Skocz do zawartości

Convertiser kolejny scamer?


makensis

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Chciałem zapytać jak wygląda terminowość wypłat w branży modowej (z wyłączeniem eobuwia) - Answear, Bronprix, Born2be. Z całym szacunkiem, ale wolałbym uzyskać odpowiedź z

perspektywy wydawcy :)

 

@Convertiser

Czy w razie potrzeby można odłożyć w czasie wypłatę z prowizji np. o miesiąc, dwa?

Czy FV, którą wystawiam jest zbiorcza dla wszystkich kampanii?

Czy mogę wystawiać FV ostatniego dnia miesiąca (zakładając, że przysługują mi środki do wypłaty)?

Kup mocne linki i zwiększ autorytet swojej strony.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grubyy w każdym programie jest widoczny wskaźnik średniego czasu walidacji sprzedaży przez reklamodawcę (panel wydawcy, widok programu). To nie zależy od nas, lecz od polityki zwrotów w danym programie. Przykładowo w Zalando darmowy zwrot przysługuje przez 100 dni od daty zakupu, a więc reklamodawca nie waliduje konwersji młodszych niż 100 dni. Do tego okresu dochodzi kilka dni wgranie pliku walidacji przez reklamodawcę & 7-14 dni na opłacenie faktury. Jak tylko pieniądze trafiają na konto reklamodawcy – odpowiednie konwersje automatycznie zaznaczane są jako opłacone, a wydawcom zostaje naliczona potwierdzona prowizja możliwa do wypłacenia. Faktury dla wydawców generowane są automatycznie na całą kwotę dostępnych środków ostatniego dnia miesiąca i opłacane są w terminie "do 5 dnia nast. miesiąca". Czekamy do 5 dnia, ponieważ szereg wpłat od reklamodawców przychodzi w 1–4 dzień mc i relatywnie duża część wydawców wystawia wtedy ręczne zlecenia wypłaty. Nie chcemy, aby musieli czekać do następnego cyklu rozliczeniowego – dlatego wypłacamy wszystkie oczekujące zlecenia wypłat na dzień 5.xx; Dla wydawców z wypłatami > 10K PLN/mc jesteśmy w stanie robić wypłaty 2 razy w miesiącu lub częściej. Dobrze rozumiemy potrzeby arbitrażu :)

 

Zatem rozliczenia są zawsze terminowe i wg. harmonogramu :) nigdy nie przeciągnęliśmy nikomu wypłaty.

 

3 hours ago, Grubyy said:

Czy w razie potrzeby można odłożyć w czasie wypłatę z prowizji np. o miesiąc, dwa?

Tak, można poprosić support wyłączyć automatyczne płatności i wystawiać zlecenia wypłaty ręcznie.

 

3 hours ago, Grubyy said:

Czy FV, którą wystawiam jest zbiorcza dla wszystkich kampanii?

Tak. Od 2 dni doszła funkcjonalność automatycznego rozbicia faktur, tzn są widoczne kwoty per program oraz możliwość podejrzenia lub eksportu wszystkich konwersji składających się na tą fakturę.

 

3 hours ago, Grubyy said:

Czy mogę wystawiać FV ostatniego dnia miesiąca (zakładając, że przysługują mi środki do wypłaty)?

Można wystawić w dowolnym momencie. Jednak procesowane są do 5 dnia najbliższego miesiąca. Dla większych kwot – jesteśmy w stanie robić nawet codzienne rozliczenia :) 

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.01.2019 o 15:53, Grubyy napisał:

Chciałem zapytać jak wygląda terminowość wypłat w branży modowej (z wyłączeniem eobuwia) - Answear, Bronprix, Born2be. Z całym szacunkiem, ale wolałbym uzyskać odpowiedź z

perspektywy wydawcy :)

 

 

Terminowość wypłat jest różna, nam zdarzyło się czekać 6 mc na wypłatę  ( konwersje styczniowe opłacone w połowie roku). 
Myślę, że problem polega na tym, iż Conv większość programów ma jako pośrednik tj zaciąga je z innych sieci, zatem dochodzi jeszcze jeden podmiot na drodze płatności, którego w innych sieciach nie ma. 
Answear - polecam od przedstawicielstwa na PL czyli Awin, jeśli planujesz rozbudować się na inne kraje wszystko załatwisz w jednej firmie.
BonPrix - główny przedstawiciel to Trade Doubler. Conv pobiera od niech program, a w TD jeśli masz już sprzedaż bez problemu dostaniesz CTA na BPrix na poziomie ponad 50 złotych, a nie 30 złotych jak w Conv ( ostatnie zmniejszone z 40 złotych). 

