Skocz do zawartości

„The Washington Post” będzie blokował dostęp


SzlafRock

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie głos rozsądku.

Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka


www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-washington-post-bedzie-blokowal-dostep-do-tresci-internautom-uzywajacym-adblocka

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i u nas szybko nie wprowadzą podobnych rozwiązań ale jest to już sygnały. Podobnie było z płatnymi artykułami. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze, użytkownik to chciałby mieć wszystko za darmo, jestem przeciwnikiem adblocka bo to jest jawne okradanie nas wydawców z kasy

 

ADblock jest odpowiedzią na nieodpowiedzialne zachowanie wydawców, którzy na swoich stronach walą tyle reklam, że u odbiorcy podczas ładowania strony zamula przeglądarka. 

 

Wyobraźcie sobie Panią Anię, która z telefonu wchodzi na dowolną_stroną a tam wpierdzielone reklamy z taką ilością flashu, że jej darmowy pakiet 5mb internetu znika w kilkanaście sekund. 

 

Często wydawcy traktują użytkowników jak roboty klikające w reklamy, ADblock zmienia układ sił. Moim zdaniem zamiast wycinać użytkowników z ADblokiem powinno się ich zachęcić do *dobrowolnego* oglądania reklamy.

SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawców? Wiesz dobrze, że nachalne pop-up'y itd. wyrażają zapotrzebowanie reklamodawców. Tak długo, jak to reklamodawcy będą składali w domach mediowych zamówienia na agresywne placementy, tak długo wydawcy będą je emitowali.

 

Tu jest problem edukacji rynku (reklamodawców, którzy wierzą, że reklama podpasek o rozdzielczości 1920x1080 sprzedaje), bo sam wydawca jako taki nie ma wyjścia, bo albo tej powierzchni nie sprzeda i będzie w plecy, albo ją sprzeda (jak nie sprzeda, to pop-up poleci do konkurencji i tyle, nie ma sentymentów).

 

Adblock nie zmienia sił, tylko okrada wydawcę. Ja np. nie znoszę automatycznie odpalających się reklam wideo, ale to jest mój problem. Czytam za darmo, nie płacę abonamentu, to niby z jakiego powodu mam prawo do blokowania takich takich treści?

 

Często wydawcy traktują użytkowników jak roboty klikające w reklamy, ADblock zmienia układ sił. Moim zdaniem zamiast wycinać użytkowników z ADblokiem powinno się ich zachęcić do *dobrowolnego* oglądania reklamy.

 

Tak, wszyscy na pewno dobrowolnie oglądaliby reklamy. Come on.

 

Jesteś wydawcą jakiegokolwiek serwisu, czy latasz z Adblockiem i zjadasz ludziom transfer na serwerach?

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie używałem adblocka (jak już to na moment do testów) i reklamy mi nie przeszkadzają, ale to może dlatego, że:

 

- nie chodzę po ujowych stronach zalanych setkami reklam

- mam wyłączoną obsługę flasha

 

Polecam zamiast używania adblocka wyłączyć wtyczkę flasha i surfowanie będzie dużo wygodniejsze, flash zżera strasznie dużo zasobów i wszystko spowalnia, nawet na szybkich komputerach, w dodaktu wiele najbardziej upierdliwych reklam jest właśnie zrobionych na flashu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności