Skocz do zawartości

Hosting mi nie wytrzymał. Proszę o poradę.

darties

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prowadzę stronę internetową, która w normalnych warunkach ma około 300 tysięcy wejść, milion wyświetleń miesięcznie. 

Strona mi się dzisiaj sypnęła, działa bardzo wolno, panel Wordpressa się nie wczytuje, nie mogę nowych postów dodawać. 

Mam wykupiony hosting na ‪hekko‬, MaxPack+, za około 650pln rocznie (dokupione dodatkowe obciążenie serwera)

Problem pojawił się wczoraj, na stronę weszło ponad 250 tysięcy osób, strona zaliczyła ponad milion wyświetleń i boom, nie działa. 

Dzwoniłem do hekko, facet powiedział, że nic nie poradzi, żebym spróbował zainstalować ‪‎cloudflare‬, zrobiłem to i dalej lipa. 

Napisałem na linuxpl.com do konsultanta, czy wykupienie serwera u nich rozwiąże problem i bezproblemowo będzie działać, odpisał, że przy takim obciążeniu poleca serwer dedykowany. 

I tutaj moje pytanie, nie jestem informatykiem, nie znam się na tym kompletnie, piszę swoje teksty i je udostępniam, ludzie na to wchodzą - co zrobić aby najmniej boleśnie finansowo i technicznie doprowadzić stronę do tego aby działała przy obciążeniu powiedzmy 20-50 tys. dziennie odwiedzin. 

Da się na tym hostingu, który mam? Może się znajdzie ktoś, kto w rozsądnej cenie zrobi mi optymalizację wordpressa? 

20-50 tys. dziennie odwiedzin. 

jeżeli są to są faktyczni userzy pomyśl raczej jak to spieniężyć a nie kisić kasę na lepszy serwer :) 

20-50 tys. dziennie odwiedzin. 

jeżeli są to są faktyczni userzy pomyśl raczej jak to spieniężyć a nie kisić kasę na lepszy serwer :)

To są faktyczni userzy, piszę własne teksty, newsy, które często rozchodzą się viralowo po fejsie, mam podpięty adsense ale hajs nie jest oszałamiający, powiedzmy 80-120 pln dziennie. 

mam podpięty adsense ale hajs nie jest oszałamiający, powiedzmy 80-120 pln dziennie.

No to w czym problem? Za 2 dni Twojego zarobku kupisz już coś z dedyków, no najwyżej 3 dni.