Eobuwie - tutaj to jest dopiero ciekawie w Conv .... 

Sama realizacja przelewu jest szybko ( w Conv), ale musisz się w przypominać i dopytywać o walidację. 

Z doświadczenia polecam pracę z dużymi sieciami za którymi jest powaga i prestiż. Nie pobieraj także wszystkiego z jednej sieci - może to wygodne ale jak będą się niezgadzać transakcje i walidacje to dużo roboty z przepinaniem.

Dnia 21.01.2019 o 19:17, Convertiser napisał:

@Grubyy w każdym programie jest widoczny wskaźnik średniego czasu walidacji sprzedaży przez reklamodawcę (panel wydawcy, widok programu). To nie zależy od nas, lecz od polityki zwrotów w danym programie. Przykładowo w Zalando darmowy zwrot przysługuje przez 100 dni od daty zakupu, a więc reklamodawca nie waliduje konwersji młodszych niż 100 dni.

 

 

 

 

Halo, halo Conv Zalando walidowało między 30 a 60 dni. Nigdy nie kazali czekać 100 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, WydacaW said:

Myślę, że problem polega na tym, iż Conv większość programów ma jako pośrednik tj zaciąga je z innych sieci, zatem dochodzi jeszcze jeden podmiot na drodze płatności, którego w innych sieciach nie ma. 

@WydacaW nie resellujemy programów innych sieci. Większość – a raczej prawie wszystkie są programami bezpośrednimi. Raptem w kilku programach traking musi iść przez zewnętrznego partnera, ale w praktyce nie robi to różnicy dla wydawców (wyjątkiem takiej różnicy jest bonprix). 

 

1 hour ago, WydacaW said:

Terminowość wypłat jest różna, nam zdarzyło się czekać 6 mc na wypłatę  ( konwersje styczniowe opłacone w połowie roku). 

 

To się zdarza w każdej sieci. Czy tak powinno być? Nie. Wydawcy powinni zwyczajnie przestawać promować program w którym reklamodawca spóźnia się z rozliczeniem lub walidacją. Nic tak dobrze nie wpływa na poprawe programu partnerskiego jak brak ruchu.

 

23 minutes ago, arczer said:

To byś się zdziwił jaki jest łańcuch pośredników w różnych sieciach afiliacyjnych..

 

Przy większej ilości partnerów w łańcuchu, gubią się konwersje i spada wszelka efektywność. Dlatego reselling najczęściej nie ma sensu (nie mówimy o przypadku, kiedy reklamodawca ma dedykowanego partnera odpowiedzialnego za prowadzenie programu partnerskiego).

Programy Partnerskie v2.0 - Najwięksi Reklamodawcy. Minimum formalności. Maksimum zysku dla Wydawcy. Zaawansowane API. 1mln produktów. Kupony. Unikatowe narzędzia. Unikatowy widget porównywarki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AdamBoganD napisał:

Na współpracy z jedną taką międzynarodową siecią Adservice utopiłem kasę, nie zapłacili bo im reklamodawca (Vebkredit) od kwietnia 2018 nie zapłacił, przestałem promować ich produkty to za brak ruchu konto zablokowane i kasy jak nie ma tak nie ma, nawet interwencja w centrali nic nie dała. Za mała kasa by po europejskich sądach się ścigać. Nauczka - tylko polskie sieci !!!

Wystąp do sądu o wypłatę kasy z kapitału firmy, a jeśli dług jest większy niż 500pln otwiera Ci się furtka windykacji. To nie do końca jest tak, że jak wydawca nie zapłaci to nie dostaniesz kasy - popularny zapis w regulaminach, ale do obalenia bez problemu. Ty masz umowę z siecią a nie z reklamodawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności