Skocz do zawartości

% słów kluczowych w H1 a ich wartość


jogi109

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się nad pewną kwestią, może ktoś już to testował.

 

Klient szuka- "Kross Trans Alp"

Mamy tytuły:

a) "Rower Trekkingowy Kross Trans Alp 2016"

lub

B) "Kross Trans Alp 2016"

 

Czy w tym przypadku wyżej pojawi się a) czy B) czy to bez znaczenia?

 

Bo wpisując np "Rower Trekkingowy Kross Trans" szybciej znajdzie a) niż B), tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO a) "Rower Trekkingowy Kross Trans Alp 2016" > jest bardziej uniwersalne :huh:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zapytanie jest sformatowane w ten sposób: "Kross Trans Alp", to warto H1 nim otworzyć, czyli np. "Kross Trans Alp 2016, rower trekkingowy w sklepie Tutaj_nazwa_sklepu". I sytuacja ma się analogicznie, czyli gdyby użytkownicy wpisywali "rower Kross Trans Alp" to wtedy dajesz np. "Rower Kross Trans Alp 2016 w sklepie Tutaj_nazwa_sklepu".

 

Mówiąc inaczej - H1 otwieraj zapytaniem exact match z wyszukiwarki, a dopiero po nim dodawaj pozostałe parametry/cechy produktu.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności