Skocz do zawartości

Profesjonalny marketing szeptany


KrisTent

Rekomendowane odpowiedzi

To teraz mamy dowcip właściwy :D

Dam radę, nie pacz( nie wyśmiewaj) co robi konkurencja a pracuj nad własnym modelem biznesowym. Bo jeśli to co robią oni jest złe a Ty wiesz jak robić to dobrze, to teoretycznie jesteś TOP1 w branży i masz więcej klientów jak mocy przerobowych.... Słowo klucz "teoretycznie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Moim zdaniem praktycznie nie ma różnicy jak się robi marketing szeptany. Nieważne jak się mówi, ważne, że się mówi. Tylko poważne brandy zwracają uwagę na jakość.

https://leczyc.pl - Oferta stacjonarnego leczenia alkoholizmu Warszawa
psychiatra Warszawa - https://psychiatra-gabinet.pl
Interesuje Cię problematyka zależności odwiedź https://medox.org.pl znajdziesz odpowiedź jak leczyć uzależnienia, tu nie leczą pedagodzy i księża tylko lekarze  i psycholodzy z uprawnieniami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że sama idea marketingu szeptanego w pozycjonowaniu itp, bardzo mocno się wypatrzyła i nie przypomina dawnego kształtu. przytoczony tutaj przykład nie jest jeszcze taki najgorszy, i aż dziwi fakt, jaką krzywdę robią sobie sami właściciele stron ordynarnie nachalnymi postami. Ale cóż, skoro czują się w pełni kompetentni do takich działań, to nikt im tego nie wytłumaczy. No, może oprócz negatywnej opinii na temat ich firmy w sieci, której sami będą sobie winni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności