Radonix Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam, Jestem zielony w sprawach optymalizacji, w związku z tym mam dwa pytania. 1. Czy wystarczy ustawione wyświetlanie preferowanej domeny w GWT na bez www, czy muszę ustawić również przekierowanie 301(różne są opinie w sieci i zgłupiałem)? 2.Podstrony wyświetlają się z końcówką html, ale po wpisaniu bez końcówki html też się poprawnie wyświetlają, czy to dobrze, czy muszę ustawić jakię przekierowanie, żeby google nie uznało tego jako dwie różne strony/podstrony? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotyl Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 1. 301 2. 301 nihil fit sine causa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radonix Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 1. Wszystko jasne. 2. Tylko podstrony wyświetlają się z końcówką html, a po dodaniu do strony głównej końcówki html, wyświetla się: Nie odnaleziono serwera. Czy ja muszę w takim przypadku zrobić przekierowanie wszystkich podstron oddzielnie? 3.Mało tego, jeszcze zauważyłem, że strona wyświetla się: strona/podstrona.html strona/podstrona.html/ strona/podstrona strona/podstrona/ www.strona/podstrona.html www.strona/podstrona.html/ www.strona/podstrona www.strona/podstrona/ Czyli obecnie każda podstrona wyświetla się pod ośmioma różnymi adresami. Szok!!! Rozumiem, że też muszę zrobić przekierowania, tylko oddzielnie każda podstrona? Dodam, że podstron jest ponad 200. 4. I dodatkowo, po wpisaniu adresu strony do darmowego analizatora audytu online, pokazuje mi błąd o braku przekierowania index.php i index.html. Jednak po wpisaniu adresu: strona/index.php , lub strona/index.html nie wyświetla strony tylko błąd 404. Czy może tak zostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...