Skocz do zawartości

BenefitCall.pl - sprawdza, które reklamy generują telefony oraz sprzedaż


Axl_Rose

Rekomendowane odpowiedzi

BenefitCall.pl dzięki stosowaniu specjalnych numerów telefonu w każdej kampanii, której efekty śledzisz, przypisuje połączenia telefoniczne do źródeł reklamy odpowiedzialnych za ich pozyskanie. Kod umieszczony na stronie internetowej dynamicznie zamienia prawdziwy numer telefonu na jeden ze specjalnych numerów. Numery te wyświetlane są w zależności od sposobu dotarcia użytkownika na stronę internetową. 

 

Logo_benefitcall_wybrane_www_ze_sloganem

 

Benefit Call posiada zestaw raportów, które pozwalają odpowiedzieć na kluczowe pytania: jak klienci znaleźli firmę, z jakiej są lokalizacji, w jakich porach preferują kontakt z firmą, które kampanie, słowa kluczowe lub landing page generują najwięcej połączeń telefonicznych/sprzedaży. Pozwala także ocenić pracę poszczególnych konsultantów, a nawet określić zwrot z inwestycji (ROI) w odniesieniu do każdej kampanii z osobna.

 

Mechanizm działania:

 

Schemat_dzialania2.png

 

Jakie wybrane parametry monitoruje BenefitCall ?
  • Numer telefonu klienta
  • Źródło reklamy (np. Google Adwords, telewizja, prasa, ulotki, Bing Organic, Facebook Ads, RTB)
  • Słowa kluczowe, nazwy kampanii i grup reklam
  • Strona wejścia (przydatne do rozszyfrowywania skuteczności ruchu "not provided")
  • Ocena wyniku rozmowy, w tym wartość sprzedaży
  • Nagrana rozmowa z klientem (do odsłuchania lub zapisania na dysku)
  • Data, czas i długość rozmowy
  • Dane konsultanta prowadzącego rozmowę z klientem

Przykładowy raport:

CallTracking_funkcje_raporty_szczegolowe

 

 

System jest idealny dla branż, w których rozmowa telefoniczna jest preferowaną/najczęstszą formą zawierania transakcji lub pozyskiwania leadów. Mowa o takich branżach jak hotelarstwo, medyczna ( kliniki, prywatna praktyka), handel nieruchomościami, B2B, reklamowa, finansowa, ubezpieczeniowa, edukacyjna (uczelnie wyższe) i innych.

 

Integracje 

Istnieje możliwość integracji z zewnętrznymi narzędziami na czele z Google Analytics i Google Adwords. Pozwala taka integracja na ustawienie w Google Analytics celu "rozmowa telefoniczna" wskazującego na zaistniałą rozmowę telefoniczną (analogicznie jak np. rejestrowanie wypełnienia formularza na www). Dodatkowo integracja BenefitCall z Google Analytics pozwala na śledzenie wartości sprzedaży telefonicznej (podobnie jak moduł ecommerce) i wygodne zestawianie jej z kosztami reklamy.

 

rIntegracja_BenefitCall_Call_Tracking_Go

 

 

Po więcej informacji zapraszam na stronę Benefitcall.pl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

funkcje mini i standard sie nie różnią czyli? czym sie różnią?

 

czyli co macie 1000-ące firm w bazie i na podstawie kilku sekund przed rozmową jestem w stanie "u"mieć rozmawiać z firmą lepiej niż nie znając właściwości dzwoniącego?

 

fjuczersy:

- źródło reklamy - na jakiej zasadzie - IVR z wymuszaniem klikania? - czy jest info na temat ludzi kótrzy porzucili rozmowe nadziewając sie na Wasz system? // odrzucenia jak w google

- ocena rozmowy - kto to ocenia - ja czy Klient -> patrz odrzucenia

- nagrana rozmowa - oczywiście Klient jest informowany, że go nagrywacie -> patrz odrzucenia

- dane kosultanta - wow (przeca nagrywacie - w pierwszej sekundzie sie przedstawia) - nie no dobra id  jest ważne (a ten konsultant jest mój czy Wasz?)

 

...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

funkcje mini i standard sie nie różnią czyli? czym sie różnią?

 

 

Pakiet Mini ograniczony jest tylko do 1 numeru telefonu generowanego przez system, a 1 numer telefonu = śledzenie 1 źródła reklam. Druga różnica to cena. Wszystkie inne funkcje są dostępne w obu opcjach. 

 

Są specyficzne sytuacje, w których Pakiet Mini jest wystarczającym rozwiązaniem. Wymienię dwie:

 

1. Przykład onfline. Prowadzimy kampanię performance z wykorzystaniem landing page i jednego źródła reklamy, np. Google Adwords. Dzięki BenefitCall uzyskamy wiedzę o konwersjach telefonicznych i wartości sprzedaży telefonicznej w powiązaniu z frazami kluczowymi, grupami reklam display, etc.

 

przyklad.jpg

 

2. Przykład offline. Prowadzimy pizzerię i robimy okresowo akcje plakatowania miasta, roznoszenia ulotek, itp. Możemy każdorazowo wykorzystywać specjalny numer BenefitCall umieszczając go na ulotkach. Dzięki temu widzimy jaki jest odzew z konkretnej, wypuszczonej na rynek serii ulotek. Biorąc pod uwagę ciągłość "ulotkowania" dokonujemy po 3 takich akcjach analizy porównawczej, z której wynika, która akcja przyprowadziła nam najwięcej klientów. Możemy dzięki temu stwierdzić, że kreacja ulotki nr 1 (np. granie kontrowersją) w połączeniu z dystrybucją jej w akademikach - doprowadziła do największych zakupów w naszej pizzerii. Wszystkie te dane są gromadzone w jednym przyjaznym panelu. 

 

 

 

czyli co macie 1000-ące firm w bazie i na podstawie kilku sekund przed rozmową jestem w stanie "u"mieć rozmawiać z firmą lepiej niż nie znając właściwości dzwoniącego?

 

 

W momencie kiedy klient dzwoni, można zalogować się do panelu BenefitCall, a tam znajdują się m.in. informacje o frazie kluczowej, z której na naszą stronę trafił aktualny rozmówca. Wiedząc, że potencjalny klient, z którym właśnie odbywamy rozmowę telefoniczną, trafił do nas z frazy "SEO tanio" albo "kompleksowa obsługa SEO", możemy odpowiednio ukierunkować naszą rozmowę. 

 

 

 

- źródło reklamy - na jakiej zasadzie - IVR z wymuszaniem klikania? - czy jest info na temat ludzi kótrzy porzucili rozmowe nadziewając sie na Wasz system? // odrzucenia jak w google

 

 

Standardowe Menu IVR. wszystko zależy od konfiguracji, w jaki sposób chcemy "kanalizować" drogę rozmówcy. jest to opcja dodatkowa, możliwa do nieodpłatnego włączenia, ale domyślnie wyłączona dla Klienta Benefitcall.

 

Odrzucenia to bardzo ciekawy temat i tutaj BenefitCall jest też doskonałym narzędziem do zalepiania dziur w lejku konwersji. Z naszych obserwacji wynika, że ok. 1-4 na 100 osób nie łączą się ostatecznie z firmą. Przy czym przyczyny tych odrzuceń są bardzo różne (klient dzwoni "po 20-stej", klient nagle musi zrobić coś innego i odkłada słuchawkę, usterki techniczne). Sama informacja o nagrywaniu rozmów - wbrew temu co mogłoby się nam wydawać, to dosłownie margines wszystkich odrzuceń (ludzie przywykli do takich komunikatów). BenefitCall rejestruje wszystkie nieudane próby połączenia z firmą . W panelu administratora mamy numer telefonu klienta (który się nie dodzwonił), a obok informacje na temat reklamy dzięki której ten klient zadzwonił (np. wszedł z frazy "nieruchomości Kraków"). Więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby do takiego klienta oddzwonić i przedstawić mu odpowiednią ofertę. 

 

 

 

- ocena rozmowy - kto to ocenia - ja czy Klient -> patrz odrzucenia

 

 

Istnieje pełna dowolność ustalania, kto ocenia rozmowy:

1. Firma obsługiwana reklamowo (np. klinika estetyczna, biuro nieruchomości, etc.) - ocena rozmowy może odbywać się ad hoc po jej zakońćzeniu przez konsultanta albo np. przez managera.

2. Firma - agencja reklamowa dostarczająca traffic/klientów.

3. BenefitCall - nie ma tego w cenniku, ale dla wybranych klientów prowadzimy taką usługę.

 

Ta funkcja pozwala na monitorowanie i porównywanie skuteczności poszczególnych konsultantów (np. recepcjonistów). 

 

 

 

- nagrana rozmowa - oczywiście Klient jest informowany, że go nagrywacie -> patrz odrzucenia

 

 

Tak, jest informowany. Tak jak napisałem wcześniej, bardzo rzadko z powodu takiej informacji klienci rezygnują z rozmowy. Jeśli nawet tak się zdarzy, to można od razu zareagować, oddzwaniając na widoczny w panelu numer telefonu i uprzedzić, że tym razem rozmowy nie są nagrywane i "w czym możemy pomóc". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności