Skocz do zawartości

Jak skuteczny jest marketing w wyszukiwarkach.

astogat

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem studentką piątego roku na kierunku Zarządzanie i Marketing. Piszę pracę na temat marketingu w wyszukiwarkach, a jakoże na tym forum spotykają się ludzie zajmujący się tą dziedziną w związku z tym mam do was prośbę.

W części badawczej mojej pracy dyplomowej chcę odpowiedzieć na pytanie o skuteczność pozycjonowania i płatnych kampanii. Jednakże, aby na nie odpowiedzieć potrzebuję danych (tj. raportów i/czy statystyk), z przeprowadzenia takich działań.

Tak więc, jeśli dysponujecie statystykami firmy czy też kilku firm, dla których przeprowadzaliście pozycjonowanie i/czy płatne kampanie, to prosiłabym bardzo o udostępnienie mi tych danych.

Jeśli nie możecie udostępnić mi takich informacji, prosiłabym o umożliwienie mi kontaktu z firmami, dla których wykonywaliście te prace – być może oni udostępnią mi swoje statystyki i pochwalą się osiągniętymi rezultatami.

Jeśli zdecydujecie się mi pomóc ja również nie pozostanę dłużna i odwdzięczę się za okazaną mi pomoc. W jaki sposób?

Po pierwsze, informacje o waszej firmie ( tj. jej nazwę, miejscowość, od kiedy działa, w czym się specjalizuje) umieszczam w mojej pracy magisterskiej, którą po obronie opublikuję w Internecie.

Po drugie, prowadzę bloga na temat marketingu internetowego, na którym będę umieszczać linki do tych firm z e-branży, które udostępnią mi potrzebne informacje. Dodam, że mój blog ma dobre pozycje w Google na takie słowa kluczowe, jak marketing internetowy i marketing w wyszukiwarkach. ( Dobra opinia o waszej firmie i link do jej strony na moim blogu będą z pewnością dla was bardzo pozytywnym efektem marketingowym).