Skocz do zawartości

Pozycjonowanie .com na różne języki


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może podzielić się doświadczeniami z pozycjonowania 1 domeny .com na różne języki? Czy jest dużo trudniej wypozycjonować jej podstrony (opisane prawidłowo tagami językowymi, z treścią w danym języku) niż analogiczną podstronę postawioną na danej domenie narodowej?

 

Wiem, że są przykłady w internecie takich witryn (np. booking com), ale to zazwyczaj bardzo duże zaufane witryny, w przypadku których grają rolę ich ogromny trust/ogromn backlinków a może i inne czynniki. Ale chciałbym się spytać, jak to wygląda przy bardziej standardowych stronach.

 

Wcześniej był trend, który mówił, że żeby być wysoko w danym języku, to należy mieć dla danego języka domenę narodową i to się raczej nie zmieniło. Ale czy pozycjonowanie 1 domeny .com na różne języki jest teraz dużo trudniejsze aż tak, że gra niewarta świeczki? Taka domena .com jak zbierze już odpowiednią liczbę linków, to może dodanie kilkudziesięciu na dany język okazałoby się bardziej opłacalne przy większej liczbie języków?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności