Skocz do zawartości

Problem z linkiem domeny, co zrobić? - brak pozycji

Igor121

Rekomendowane odpowiedzi

Wiram,

Na wstępne pragnę zaznaczyć iż jestem początkujący jeśli chodzi o SEO. Założyłem stronę www.lionet.ie (mieszkam w irlandi chce założyć własna działalność web design)

Problem pojawia sie przy SEO - PR to niecałe 26 punktów, mam 35 backlinkow z czego tylko 7 mi pokazuje. Google zainfekowali łącznie 9 z 40 , (nie wiem dlaczego) . I teraz mam dwa pytania - proszę bardzo o pomoc.

1. Google lubi słowa kluczowe wiec dla agencji stron web design powinno być w domenie np www.lionet-webdesign.ie czy to podniesie wyszukiwalnos? Chodzi mi o to ze nie ma mojej strony jeśli wpisuje web design dublin tylko jak wpisze lionet - wiec zakładam ze to jest słowo kluczowe dla Google. Co zrobić?

2. Czy moze po prostu dlatego ze ta nazwa nie jest unikalna to Google jej nie indeksuje? Fakt faktem .ie jest tylko jedna strona lionet.ie, wszystkie headingi zawierają słowa kluczowe , używam YOAST dla Wordpress i tam tez mam problem z SEO - wszystko jest okej prócz strony url. Nie wiem co mam juz zrobić z tym. Przekierowania na nowa domenę?

myślę, że nie masz wysokich pozycji, bo wyrażasz na temat G negatywne opinie:

Google zainfekowali łącznie 9 z 40 , (nie wiem dlaczego) .

:nonono:

a tak na serio... zleć pozycjonowanie,

widać, że sam tego nie zrobisz

antydeska.pl - drewniana elewacja bez impregnacji i konserwacji, :o  a jeśli szukasz modnych i stylowych butów to polecam sklep: brooman.pl

Zakładam, że ten wątek powstał na poważnie.

1. Masz prawie PUSTĄ STRONĘ, wcześniej była inna zawartość, ale tak czy inaczej strona dopiero powstała (< miesiąc?). Treść wpada i wypada, struktura linków się zmienia.
2. Próbujesz się (1.) przebić w Dublinie i dziwisz się, że Cię nie widać. Wpisywałeś "web design dublin" w Google? Ktoś już to robi Dublinie, czy jesteś pierwszy? ;)