Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Tak myślałem, że w końcu dojdzie do takiej sytuacji ze względu na szwankowanie systemu sprawdzania tekstów.

 

Mam taką sytuację,

od wczoraj wieczorem teksty wiszą w archiwum i oczekują na sprawdzenie przez system. To oznacza, że zleceniodawcy też nie mogą otrzymać swoich tekstów i pewnie się niecierpliwią, tracąc zaufanie również do copywriterów, bo przecież nie wiedzą czasami, że system nie działa.

 

Teraz napisałem dwa teksty dla jednej z Pań, dla której piszę od dawna. Ku mojemu zdziwieniu w archiwum po parunastu minutach pojawił się komunikat, że zleceniodawca zrezygnował ze zlecenia. Ku jeszcze większemu zdziwieniu te teksty pojawiły się znów do napisania w serwisie. Jak to możliwe i co w takiej sytuacji z moimi pieniędzmi? Mimo, że to tylko prawie 10 zł, ale to jednak są pieniądze, a dodatkowo takie sytuacje mogą się powtarzać. Zresztą nie rozumiem tego komunikatu, nawet jeśli zleceniodawca zrezygnowałby ze zlecenia, a tutaj to zlecenie dalej istnieje, to piszący powinien dostać swoje pieniądze. Przecież tak każdy może zrobić, a poza tym jak można ewentualnie odrzucić teksty, skoro nawet nie przeszły one jeszcze przez system?

 

Edit: Teraz widzę, że faktycznie tamto zlecenie zostało usunięte i po prostu zmienił się temat. No, ale jak to możliwe, że można usuwać zlecenia w trakcie ich realizowania??? Skopiowałem treść z archiwum i udało mi się zarezerwować dwa te same teksty w nowym zleceniu, więc jak zostaną zaakceptowane to z pieniędzmi wyjdę na zero, tylko będę miał +2 odrzucone teksty na koncie. No i poza tym to jest jednak trochę dziwna sprawa, że takie sytuacje mają miejsce.

 

Edit2: Zleceniodawca odpisał mi, że nawet nie było informacji o tym, że ktoś realizuje te teksty. Czyli przez nieprawidłowo działający system zleceniodawcy mogą likwidować zlecenia, bo myślą, że nikt nie pisze ich tekstów? 

Edytowane przez Matthew1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minutes ago, Matthew1991 said:

Tak myślałem, że w końcu dojdzie do takiej sytuacji ze względu na szwankowanie systemu sprawdzania tekstów.

 

Mam taką sytuację,

od wczoraj wieczorem teksty wiszą w archiwum i oczekują na sprawdzenie przez system. To oznacza, że zleceniodawcy też nie mogą otrzymać swoich tekstów i pewnie się niecierpliwią, tracąc zaufanie również do copywriterów, bo przecież nie wiedzą czasami, że system nie działa.

 

Teraz napisałem dwa teksty dla jednej z Pań, dla której piszę od dawna. Ku mojemu zdziwieniu w archiwum po parunastu minutach pojawił się komunikat, że zleceniodawca zrezygnował ze zlecenia. Ku jeszcze większemu zdziwieniu te teksty pojawiły się znów do napisania w serwisie. Jak to możliwe i co w takiej sytuacji z moimi pieniędzmi? Mimo, że to tylko prawie 10 zł, ale to jednak są pieniądze, a dodatkowo takie sytuacje mogą się powtarzać. Zresztą nie rozumiem tego komunikatu, nawet jeśli zleceniodawca zrezygnowałby ze zlecenia, a tutaj to zlecenie dalej istnieje, to piszący powinien dostać swoje pieniądze. Przecież tak każdy może zrobić, a poza tym jak można ewentualnie odrzucić teksty, skoro nawet nie przeszły one jeszcze przez system?

 

Edit: Teraz widzę, że faktycznie tamto zlecenie zostało usunięte i po prostu zmienił się temat. No, ale jak to możliwe, że można usuwać zlecenia w trakcie ich realizowania??? Skopiowałem treść z archiwum i udało mi się zarezerwować dwa te same teksty w nowym zleceniu, więc jak zostaną zaakceptowane to z pieniędzmi wyjdę na zero, tylko będę miał +2 odrzucone teksty na koncie. No i poza tym to jest jednak trochę dziwna sprawa, że takie sytuacje mają miejsce.

 

Edit2: Zleceniodawca odpisał mi, że nawet nie było informacji o tym, że ktoś realizuje te teksty. Czyli przez nieprawidłowo działający system zleceniodawcy mogą likwidować zlecenia, bo myślą, że nikt nie pisze ich tekstów? 

Przede wszystkim wydaje mi się, że Pani była bardzo niecierpliwa. Uważam, że kilka godzin czy jak tutaj minut to nie jest czas, po którym można się zdenerwować i usunąć zlecenie. Nie jesteśmy robotami w końcu. 

 

Druga kwestia, do tej pory było tak, że jak zleceniodawca zrezygnował ze zlecenia to copywriter, który już napisał teksty dostawał wynagrodzenie. Pisałam o tym do administracji jakiś czas temu, bo uważałam, że to niesprawiedliwe. My tracimy czas na pisanie, a oni sobie po prostu rezygnują ze zlecenia. Pan Bartłomiej wówczas przyznał rację i pieniążki trafiały na konto mimo rezygnacji klienta ze zlecenia. 

 

BTW. uważam, że taka rezygnacja nie powinna być możliwa jeśli zlecenie jest realizowane - jesteśmy dorosłymi ludźmi w końcu i szanujmy swój czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, takie coś nie powinno być możliwe. Z tym, że Pani Karolina wysłała mi screena na PW, że nie miała nawet wiadomości, iż teksty są realizowane (zapewne przez to, że system nawet ich nie sprawdził, a może dodatkowo pojawił się błąd, kiedy to przy tego typu zawiłościach zleceniodawcy nie są informowani, że tekst jest w realizacji?). Tak czy siak, gdyby nie było możliwości anulowania zlecenia, to nie byłoby też tego problemu.

 

Ja z kolei wysłałem screena, w którym w archiwum mam tamte teksty odrzucone z tym komunikatem plus dwa te same tylko w nieco zmienionym temacie zlecenia oczekujące do akceptacji przez system :D 

Edytowane przez Matthew1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony to też nieciekawe, że system tak cały czas szwankuje, bo np. ktoś robi wypłatę pod koniec miesiąca i zawiesi się system tak jak teraz już prawie na cały jeden dzień i ma 100 złotych minimum do tyłu, a podejrzewam, że więcej, bo przecież nie każdy akceptuje od razu po tym jak tekst jest gotowy, dlatego fajnie jakby to było naprawione już na amen :) Za często ta zawieszka się pojawia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Niestety, od dłuższego czasu borykamy się z problemami z wydajnością systemu sprawdzania systemu unikalności - w pełni zdajemy sobie z tego sprawę :(

Wydaje mi się, że znaleźliśmy rozwiązanie, dlatego od jutra wszystko powinno być już w porządku! :)

 

@Matthew1991, tu wina leży wyłącznie po naszej stronie - prosiłbym o maila z informacją, którego zlecenia dotyczy problem, a zaraz się tym zajmę :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry

 

@roli, czy mógłby mi Pan podesłać mailem lub na forum do którego zlecenia otrzymał Pan ten tekst?

Przyznam, że ostatnio dużo pracowaliśmy nad naszym systemem i wszystkie testy poszły bezproblemowo - tym bardziej sprawdzę Pańską sprawę tak szybko, jak to tylko możliwe, to dla mnie priorytet.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@roli, czy mogę prosić o podesłanie numeru zlecenia, o którym pisałem w poprzednim poście?

 

Bardzo przejąłem się Pańską wiadomością i od czwartku aż do dzisiaj prowadziliśmy liczne testy, żeby wykluczyć możliwość pojawienia się błędu w systemie sprawdzania unikalności. Na szczęście nic takiego nie znaleźliśmy :)

 

Być może faktycznie w Pańskim przypadku wystąpił jakiś bardzo rzadki błąd, dlatego chciałbym się bliżej przyjrzeć tej sytuacji.

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Zespół GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności