Skocz do zawartości

Czy dobrze zoptymalizowałem stronę ?

Exe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak widać po moich postach jestem laikiem :) . Trochę wstyd się przyznawać ale chcę pozycjonować na własną rękę moje aliasy jer.pl . Starałem się wasze wszystkie wskazówki dokładnie przeczytać i oto mój "stwór", proszę tylko bez śmiechów bo jeden "spec" mnie wyśmiał jak mu pokazałem pierwszy projekt :) . Co oprócz zoptymalizowania trzeba jeszcze zrobić oprócz katalogowania i żeby google szybko zatwierdziło zmiany ?

PS. proszę o wyrozumiałość. Od przedwczoraj staram się wszystkie wasze nowe posty czytać na tym forum :)

Pozdrawiam

Exe

Witam, w ostatnich dniach i tygodniach nie logowałem się na konto i nie sprawdzałem co słychać na forum. Okazało się że ktoś się włamał mi na konto i oferował licencje seokatalogów itp. To nie ja oferuję i ktoś próbuję wyłudzić pieniądze od was.

Jak na moje nieco zmęczone już ślepia to takie uwagi:

-zbyt mało słów kluczowych w tekście

-strona zbudowana na tabelach... Wakacje są, poświęć trochę czasu na przerobienie tego na divy i style ładuj z zewnętrzego pliku. Poduczyć się możesz np za pośrednictwem strony kurshtml.boo.pl , jej zawartość na pewno Ci wystarczy

Co oprócz zoptymalizowania trzeba jeszcze zrobić oprócz katalogowania i żeby google szybko zatwierdziło zmiany ?

Google sitemap, np przy pomocy programu gsitecrawler

PS. proszę o wyrozumiałość. Od przedwczoraj staram się wszystkie wasze nowe posty czytać na tym forum :)

Godne pochwały :)

BTW to chyba nie ten dział, Strony do oceny od tego są :)

A czy dobrze zaczełem i czy wogóle na coś mogę liczyć ? Np. taka sama strona z aliasami cej.pl jest oparta na tym systemie i jest w czołówce google :)

Witam, w ostatnich dniach i tygodniach nie logowałem się na konto i nie sprawdzałem co słychać na forum. Okazało się że ktoś się włamał mi na konto i oferował licencje seokatalogów itp. To nie ja oferuję i ktoś próbuję wyłudzić pieniądze od was.