Skocz do zawartości

[Startup] GoodContent.pl - platforma copywriterska


Rekomendowane odpowiedzi

Gość maugosias
9 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

Dzień dobry,

 

Niestety, wczoraj faktycznie system antyplagiatowy nie działał tak, jak powinien - zleciłem już dokładniejsze zbadanie tej sprawy, żeby wyeliminować takie sytuacje w przyszłości :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Dziś chyba znów są - tekst wisi mi od ponad godziny w trakcie sprawdzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@Matthew1991, czy na pewno wciąż u Pana teksty sprawdzane są z opóźnieniem? Pytam, gdyż dzisiaj w okolicach godziny 1. w nocy wprowadziliśmy łatkę, która powinna wyeliminować problem (mamy nadzieję, że już na stałe) :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GoodContent.pl napisał:

@WDK2, chcieliśmy ujednolicić nazewnictwo w każdym miejscu platformy :)

 

@GoodContent.plJak się kliknie w "strona główna" i są te 4 prostokąty z tekstem to w pierwszym dalej jest" Aby zobaczyć wszystkie dostępne do realizacji zamówienia, musisz przejść do zakładki Lista zleceń." ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie jak platforma wygląda od strony copywritera, nie od strony graficznej ale bardziej jak wygląda proces podłapywania zleceń, copywriter ma listę zleceń i rezerwuje sobie z listy zlecenia? Przegląda profil zleceniodawcy na zasadzie ile tekstów zleceniodawca akceptował, ile odrzucił? Co w sytuacji jak zarezerwuje zlecenie i będzie blokować temat bez woli pisania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

@candyweb, copywriter nie ma dostępu do tego typu danych o zleceniodawcy (np. ilość zaakceptowanych/odrzuconych przez niego tekstów). Jeśli zaś chodzi o rezerwację zleceń, to jest dokładnie tak, jak Pan mówi - copywriter wybiera jedno z listy ogólnodostępnych (publicznych) zleceń.

 

Teoretycznie copywriter ma możliwość przedłużania w nieskończoność rezerwacji, lecz praktycznie właściwie nigdy się to nie dzieje. Ok. 98% pierwszej/drugiej rezerwacji kończy się dostarczeniem tekstu. Bezsensowne blokowanie zleceń tak naprawdę nie ma miejsca.

 

Gdybym mógł w czymś jeszcze pomóc, proszę śmiało pisać :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.03.2019 o 20:26, candyweb napisał:

Zastanawia mnie jak platforma wygląda od strony copywritera, nie od strony graficznej ale bardziej jak wygląda proces podłapywania zleceń, copywriter ma listę zleceń i rezerwuje sobie z listy zlecenia? Przegląda profil zleceniodawcy na zasadzie ile tekstów zleceniodawca akceptował, ile odrzucił? Co w sytuacji jak zarezerwuje zlecenie i będzie blokować temat bez woli pisania?

 

Bardzo by się przydało mieć wgląd do tych danych (o ilości tekstów zaakceptowanych i odrzuconych przez zleceniodawców). Druga strona widzi takie dane u copy.

 

10 godzin temu, GoodContent.pl napisał:

 

 

Gdybym mógł w czymś jeszcze pomóc, proszę śmiało pisać :)

 

Pozdrawiam,

Bartłomiej Tokarski

Założyciel GoodContent.pl

 

Czy klient nie musi już uzasadniać dlaczego odrzucił tekst?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności