Skocz do zawartości

Atrybut alt czy dobrze wpisuję

Paulina891

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! 

Chciałam się coś dowiedzieć odnośnie "atrybutu alt". (jestem trochę zielona, coś tam czytam co powinno się znaleźć na stronie aby była bardziej wartościowa itp...)

Więc tak: 

Czytałam że warto aby zdjęcia które wrzucam do sklepu posiadały atrybut ALT. W systemie mojego sklepu jest odpowiednia zakładka, żeby to wpisać. Chciałabym żeby ktoś powiedział mi czy dobrze to wpisuję. (Dodam że prowadzę sklep z kosmetykami).

W zakładce jest coś takiego :

SEO Title: (wpisałam) : KREM DO TWARZY NA NOC Z EKSTAKTEM Z AWOKADO

SEO Description: Naturalny krem z ekstaktem z awokado, przeznaczony na noc. Krem intensywnie odżywia skórę twarzy, eliminuje oznaki stresu, doskonale nawilża skórę.

SEO keywords: krem do twarzy, naturalny krem do twarzy, kosmetyki babcia agafia, krem na noc receptury babci agafii, 

SEO Główny obraz (atrybut alt): krem_na_noc_ekstrakt_awokado_receptury_babci_agafii

Czy wszystko jest mniej więcej OK? 

2 pytanie: Dowiedziałam się, że żeby sprawdzić atrybut alt trzeba wejść potem na stronie w zdjęcie >>zbadaj element" i wyświetla się info. I teraz tak : widzę że tak jakby to co wpisałam w atrybucie ALT jest OK,  ale gdy patrzę na src to pokazuje mi się nazwa zdjęcia "487983478347598374 " (przykładowo) a ja je zapisywałam jako np. : "www.universalcosmetics.pl_krem_do_twarzy_receptury_babci_agafii"  Dlaczego nie wyświetla się tak? I dlaczego gdy jak pobieram to zdjęcie które rzekomo podpisywałam swoim opisem znowu zapisuje się jako "4382648236478364587" Próbowałam zapisywać np "krem-na-dzień-receptury-babci-agafii" ale też nic z tego.  Czy nie muszę podpisywać sensownie zdjęć ??

Pomóżcie biednej koleżance, która niedawno otworzyła sklep i raczkuje ;) 

Z góry dzięki!!!!! :)

a ja je zapisywałam jako np. : "www.universalcosmetics.pl_krem_do_twarzy_receptury_babci_agafii"  Dlaczego nie wyświetla się tak?