Skocz do zawartości

RPM z Adsense a wycena banera na stronie.


cygii

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Bo czym innym jest cennikowa stawka za emisję reklamy display na stronie (nierzadko rzędu kilkudziesięciu złotych w CPM), a czym innym jego realna wartość, uwzględniająca m.in. klikalność. Oczywiście realna cena zapłacona przez reklamodawcę nierzadko jest ułamkiem stawki cennikowej, ale to inna historia.

 

Ja zawsze wyceniam reklamę na blogu w oparciu o AdSense, albo coś innego, co tam w danym momencie chodzi. Na zasadzie -- żeby nie stracić, gdy wyłączę AdSense a w to miejsce wstawię reklamę z innego źródła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności