Skocz do zawartości

Branża budowlana w Danii

imT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie zaznaczę, że jeśli chodzi o zagadnienia związane z pozycjonowaniem i optymalizacją jestem kompletnie zielony, niemniej, moim celem jest poznanie tego tematu i skutecznie jego wykorzystanie do rozwoju firm. Początkowo chciałbym skorzystać z usług firm specjalizujących się z tej branży, a później, w miarę możliwości dawać jak najwięcej od siebie.

Do rzeczy. Kilka miesięcy temu zleciłem wykonanie strony internetowej dla mojej firmy działającej w branży ogólnobudowlanej (remonty, wykończenia itp.) na terenie Danii.

W cenie usługi miałem wliczoną optymalizacje SEO. Nie mam pojęcia jak to wszystko wygląda w praktyce, ale wiem, że nie miałem żadnego telefonu, który wynikałby ze znalezienia mojej firmy w wyszukiwarce.

Chciałbym zmienić tą sytuację i postarać się o wysoką pozycję mojej strony, jednakże, nie wiem czy firma, która się tym zajmie powinna być z Danii czy może być to firma polska oraz na co powinienem zwracać uwagę przy zawieraniu umowy.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Ja ogólnie zajmuje się pozycjonowaniem, ale rok temu wymyśliłem sobie, że sam wykończę sobie kuchnię. Babrałem się z tym miesiąc całymi dniami, efekt wyszedł nawet niezły, ale jak przeliczyłem sobie godziny i porównałem z tym co musiałbym zapłacić fachowcom to nijak mi nie wychodziło, że jestem do przodu.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

nie no kuźwa nie robiłem mebli :D Podłogę i ściany.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!