spoko :) Nie żeby to było mega priorytetowe, ale na pewno miłe dla piszącego ;)

Dzień dobry 

wprowadziliśmy komunikat z informacją o: anulacji zlecenia i zakończeniu czasu na realizacje zlecenia

image.thumb.png.a54f344b1abfe9634d0d9fd1d9ac77a5.png

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zgłaszania umów o dzieło do ZUS.
Dlaczego od razu na stronie nie jest wymagane, aby podać jak chcemy się rozliczać, tylko od razu oznacza nas jako osobę prowadzącą firmę z powodu czego umowy (wykonane zlecenia) nie są zgłaszane do ZUS? Zgodnie z tym co mi wiadomo nie ma obowiązku zgłaszania zawarcia takich umów do ZUS, jeśli zawierane są one z osobą prowadzącą działalność gospodarczą. 
Cały czas jest możliwość zmiany danych w edycji profilu, wtedy pojawia się informacja, że WhitePress ma obowiązek zgłaszania umów do ZUS. 
W jaki sposób też takie umowy są zgłaszane skoro nie posiadają Państwo pełnych danych do zgłoszenia umowy, skoro Wykonawca podaje je dopiero przy rozliczaniu się (na podstawie danych podawanych do faktury lub rachunku do umowy o dzieło)?

Proszę kogoś o wyjaśnienie tej kwestii. 
 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2021 o 13:01, Eviene napisał:

To raczej naturalna konsekwencja wychodzenia frontem do klienta ;)

Nie razi mnie to bardziej niż zagrania typu:

 

- odsyłanie precli z uwagi na niską jakość merytoryczną

- oczekiwanie wskazania kilku źródeł naukowych w tekście za 2,80 PLN za 1000 zzs

- wstawianie zleceń typu dodanie opinii (oczywiście pozytywnej)

- nieakceptowanie tekstu ze względu na zbyt małą liczbę znaków (zlecono 10 000 oczekiwano 12 000)

 

 

Od nowego roku nie realizuję już tekstów za pośrednictwem GC.

 

Rozumiem wyjście frontem do klienta, jednak wzrost wymogów co do tekstów powinien  tez mieć odzwierciedlenie w stawkach. PS Nie chodzi o samo kopiowanie tekstu z jednego miejsca do drugiego

W dniu 19.08.2021 o 21:23, kluskaKRK napisał:

No to zmiana wcale nie taka na plus wcale :P

Mam teraz bardzo upierdliwego klienta, a jest tylko jedna opcja zgłoszenia tekstu do poprawy. Potem zostaje tylko odrzucenie :(

Jest jakaś możliwość zgłoszenia sytuacji, gdy klientowi podsyła się tekst kilka razy (potem w wiadomościach prywatnych, bo system nie przewiduje tylu poprawek), a on cały czas wymyśla nowe rzeczy. Nawet nie chcę tych kilku złotych za tekst, ale wolałabym nie mieć dodatkowego tekstu odrzuconego na swoim koncie :)

Za takie stawki tylko jedna możliwość zwrotu do poprawy, ale ja bym dodała, że później nie można tekstu odrzucić. Czasem lepiej mieć 1 więcej dorzucony tekst przy takim kliencie i realizować kolejne i zarabiać, akceptowane już bez problemu. Jak klient jest problematyczny, to powinien zostać sam ze swoimi widzi mi się, bo  w końcu nikt mu tekstów nie ruszy przy takim jego podejściu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tak_sobie napisał:


Zastanawia mnie inna kwestia. Sprawdzałam edycję profilu, zakładkę finanse i nigdzie nie ma dostępnej opcji, aby zmienć formę rozliczania firma a osoba prywatna. Czyżby było to już z góry ustalone przy zakładaniu konta?

"W przypadku edycji danych prosimy o kontakt z administracją (kontakt@goodcontent.pl, tel. +48 605 939 959)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje, zauwazylam powysza informacje, jednakze zdziwilo mnie, ze nie ma mozliwosci samodzielnej edycji w ustawieniach. Tym bardziej, ze GC wyzej o tym wspominalo.

Co do mnie chcialam sie tylko upewnic,czy pracuje na wlasciwych warunkach, ale skoro w Finanse mam odejmowany podatek, to wydaje mi sie, ze wszystko jest okej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, gosia-gosia napisał:

Rozumiem wyjście frontem do klienta, jednak wzrost wymogów co do tekstów powinien  tez mieć odzwierciedlenie w stawkach. PS Nie chodzi o samo kopiowanie tekstu z jednego miejsca do drugiego

 

Uważam, że dopóki GC nie stworzy kalkulatora opłat,  czyli narzędzia które narzuci sztywne zasady wyceniania wstawianych zleceń, nie ma co liczyć na wzrost stawek. Mentalności niektórych "pracodawców" nie zmienisz.

 

  • Thanks 2

Papier zawsze można schować. Gorzej kiedy trzeba będzie pokazać świstek, którego się nie ma. 

Tak samo jest z umiejętnościami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności