Skocz do zawartości

Social Media dają większy ruch od wyszukiwarek (Google)


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

wielu nie chce się szukać informacji - łatwiej jest przejrzeć fb, tam różnego typu instytucje, sklepy, czy zwykłe fanpage udostępniają mniej lub bardziej przydatne newsy...śmiem twierdzić, zę ma to dość spory zasięg

śmiem twierdzić ze to nonsens.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ma dość spory zasięg wśród osób, które bezmyślnie przeglądają "fejsa". Ale osoby, które szukają konkretnych informacji nie sięgną najpierw po fejsa, nie oszukujmy się.

Pozdrawiam, Paweł Ryszka. Potrzebujesz copywritera? Pisz na kontakt [at] dobreteksty.pl!

 

Gry komputerowe - najlepsze w sieci! SEO dla początkujących - wejdź! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości branż ja bym SM traktował jako ruch dodatkowy i na zasadzie że lepiej mieć stronę firmy na FB niż nie mieć. Nie wyobrażam sobie szukania produktów czy usług przez FB bo do tego raczej nie został stworzony a reklamy są dodatkiem (póki co). Kiedyś widziałem artykuł że 80% kliknięć w reklamy wykonują boty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Wg. mnie to kwestia czasu (i to niedługiego) kiedy sklepy internetowe, blogi, będą tworzyć strony zintegrowane "na żywo" z FB i instagramem. Facebook już dawno umożliwił zakładanie sklepu na Fanpage, więc jak widać jest sygnał do przenoszenia biznesu na SM. Specjaliści od prowadzenia SM w niedługim czasie okażą się nieocenieni :rolleyes:.

Chorobo nie wiesz z kim zadarłaś https://cancerfighters.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, JaneSmith napisał:

Specjaliści od prowadzenia SM w niedługim czasie okażą się nieocenieni

to nie przez specjalistów klika się w linki a przez znajomych, w innych przypadkach reakcja na spam o chłamie jest taka jak na zwykłych portalach, oto ich przydatność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na fb tworzą się grupy na których naprawdę można kupić rzeczy przeróżne za niewielką kasę,Ci którzy o tym wiedzą regularnie tam wchodzą szukać okazji jakiś no ale przyzwyczajenie np do googla oraz mentalność ludzi żeby coś znaleźć rzecz jasna że korzystają z np google.

No a jak było dawno temu ?Jak nie było google?

Dla nie których było od zawsze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...

Może i można zaobserwować pewne tendencje odnośnie żródeł ruchu, ale prawda jest taka, że Google to wciąż najbardziej zautomatyzowane źródło. Dobrze przemyślana strategia SEO i pozycjonująca może zapewnić nam później ruch, na który w social mediach musimy jednak systematycznie pracować.

 

Poza tym, wg mnie należy dzisiaj dążyć do wielokanałowego marketingu - czyli trochę z Googla, trochę z social, trochę z e-mail marketingu, trochę z monitoringu internetu i pożyjemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zmieniło się bardzo dużo względem założenia tego tematu - obecnie jest raczej tendencja odwrotna do tego co pisali na początku - ruch z googla rośnie a z sociali organiczny (Zwłaszcza z FB) leci na łeb - na fejsie już tylko grupy zostały a i tak trzeba nad tym mocno pracować. Powiedziałbym, że fb obecnie to pojedyncze strzały w dniu publikacji a potem już brak ruchu, gdzie na google ruch trzyma się na stałym poziomie albo rośnie (jeśli mowa o evergreen content). Szczerze powiem mi coraz dalej do sociala jeśli chodzi o pozyskiwanie ruchu bez wkładania pieniędzy w reklamę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja mam jak najgorsze doświadczenia z FB. Produkuje produkt - z branzy wyposażenia wnętrz. Chcę go sprzedać. Gdzie ludzie szukają mojego produktu ? 

W sklepie. I tam nalezy produkt wystawić. A nie na Fejsie. Mam aukcje na internetowych sklepach, i tam zachodzi transakcja, tam ludzie w wewnętrzną wyszukiwarkę wpisują co chcą kupić. Setki wizyt dziennie. 

Mialem 2 lata stronę firmową na FB, gdy zaczynałem to naczytałem się tych bzdetów o budowaniu kontaktu z ludźmi za pomocą blogów, fejsów i innych. Fakt że na FB dodawalem czasem tylko zdjęcia i to była cała moja działalność, ale ruch z tego był praktycznie zerowy. Kilka razy zrobiłem kampanie, wydałem 50 jurków, weszło kilku ludzi w linka, kilka polubień posta i strony, i to cały sukces wydania 200 złotych . Nie wyobrażam sobie poświęcac czas i "budować relacje z ludźmi " - może to jest dobre dla jakichś światowych marek albo coś...ale nie dla mniejszych firemek które chcę sprzedać swój towar. 

 

W moim przypadku sporo lepszy jest Pinterest, kilka razy wrzuciłem fotki, jedna gdzies została podpięta i od 2 lat mam jakieś 500 wejść miesięcznie z tego tylko zdjęcia. FB wywaliłem w diabły. Nie mówiąc juz o tym że treść z Fejsa wogóle nie jest brana pod uwagę w google...jakby jej nie było...

 

Co z tego że ja żmudnie uzbieram ten tysiąc czy dwa followersów, to jest śmieszna liczba biorąc pod uwage ruch jaki generuje się sam, dzień w dzień,  za pomocą wystawionych produktów na amazonie czy jemu podobnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności