Skocz do zawartości

Adwords kilka pytań


OlekP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, rozpocząłem przygodę z Google Adwords, mam kilka pytań.

 

Pierwszy problem z którym się spotkałem to krótki czas wyświetlania reklam oraz budżet.

 

Wybrałem 3 słowa kluczowe, stworzyłem reklamy, na te 3 słowa kluczowe jestem na 1 stronie za stawki:

 

0,80 gr

0,90 gr

0,60 gr

 

Słowa które wybrałem są najczęściej odwiedzane przez ludzi z branży która mnie interesuje.

 

Problem jest z tym że reklama była wyświetlana przez około 10 minut i zabrakło budżetu, mam jeszcze 5 zł jednak reklama nie chce się wyświetlać.

 

W ogóle nie wiem jak ustalić budżet i ile pieniędzy wpłacić aby koszty były mniejsze niż prognozowane zyski.

 

Na 100 kliknięć w link przyjąłem 1 - 2 zamówienie w sklepie co by dało około 40-70 zł zysku.

 

Drugie pytanie to stawki za jedno kliknięcie, przyjąłem 0,80 gr na fraze, wyświetlił się komunikat że za tą stawkę nie będę na 1 stronie jednak na niej jestem, jak mam to rozumieć?

 

Najbardziej zależy mi na pomocy w kwestii ustalenia budżetu dziennego oraz miesięcznego, pobugiłem się w tym.

 

Równocześnie strona jest pozycjonowana przez firmę pozycjonerską.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od kilku pytań:

 

Na jaki region się reklamujesz?

Jaki faktycznie budżet dzienny ustawiłeś?

Jakie to 3 frazy?

Jakie ustawiłeś dla nich dopasowania?

Czy utworzyłeś dla każdej frazy odrębne grupy reklam, czy może są na tyle podobne, że masz jedną grupę reklam?

Jaki komunikat jest przy utworzeniu kolumny udział w wyświetleniach dla np. całej kampanii?

Jakie wyniki jakości uzyskują te frazy?

Czy masz w ogóle ustawione konwersje?

 

i wiele innych pytań....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Polskę, prowadzę sklep internetowy.

 

15 zł

 

Pościel, pościel satynowa, pościel bawełniana

 

Dopasowania: Nie mam pojęcia.

 

Odrębne grupy reklam

 

 

Wyniki jakości:

 

Fraza pościel

CTR - Powyżej Średniej

Trafność reklamy - Powyżej średniej

Doświadczenie strony docelowej - przeciętne

 

Na frazy pościel satynowa i bawełniana:

CTR: Przeciętnie

Trafność: Przeciętnie

Doświadczenie strony docelowej: Przeciętnie

 

 

Nie mam ustalonych konwersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wyszukiwane hasła na które klienci wchodza na moją reklamę.

 

Fraza pościel miała 42 wyświetlenia i 3 kliknięcia.

 

Są inne frazy, mają po 1-3 wyświetleń i 1 klik czy warto dodać te słowa kluczowe?

 

Obok tych fraz widnieje komunikat - dopasowanie przybliżone np - tanie prześcieradła z gumką

Dopasowanie ścisłe - pościel satynowa

 

dopasowanie do wyrażenia - wymiary pościel tesco

 

Martwi mnie jedna rzecz - inne wyszukiwane hasła - 1840 i jeden klik

Ogółem wyświetleń 1940

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie kliki robią oglądacze, przeglądajacy porównywarki, alledrogo i klikajacy tam gdzie jest o 1 zł taniej.

Na tym polega w duzej mierze polega trudność dopasowania kampanii pod sklep, dajesz hasła ogółne, drogi klik i sporo klientów szukajacych natchnienia, dajesz hasła mocno brandowe klik tani, ale sporo wyklikują królowie porównywarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaliłem 2 słowa kluczowe

 

[słowo kluczowe]

"słowo kluczowe"

 

Dałem dopasowanie do wyrażenia na próbę, nic nie zmieniło.

 

Kombinowałem z treścią reklamy, stawkami za cpc.

 

Dodałem podstrony.

 

Reklamy nie wyświetlają się z wyniku niskiej rangi.

 

Wynik jakości mam 6/10

 

konwersje ustawiłem 1 zł.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności