Skocz do zawartości

Masowe przekierowania z _ na -


onomatop

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Dowiedziałem sie że google lepiej traktuje znak " - " niż " _ " w przyjaznych linkach. Jako że mam cały dział informacje, gdzie w linkach występuje "_" mam pytanie jak można rozwiązać ten problem? Adresów mam około 70, czy warto każdemu pokolei tworzyć regułe w htacess czy może jest jakiś inny hurtowy sposób aby nie zapychać pliku htaccess. Jedyne co zmieniłoby się w adresach to znak podkreślenia na myślnik.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowiedziałem sie że google lepiej traktuje znak " - " niż " _ " w przyjaznych linkach.

Ja dowiedziałem się, że lepiej traktuje strony responsywne i przerobiłem swojego bloga. Niestety od miesiąca G nie nagrodziło mojego trudu nawet jedną pozycją w górę :)

Kalkulator dni roboczych - jak obliczyć ile jest dni roboczych w danym miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja dowiedziałem się, że lepiej traktuje strony responsywne i przerobiłem swojego bloga. Niestety od miesiąca G nie nagrodziło mojego trudu nawet jedną pozycją w górę

Miałem to samo :) Mimo wszystko chciałbym mieć takie linki. czy istnieje na to jakiś kod gdyż mi nie udało sie takiego ułożyć. Coś w stylu że zamienia wszystkie " _ " na " - "?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

Dowiedziałem sie że google lepiej traktuje znak " - " niż " _ " w przyjaznych linkach.

Ja dowiedziałem się, że lepiej traktuje strony responsywne i przerobiłem swojego bloga. Niestety od miesiąca G nie nagrodziło mojego trudu nawet jedną pozycją w górę :)

 

 

Pytanie, czy mimo wprowadzenia RWD strona nie ma poważniejszych problemów - np. bardzo długiego czasu ładowania strony, który na mobile jest kluczowy. Pytanie, czy sprawdzałeś pozycje stricte dla urządzeń mobilnych, czy globalnie?

 

Możliwe, że twoja konkurencja też coś poprawiła i SERP-y się nie zmieniły. Możliwe też, że dostałeś małego boosta, ale w skali działań, które należałoby podjąć na stronie jest to tak mało istotny czynnik, że nie przełożyło się to na podniesienie pozycji. Ponadto może Twoja strona miała właśnie spaść (np. konkurencja połapała więcej linków etc.), a dzięki temu nie spadła. Google to żyjący organizm i zbyt pochopne wyciąganie wniosków nie jest wskazane. Widziałem nawet gdzieś raport, że procentowo mobile friendly update zrobił więcej przetasowań niż np. Pingwin 2.1.

 

Odnośnie pytania jestdobrze, Jeśli chodzi o te "-" w adresach to raczej bym się nie przejmował (pytanie jak dużo czasu poświęcasz na optymalizację witryny). To mogłoby mieć jakieś małe znaczenie przy dużym e-commerce. Podczas audytu pewnie oznaczyłbym to jako kwestię do poprawy (powołując się na oficjalne sugestie Google), ale na pewno nie traktowałbym tego priorytetowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności