Skocz do zawartości

strona już prawie niewidoczna


jurekz

Rekomendowane odpowiedzi

opisy produktów dostarczają producenci zazwyczaj ich nie zmieniamy

 


W jakimkolwiek biznesie jest jedna podstawowa zasada: jeśli nie inwestujesz w rozwój to się cofasz.

 

muszę powtórzyć, że nagły największy spadek oglądalności nastąpił w okresie dosłownie kilku dni

a jak widać cały czas inwestowaliśmy bo wcześniej oglądalność się podnosiła

tu chodzi o nagłą zmianę i chciałbym uzyskać odpowiedź co było tego przyczyną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


muszę powtórzyć, że nagły największy spadek oglądalności nastąpił w okresie dosłownie kilku dni a jak widać cały czas inwestowaliśmy bo wcześniej oglądalność się podnosiła

 

Być może ale od dwóch lat nic nie robiłeś aby podnieść oglądalność jak ty to nazywasz. po za tym trzeba popracować nad tzw. UX strony, bo leży. To jest jedna z przyczyn spadku oglądalności.  Wpisuje się to także w brak inwestycji. Inwestycja to także podążanie za trendami rynku. ;)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez dwa lata robiliśmy i inwestowaliśmy

według mnie jest to widoczne na wykresie że w niektórych miesiącach działania były podejmowane po tym wracało do jeszcze niższej widoczności strony

ale nie będziemy wrzucać pieniędzy w błoto

ponieważ ani lepsze pozycjonowanie, ani modyfikacja tekstów artykułów czy w końcu przeprowadzona niedawno optymalizacja nawet negatywnie wpłynęła na oglądalność ( ostatnie półtora miesiąca po wykonanej optymalizacji przez profesjonalną firmę partnera google ) 

jest to już druga strona mojego postu a nadal postawione na początku pytania właściwie pozostają bez konkretnej odpowiedzi

-co spowodowało taki nagły spadek w maju 2013 

-jak odwrócić teraz zaistniałą sytuację (działania na FB czy goole+ tez nic nie pomagają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jest to już druga strona mojego postu a nadal postawione na początku pytania właściwie pozostają bez konkretnej odpowiedzi

Dostałeś już nie raz odpowiedzi. Strona po pierwsze jest do zrobienia od podstaw.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez dwa lata robiliśmy i inwestowaliśmy

według mnie jest to widoczne na wykresie że w niektórych miesiącach działania były podejmowane po tym wracało do jeszcze niższej widoczności strony

ale nie będziemy wrzucać pieniędzy w błoto

ponieważ ani lepsze pozycjonowanie, ani modyfikacja tekstów artykułów czy w końcu przeprowadzona niedawno optymalizacja nawet negatywnie wpłynęła na oglądalność ( ostatnie półtora miesiąca po wykonanej optymalizacji przez profesjonalną firmę partnera google ) 

jest to już druga strona mojego postu a nadal postawione na początku pytania właściwie pozostają bez konkretnej odpowiedzi

-co spowodowało taki nagły spadek w maju 2013 

-jak odwrócić teraz zaistniałą sytuację (działania na FB czy goole+ tez nic nie pomagają)

Jak myślisz czy jeśli onet wyglądałby tak samo jak w 2001-2005 r. miałby dzisiaj taką oglądalność jak dziś ? Zobacz jak ewoluował ten portal https://web.archive.org/web/20010201000000*/https://onet.pl

VPS już od 130 zł netto (rocznie) - Kliknij tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-co spowodowało taki nagły spadek w maju 2013 (przecież google w tym okresie nie wprowadzało nowych algorytmów)?

 

Stary, przecież już nie raz dostałeś odpowiedź na swoje pytanie.

 

Nie prowadzę chronologii aktualizacji algo, ale w maju 2013 była chyba (jak dobrze pamiętam) aktualizacja tzw. Phantom algorytm. Właśnie ta aktualizacja  odpowiada za kiepskiej jakości strony co się wiąże ze spadkiem ruchu. Twoja strona jest kiepskiej jakości. Sorry, ale taka jest prawda.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

phantom update według https://moz.com/google-algorithm-change#2013to 9 maja

spadki na stronie trwały od 5 do 7 maja 

nie licząc wcześniejszych z 10-14 kwietnia 2013

a 14 marca była aktualizowana Panda

 

daty znajdują się pomiędzy 

 

w 2013 roku strona nie była aż tak kiepskiej jakości

jest postawiona na profesjonalnym skrypcie i była wtedy codziennie aktualizowana

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu mamy doskonały przykład że podpowiadasz komuś że jest czarne a on uparcie twierdzi że białe.

 

Ta strona to TRAGEDIA pod każdym względem, od tego trzeba zacząć,a nie szukać dat kiedy jaka była aktualizacja.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa miesiące temu przeprowadzono Optymalizację strony przez partnera Google

poszło na to sporo wydatków

a nic nie pomogło wręcz Zaszkodziło

gdzie tu tragedia grafika strony się nie podoba?

tematyka? która w tej chwili ma sporą popularność

właściwie to jedyna poważna rzecz do której można się zwrócić to opisy artykułów ale takie otrzymujemy od producentów

mimo to przerabiamy je ale to także nie pomaga

więc tak wina leży w skrypcie ale skrypt był poprawiony przez optymalizację

proszę jeśli chcecie pomóc to chciałbym odpowiedź bardziej szczegółową a nie jednym słowem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś, że optymalizacja nie pomogła. To może trzeba byłoby sobie zadać pytanie, czy była zrobiona dobrze i co się na nią składało? Bo to, że firma ma status partnera Google to jeszcze nic nie znaczy. Zresztą skoro miałeś optymalizację zrobioną, to dlaczego duplikację treści masz taką, jaką miałeś przed wdrożeniem poprawek? Nie zaznaczyli tego w audycie?

 

Doszukujesz się jakichś update'ów, które spowodowały spadek. A prawda jest taka, że na spadek widoczności złożyło się pewnie kilka czynników. To tak, jak z zafiltrowaniem frazy. Dodasz 99 linków i są TOP'y, dodasz jeszcze 1 i ciach, wypadasz do TOP 50. Tak samo mogło być z duplikacją treści. Do pewnego poziomu algorytmowi to nie przeszkadzało, aż któregoś dnia przyciął co trzeba i teraz zastanawiasz się co z tym zrobić.

 

Treści ma się albo unikalne, albo kopie - nie ma nic pomiędzy. To, że poprawisz co 5. tekst od producenta nic nie wnosi do tematu.

 

Poza tym na każdą wskazówkę chłopaków masz kontrargument. Jak piszą, że powinieneś mieć RWD albo mobilkę, to Ty, że Tobie layout i UX się podoba. Jak pada argument o wymianie treści, to Ty, że "ale takie otrzymujemy od producentów".

 

To tak, jakbym ja miał pretensje, że moja pierwsza strona internetowa (bubble-world.pl) pociśnięta wtedy na tabelach z czasem straciła na widoczności w kolejnych latach. Stracić musiała, bo w międzyczasie zmieniła się też technologia i standardy. W algorytmie zachodzi wiele nieoczywistych poprawek jak np. to, że jeśli strona A ma grafikę produktu wielkości 80x100 px, to nie będzie tak samo eksponowana, jak strona B, która ma swoje unikalne zdjęcia i to w dużej rozdzielczości. Zebrało Ci się kilka różnych czynników i tyle.

 

I nie broń tej strony, tylko zrozum, że trzeba będzie z nią coś w końcu zrobić. Jak nie teraz, to za kilka miesięcy albo rok. Od tego nie uciekniesz.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dlaczego duplikację treści masz taką, jaką miałeś przed wdrożeniem poprawek?

 

zwrócono na to uwagę, ale sama optymalizacja tego nie obejmowała była to dodatkowo płatna usługa

 


I nie broń tej strony, tylko zrozum, że trzeba będzie z nią coś w końcu zrobić. Jak nie teraz, to za kilka miesięcy albo rok. Od tego nie uciekniesz.

 

dzięki temu co napisałeś na wiele pytań sobie odpowiedziałem

 

najpierw byłoby dobrze znaleźć firmę która za niewielkie pieniądze przepisze treści artykułów pod seo i zajmie się tym również na kolejnej stronie tym razem zbudowanej poprawnie od podstaw

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności