Skocz do zawartości

[Wykonam] Dzieła literackie


Siciliano

Rekomendowane odpowiedzi

Copywriterów na tym forum jest pełno. Klienci mogą przebierać do woli, patrząc przez pryzmat jakości tekstów czy też ceny.

Jak więc wybrać tego najlepszego? Po co szukać, skoro już Wam się udało?

Gdy zaczynałem swoją działalność w branży, wydawało mi się, iż pisanie tekstów to tylko sposób na dodatkowy zarobek. Życie jednak ostro zrewidowało moje poglądy. Odkryłem, iż pisanie to nie tylko świetna zabawa ale i sztuka. Jestem architektem. Projektuję słowa, tworzące harmonijną całość. Jestem budowniczym, tworząc słowa z liter, precyzyjnie dopasowując poszczególne fragmenty, dzięki czemu spod mojej ręki wychodzą swoiste dzieła. Jestem także muzykiem, tworzę melodię niczym Mozart, niekoniecznie jak Jay Z, zamieniając nuty na słowa. Kim jeszcze jestem? Jestem lekarzem, bo ratuję zdrowie tych, którzy potrzebują dobrych treści do codziennej egzystencji. Jestem strażakiem, gasząc Wasz głód wysokiej jakości. Jestem także księdzem, wysłuchując Waszych bolączek, lejąc literacki miód na Wasze serca. Jestem także sobą - geniuszem, który niczym kameleon, potrafi wcielić się w każdą postać.

Chcecie, bym dla Was coś stworzył? Wykonuję treści każdego typu, od precli, poprzez zapleczówki, na dziełach z górnej półki kończąc.

Masz swoją firmę i pewnie faktura by się przydała? Nie stanowi to żadnego problemu.

Jak się ze mną skontaktować?

Wyświetlanie symbolu Batmana na niebie będzie nieskuteczne.

Wypowiedzenie trzykrotnie "beetlejuice"  również nie spowoduje, iż nawiążesz ze mną kontakt.

Na tym świat się nie kończy, wystarczy napisać na PW lub adres mailowy :

biuro@pogotowietekstowe.pl

UWAGA!
Powyższe ogłoszenie zostało stworzone przez firmę

  • Green Mountain Media
  • 65-536 Zielona GóraWyszyńskiego 5/19NIP: 9291732444REGON: 360591870

 

 

Potrzebujesz linków? Pisz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany