Skocz do zawartości

Własne oczekiwanie na połączenie


bestos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kto z Was przerabiał temat własnego oczekiwania na połączenie??

 

Chodzi o to że gdy ktoś do nas dzwoni najpierw odsłuchuje powitalne nagranie np:

 

Witamy w firmie XXX za chwilę nastąpi połączenie z konsultantem... po tym czasie dopiero jest normalny sygnał lub melodia.

 

Fajnie by było żeby w przypadku gdy właściwy numer ma zajęte nastąpi przekierowanie na inny numer?

 

 

Co jest potrzebne w tym przypadku i jakie będą dodatkowe koszty?

 

Coś słyszałem że voip do tego będzie potrzebny z dostępem do LTE... Ale co w przypadku gdy jestem poza firmą?

 

Posiadamy numery w ORANGE

A w wolnej chwili forum-budowa.pl ew. praktycznie Uwaga awaria!

A to: portal branży budowlanej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wychodzisz z firmy ustawiasz przekierowanie bezwarunkowe (albo z poziomu konfiguracji wirtualnej centralki, albo z telefonu *21*nr_na_który_przekierowujesz_połączenie# ), albo ustawiasz przekierowanie gdy telefon w biurze nie odpowiada *61*nr_na_który_przekierowujesz_połączenie#

Zapowiedź słowna to już opcja ustawiana np. z poziomu wirtualnej centralki, o której wspomniał SzlafRock.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności