Skocz do zawartości

Optymalizacja strony - jeden produkt pod trzema nazwami


tomek.l

Rekomendowane odpowiedzi

Jak najlepiej zoptymalizować i pozycjonować stronę produktu, który ma 3 równorzedne i używane przez klientów nazwy?

Dla przykładu powiedzmy: szczypce, kombinerki, obcęgi.

Jeden produkt, a ludzie użwają trzech nazw wymiennie i popularność w wyszukiwaniach tych słów jest powiedzmy podobna.

Widziałem, że czasem niektóre strony uwają w opisie wszystkich nazw np. szczypce / kombinerki / obcęgi. Choć w tytule strony nie będzie to wyglądało dobrze. W treści strony i opisu produktu już lepiej.

Tworzenie trzech stron tego samego produktu pod trzema różnymi nazwami raczej też odpada.

Jak to rozwiązujecie? Jak to zrobić najlepiej?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobić 3 podstrony: 1. szczypce 2. kombinerki 3. obcęgi

Szczypce i kombinerki przekierować na obcęgi a linkować wszystkie trzy.. albo

Zrobić bardziej obszerny opis produktu w którym pojawią się wszystkie 3 nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym osobiście wybrał opcję:

 

Tytuł podstrony z nawą najczęściej szukaną spośród tych trzech

+

Rozszerzony opis zawierający wszystkie trzy używane frazy.

Piękne i lśniące włosy sprawiają, że czujesz się młodo! Sprawdź na portalu KOBIECO.PL  jak poderwać chłopaka sprawdzonymi sposobami! Towarzystwo budownictwa społecznego TBS to krok ku lepszej przyszłości... Czy długi to także jeden z Twoich problemów? sprawdź jak szybko wyjść ze spirali zadłużenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Chyba faktycznie tytuł z najczęściej używaną nazwą plus rozszerzony opis to najprostsze rozwiązanie.

A trzy osobne strony to pewnie będzie najskuteczniejszy sposób. Tylko chodzi też o klienta odwiedzającego sklep. Dziwnie może dla niego wyglądać  jeden produkt na 3 różnych stronach z różnymi nazwami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 Tylko chodzi też o klienta odwiedzającego sklep. Dziwnie może dla niego wyglądać  jeden produkt na 3 różnych stronach z różnymi nazwami.

 

? Właśnie po to jest przekierowanie, aby była tylko 1 strona.

 

Jak już się martwić o klienta to raczej o to, że ktoś wyszukuje 'szczypce', a wyrzuca go na stronę 'kombinerki'...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To zależy bo przykład nie bardzo trafiony, bo każde ze słów oznacza zupełnie inne narzędzie.  Ziemniak kartofel pyra jest bardziej na miejscu :)

 

W sklepie szczypce to szczypce a kombinerki to kombinerki , a w ofercie pewnie są i szczypce i kombinerki i obcęgi i to pewnie w różnych wariantach i rozmiarach , także  produkty nazywał bym zgodnie z nazwą i przeznaczeniem i linkował

 

kolega mmariusz podał najlepsze rozwiązanie ja dorzucę od siebie przyjazny url z np  coś w stylu www.twojsklep.pl/ziemniaki-kartofle-pyry-myte-25kg oczywiście tak samo title.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności