Skocz do zawartości

jak najlepiej podlinkować blog na wordpress

Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

mój pierwszy post :paker: !

Szukam porady jak zacząć linkować bloga którego otworzyłem na wordpress.Chodzi mi o ciekawą,skuteczną strukturę linków (piramida?jaka?).Bloga otworzyłem jakieś 2-3mce temu i od razu był w TOP20 na interesującą mnie frazę,po kilku wpisach pod SEO wskoczył na TOP6 i myślę ,że linkować czas zacząć.

Wygląda na to ,że fraza która mnie interesuje nie jest trudna dlatego myślę o dodawaniu tylko wartościowych linków z wysokim TF.

Pytanie:

jaką strukturę powinny mieć linki,co się najlepiej sprawdza dla bloga na wordpress(nowa domena)?

uwaga.

jestem początkującym amatorem i proszę o jasne wsazówki

Wątpie żeby o to chodziło. 

Co do kolegi możesz poszukać tematycznych forum do Twojej niszy,porobić tam konta i poudzielać się tam trochę na temat i dodać w profilu linka do Twojej strony . Możesz też porobić trochę blogów na darmowych platormach wrzucić na nie trochę ciekawych tekstów i w jednym  z tych postów wstawić linka z anchorem,który pozycjonujesz. Pamietaj o unikalnej treści swoich wpisów/artykułów

To bym na początek proponował .

Wątpie żeby o to chodziło. 

Co do kolegi możesz poszukać tematycznych forum do Twojej niszy,porobić tam konta i poudzielać się tam trochę na temat i dodać w profilu linka do Twojej strony . Możesz też porobić trochę blogów na darmowych platormach wrzucić na nie trochę ciekawych tekstów i w jednym  z tych postów wstawić linka z anchorem,który pozycjonujesz. Pamietaj o unikalnej treści swoich wpisów/artykułów

To bym na początek proponował .

myślałem o jakiejś złożonej strukturze linków w różnych formach ale może zrobię na początek tak jak napisałeś,czy to ważne żeby fora były tematyczne czy lepiej wybierać fora starsze ,z wysokim TR ale nie związane z tematem?

fraza nie jest trudna ale chciałbym zrobić wszystko co możliwe żeby to była pozycja  1 a nie 6