Skocz do zawartości

Domena jako słowo kluczowe?

kruszkush

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jestem nowy w pozycjonowaniu, czytałem troszkę i jestem nieco zmieszany co do opinii, bo wychodzi na to że jedni mówią że to ma znaczenie, inni że znikome.

No więc aktualnie jestem w fazie tworzenia sklepu, mam przed sobą decyzję o zakupieniu domeny i zastanawiam się czy słowo kluczowe w nazwie jest bardzo istotne, czy może mogę stworzyć sklep z domeną która mi odpowiada, ma jakieś powiązanie z artykułem który sprzedaję, ale jednak nie jest ta nazwa słowem kluczowym danego produktu. Sklep jest mały, będzie tam sprzedawany tylko jeden rodzaj produktu od różnych firm.

Produkt ten jest popularny wśród osób które z niego korzystają, a jednak używając słowa kluczowego wyników jest bardzo niewiele. Ten produkt to grzałki do epapierosów, będzie to działać na obszarze tylko Wielkiej Brytanii.

Możliwe że znajdę inne słowo kluczowe które nada się na domenę, ale dalej nie wiem czy nazwa domeny to lepiej by było to słowo kluczowe.

Dzięki za pomoc!

Każdy coś mówi, a jaka jest prawda wie tylko wujcio G.

Ja osobiście różnicy nie zauważyłem. Domeny ze słowem kluczowym jak i bez wchodziły podobnie.

Ważniejsze moim zdaniem jest to, aby nazwa domeny była dość krótka i łatwo zapadała w pamięci.

Liczba 24 zawsze kojarzy się z usługą całodobową, jeżeli zakładasz sklep internetowy to zazwyczaj on chodzi 24h, dlatego nie wiem czy ma sens upychanie tam liczby 24, ale jeżeli sądzisz, że pasuje to do Twojej nazwy to czemu nie. Sam musisz się nad Tym zastanowić.

Moim zdaniem lepiej postawić na nazwę, która ma szansę zapaść w pamięci, a wszystkie dostępne domeny typu slowokluczowe.xyz wykupić i wykorzystać jako zaplecze. Jeśli chodzi o szybkość / prostotę ich pozycjonowania to w zasadzie nie ma różnicy.

SEO Sklep Grupa MMarketing. O biznesie na: https://dlafirm.eu. LB zawsze terminowo: Mama Marketing