Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

@korona1973, dziwna sprawa, wygląda na to, że jest Pani jedyną osobą, która boryka się z takim problemem.

Zazwyczaj taki "zwężony" interfejs wyświetla się na urządzeniach mobilnych... Czy występuje on również na komputerze?

Jeśli tak, prosiłbym o przesłanie zrzutu ekranu mailem - przyjrzę się sprawie :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy jest opcja znalezienia/wyszukiwania copywriterów po specjalizacji? 

Wydaje mi się, że jeżeli już copywriterzy (przynajmniej większość) wybiera sobie to - to warto by było by po drugiej stronie można było sobie ich wybrać w zależności jaki się ma tekst do napisania a niekoniecznie przeklikiwać każdego co to sobie tam wpisał.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Ptaq, na razie nie mamy takiej funkcjonalności - była ona w poprzedniej wersji platformy, ale była właściwie niewykorzystywana przez użytkowników, dlatego postanowiliśmy ją skasować. W każdym razie, proszę o informację, copywriterów o jakiej specjalizacji Pan szuka, a podeślę Panu listę takich osób :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, 

 

chciałam zapytać co oznacza taka treść w trakcie wysyłania zlecenia oraz przy kliknięciu w dane zlecenie już po (obrazek niżej). Chciałabym dodać, że to już nie pierwszy raz, niestety za pomocą maili nie uzyskałam odpowiedzi. Wówczas, mimo że kliknięcie w takie zlecenie kończyło się takim komunikatem, mój tekst został odrzucony po kilku dniach. Czy to oznacza, że zleceniodawca może ot tak usunąć zlecenie, podczas gdy ktoś nad nim pracuje? Mam się spodziewać ponownego braku akceptacji zlecenia, bo zostało usunięte? 

Błąd 404
 

Oops! Nie tutaj.

Strona którą próbujesz wyświetlić jest niedostępna.

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Mondlicht, obawiam się, że nie otrzymałem żadnego maila w tej sprawie :( Pierwszy raz spotykam się też z tym problemem, dlatego też byłbym wdzięczny za podesłanie informacji, mailem którego dokładnie zlecenia dotyczy taki problem. Na pewno uda się to wyjaśnić :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież też już to kiedyś zgłaszałem. Uzyskałem odpowiedź, że taki komunikat oznacza, że wszystkie teksty zostały napisane w zleceniu i dlatego wystąpił błąd. 

 

Chodziło konkretnie o sytuację, gdzie napisałem dla jednego ze zlecających 9-11 tekstów i w jednym momencie wszystkie zostały odrzucone, a po kliknięciu w zlecenie wyskakiwał błąd. Ciekawostką jest fakt, że do napisania w tym czasie było jeszcze około 30 tekstów od tego Pana i wszystkie teksty zniknęły z listy zleceń również w tym samym momencie.

 

Wniosek jest prosty - usunięte zlecenia przez zlecającego. Moje teksty zostały odrzucone, dostałem poradę, że mam skontaktować się ze zlecającym w wiadomości prywatnej, on oczywiście nic nie odpisał, a więc pieniądze przepadły, moja praca też, a już więcej nie pisałem do administracji, bo 2 maile w tej sprawie pisałem (raz otrzymałem odp o napisanych zleceniach i błędzie + poradę związaną z kontaktowaniem się z klientem), na drugi mail nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Ja już dawno o tym zapomniałem, ale pewna skaza została, nie miałem też informacji od innych, że takie sytuacje się powtarzały. Teraz jednak widzę, że znów coś takiego jest, także wychodzi na to, że zlecający może sobie anulować zlecenie nawet po jego napisaniu i tym samym odrzuca nam automatycznie teksty? To ważna informacja na przyszłość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Matthew1991 - czy mógłbym prosić o ponownego maila w tej sprawie? Przyjrzę się sprawie dokładniej. Sprawę Pani @Mondlicht już udało się pomyślnie rozwiązać :)

 

@SinusMaximus - nie prowadzimy takich statystyk, zajmujemy się tylko tekstami po polsku :( Co prawda czasem pojawią się zlecenia na teksty angielskie, ale nie cieszą się one zainteresowaniem naszych copywriterów.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani Kamilo,

 

W tym przypadku otrzymałem informację od zleceniodawcy, że nie jest usatysfakcjonowany z jakości Pani tekstu, a nie może dłużej czekać - w związku z tym, poprosił mnie o odrzucenie tego tekstu, a następnie zamknięcie tego zlecenia.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Mondlicht - tutaj sprawa jest bardziej prozaiczna. To ja zajmowałem się ręcznym zamknięciem tego zlecenia oraz (na wyraźne życzenie klienta) odrzuceniem Pani tekstu. Po zamknięciu zlecenia najzwyczajniej zapomniałem o wykonaniu drugiej części tego polecenia - zreflektowałem się dopiero po jakimś czasie, stąd też opóźnienie :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to oznacza, że zleceniodawca ma podgląd na proces twórczy copywritera, skoro zlecenie zostało zamknięte w trakcie pisania, bo nie spełniało oczekiwań? ;)  Podczas  kliknięcia "wyślij do akceptacji" wyskoczył błąd, że zlecenie nie jest dostępne, czyli zamknięto je przed zakończeniem pisania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mondlicht, teraz mnie trochę Pani zaskoczyła - byłem pewien, że tekst został już dostarczony w chwili, kiedy otrzymałem dyspozycje od zleceniodawcy. Tak samo zresztą wynikało z samej dyspozycji... Teraz niestety już tego nie rozstrzygnę, bo niestety teraz nie mogę znaleźć tej wiadomości :( Nie mam jednak powodu, żeby Pani nie wierzyć - dlatego też właśnie na Pani konto w ramach przeprosin trafiły środki w kwocie, którą otrzymałaby Pani, gdyby tekst został normalnie zaakceptowany :) Ze swojej strony mogę też obiecać, że na pewno będę się uważniej przyglądał takim sytuacjom ;)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności