Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem właśnie informację, że przedłużająca się propagacja domeny wynika z tego, że administrator serwera popełnił błąd (bliżej nieokreślony).

Przepraszam za całe zamieszanie, ale przynajmniej wszystko jest już na dobrej drodze :)

 

Z poważaniem,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 13.09.2017 o 12:10, Ptaq napisał:

Mam pewną uwagę, mam zlecenia gdzie mam w 1 ogłoszeniu np. 20 tekstów, każdy na inną frazę.

Po tygodniu mam np. 17 tekstów napisane a 3 frazy nie leżą za bardzo piszącym i nie chcą pisać i takie ogłoszenie mi wisi - fajnie by było móc albo anulować to co wisi i nie jest realizowane. Albo jakaś opcja dodania kwoty do danej frazy.

Podpisuję się pod tym i dodam jeszcze od siebie, by była możliwość skomentowania zlecenia, by zlecający np. wiedział co jest na rzeczy, czy po prostu temat nie leży, czy stawka za niska, czy po prostu zlecenie jest niezrozumiałe.

 

A tak niektóre teksty wiszą i chętnie podbił bym stawkę by ruszyć z tematem lub anulować i przeznaczyć środki na coś innego. Tutaj mówię, nie o całym zleceniu, ale jak wyżej, wycofanie jednego lub kilka tekstów z 1 ogłoszenia.

 

Mar.

Edytowane przez Mar
  • Like 2

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie ma co przemyśleć tylko trzeba to wdrożyć.

 

Mam wiele tekstów gdzie nikt od wielu tygodni nie chce napisać i mam bez sensu zamrożoną kasę i nie wiadomo co z tym gów... zrobić. Nie chce zlecić gdzie indziej (a wy nie jesteście jedyną opcją dla Nas) bo jak zlecę to ktoś za pól roku mi może z łachy napisze teksty, ale po co on mi będzie?

 

Jak teraz weźmiemy, że 100 zlecających ma np. po 5 tekstów nienapisanych od długiego czasu, każdy tekst powiedzmy nawet po te 3 zł da Nam to 100 x 5 x 3 = 1500 zł, która wy macie a nasza kasa wisi. A wy je już dawno wydaliście.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

 

@markarczun i @Mar - wydaje mi się, że w takiej sytuacji byłoby po prostu dodanie możliwości anulowania trwającego zlecenia (oczywiście z zachowaniem dotychczas zaakceptowanych tekstów). Co o tym sądzicie? Środki pozostałe w zleceniu automatycznie trafiałyby do portfela :)

 

Ostatnio na platformie pojawiło się sporo zleceń, dlatego też zlecenia z niższymi stawkami mogą być dłużej realizowane :( Cały czas pracujemy nad zachęcaniem nowych copywriterów do współpracy, żeby wszystkie teksty były realizowane tak szybko, jak to tylko możliwe.

 

Pozdrawiam,

Bartek Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie najlepszą opcją była by możliwość podniesienia stawki dla konkretnego tekstu, by zachęcić do napisania... 

 

I anulowanie zlecenia też jak najbardziej, bo jak @markarczun wyżej pisał są to zamrożone pieniądze, które można przeznaczyć na coś innego, brakuje mi też podstawowej daty zlecenia w systemie, nie mogę teraz sprawdzić czy zlecenie wisi tydzień dwa czy dłużej.. bo nie mam tego jak sprawdzić. Obok zlecenia taka data wystawienia powinna być.

 

Mar. 

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja kolejna sugestia to dodanie opcji "wystaw ponownie".

 

Jak miałoby to działać? - mamy ogłoszenia zarówno trwające jak i zrealizowane.

I przy nich mamy przycisk "wystaw ponownie" - takie zlecenie jest dokładnie jeden do jednego kopiowane jako nowe zlecenie i jest na etapie:

/campaign-my/create

czyli wszystko jest wypełnione ustawione - w szczególności ta sekcja gdzie czasem jest sporo dodanych słów (poniżej screen). I na tym etapie mamy możliwość np. modyfikacji.

Klikamy "Dodaj zlecenie" i w kilka sekund wystawiamy zlecenie którego pierwszy raz utworzenie zajęło nam kilka ładnych minut.

 

 

Co Wy na to?

 

slowa-gc.jpg

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak GoodContent.pl to wdroży to kupie szampana :D póki co nie wdrożyli nic co by usprawniło platformę 

 

"Na szczycie zawsze znajdzie się miejsce" - Ale potrzebujesz serwera by tam się znaleźć - Zgarnij kod rabatowy do SEOhost 40% - lub rabat do Cyber_folks - 10% - Rabat do hitme -5% - #reklama #link_sponsorowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.10.2017 o 10:11, Ptaq napisał:

Moja kolejna sugestia to dodanie opcji "wystaw ponownie".

 

Jak miałoby to działać? - mamy ogłoszenia zarówno trwające jak i zrealizowane.

I przy nich mamy przycisk "wystaw ponownie" - takie zlecenie jest dokładnie jeden do jednego kopiowane jako nowe zlecenie i jest na etapie:

/campaign-my/create

czyli wszystko jest wypełnione ustawione - w szczególności ta sekcja gdzie czasem jest sporo dodanych słów (poniżej screen). I na tym etapie mamy możliwość np. modyfikacji.

Klikamy "Dodaj zlecenie" i w kilka sekund wystawiamy zlecenie którego pierwszy raz utworzenie zajęło nam kilka ładnych minut.

 

 

Co Wy na to?

 

slowa-gc.jpg

 

Zrealizowane/anulowane -> wchodzisz w szczegóły zlecenia i tam na dole masz: 

 

screenshot_2538.png

 

 

@GoodContent.pl na pierwszym miejscu zróbcie anulowanie już trwającego zlecenia, co już było tu wyżej wspomniane (w którym np. 80% tekstów jest już zrealizowane) ale na pozostałe 20% czujemy że będziemy czekać w nieskończoność i chcemy takie zlecenie zamknąć, a środki za niezrealizowane sztuki tekstów wracają na Portfel :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zwrócić uwagę niektórym zlecającym, aby precyzowali swoje zlecenia. W niektórych zleceniach (w opisach) nie jest podana żadna informacja np. o tym, aby napisać tekst z synonimami. Podana jest jedynie fraza na którą trzeba napisać tekst. Po napisaniu tekstu, przesłaniu do akceptacji, czekamy na akceptację ze strony klienta. Następnie dostaje się informację o tym, że tekst został źle napisany, bo klientowi chodziło o tekst z synonimami, o którym nie było wcześniej mowy. Potem z kolei napisany zgodnie z opisem zlecenia (bez synonimów) tekst jest odrzucany, praca copywritera jest marnowana, pieniądze odchodzą w zapomnienie, a czas jest stracony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, Matthew1991 said:

Chciałbym zwrócić uwagę niektórym zlecającym, aby precyzowali swoje zlecenia. W niektórych zleceniach (w opisach) nie jest podana żadna informacja np. o tym, aby napisać tekst z synonimami. Podana jest jedynie fraza na którą trzeba napisać tekst. Po napisaniu tekstu, przesłaniu do akceptacji, czekamy na akceptację ze strony klienta. Następnie dostaje się informację o tym, że tekst został źle napisany, bo klientowi chodziło o tekst z synonimami, o którym nie było wcześniej mowy. Potem z kolei napisany zgodnie z opisem zlecenia (bez synonimów) tekst jest odrzucany, praca copywritera jest marnowana, pieniądze odchodzą w zapomnienie, a czas jest stracony.

Zgadzam się:) I powinien być obowiązek pisania przy każdym odrzuceniu jaki jest jego powód. Ostatnio pisalam zlecenie o meblach na wymiar - tytuły tekstów były napisane w słowach kluczowych np. "Kuchnia otwarta czy zamknięta?". Po wszystkim okazało się, że 3 teksty zostały odrzucone. Powód? Pani nie spodobały się tematy tekstów, bo te które ona podała to były tylko przykładowe, ona chciała inne... Tylko skąd copywriter ma o tym wiedzieć, jak w opisie ani słowa o tym. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności