grzechx Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Coś ostatnio cieżko kupic bilety na tego typu imprezy, podobnie jak na semcamp na który mi sie nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmi Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 kto będzie i napisze jakąś recenzje ? Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psik Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 będę , jak będzie co recenzować, to zrecenzuje Z przeszłości zostały jeszcze: Katalog Turystyczny, s3zow.pl Blog o pozycjonowaniu i optymalizacji prowadzę pod adresem: https://zeid.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psik Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 no więc tak jak na darmowe wejście to spotkanie na prawdę mnie zaskoczyło, nie było tylko marketingową paplaniną prowadzących tak w skrócie: 1. Google Tag Manager. Tomasz Trzósło zaprezentował narzędzie, które ułatwi nam otagowanie strony i skuteczne śledzenie ruchu na naszej stronie - w łatwiejszy sposób niż Google Analytics. Mnie przekonał żeby spróbować 2. Analityka i Marketing Automation Łukasz Haładus z Sales Manago i tu właśnie mam problem bo nie wiem do końca jaki był cel prezentacji. Ale w ciekawy sposób opowiedział o tym jak wykorzystują dane przez siebie gromadzone, podał przykład fuckup'u który im się zdarzył przy prezentacji przy bardzo dużym kliencie. Podał fajny przykład z wykorzystaniem wszystkich kanałów reklamowych przy sprzedaży "czerwonego roweru" 3. Jak wyglądają wyniki wyszukiwania w 2016? Damian Sałkowski przedstawił to co wyżej w temacie - dokładnie porównał wyniki stare z nowymi, nasze aktualne z aktualnymi w stanach, zaprezentował badania SENUTO na ten temat (jak często wyświetla się snippet, przy jakich słowach). Pokazał w jakim kierunku powinni się kierować SEO'wcy - mi podobała się ta prezentacja najbardziej. 4. 6 funkcji Adwords z których nie korzystasz a powinieneś Tutaj Łukasz Kozłowski z Shoper zaprezentował kilka funkcji Adwords, które mogą bardzo pomóc przy optymalizacji kampanii, przy śledzeniu jej efektów ... 5. Linkowanie wewnętrzne - 10 rzeczy... Tomasz Stopka w sumie podał ciekawe przykłady błędów popełnianych przed duże serwisy (głównie antyweb.pl). Podał jak według niego powinny wyglądać linki wewnętrzne, co zawierać, jak często występować - w zależności od tego na której podstronie się znajdują. Cała impreza przebiegła w fajnej atmosferze przy piwku i pizzy. Mi się podobało na pewno nie można powiedzieć, że zmarnowałem spędzony tam czas. Z przeszłości zostały jeszcze: Katalog Turystyczny, s3zow.pl Blog o pozycjonowaniu i optymalizacji prowadzę pod adresem: https://zeid.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D_S Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Damian Sułkowski Nie znam człowieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Ogólnie spoko podsumowanie. Nie znam nikogo z prowadzących ale z tego co napisałeś wnioskuje, że był marketing narzędzi. Można było sie tego spodziewać. Jednak dzięki za streszczenie. przy piwku Jeśli film sie nie urwał to kiepskie after. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmi Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Damian od lat jest na PiO @Salek_Art a Tomek Stopka już parę razy ostatnio występował @zuymen @SzlafRock, A Ty byś na jakieś piwko wyskoczył ??? Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psik Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Jeśli film sie nie urwał to kiepskie after. Niestety nie zostałem na afterze bo nikogo jeszcze nie znam ^^ a stąd sie chyba nikt nie deklarował. Z przeszłości zostały jeszcze: Katalog Turystyczny, s3zow.pl Blog o pozycjonowaniu i optymalizacji prowadzę pod adresem: https://zeid.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D_S Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Damian od lat jest na PiO Salek_Art Jasna sprawa tylko ma na nazwisko Sałkowski, a nie Sułkowski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 kosz Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmi Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 za dużo internetu, nie widzi się błędów Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psik Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Damian od lat jest na PiO Salek_Art Jasna sprawa tylko ma na nazwisko Sałkowski, a nie Sułkowski. Oj przepraszam, sugerowałem się agendą i wydarzeniem na fb,a tam jest u Z przeszłości zostały jeszcze: Katalog Turystyczny, s3zow.pl Blog o pozycjonowaniu i optymalizacji prowadzę pod adresem: https://zeid.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek_Art Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 3. Jak wyglądają wyniki wyszukiwania w 2016? Damian Sałkowski przedstawił to co wyżej w temacie - dokładnie porównał wyniki stare z nowymi, nasze aktualne z aktualnymi w stanach, zaprezentował badania SENUTO na ten temat (jak często wyświetla się snippet, przy jakich słowach). Pokazał w jakim kierunku powinni się kierować SEO'wcy - mi podobała się ta prezentacja najbardziej. Dzięki za miłe słowo. Gdyby ktoś miał ochotę przejrzeć to wrzuciłem właśnie swoją prezentację na slideshare: https://www.slideshare.net/DamianSakowski/semkrk-16032016-wyniki-wyszukiwania-w-2016-59983769 Narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO - https://senuto.com Darmowe narzędzie do w pełni automatycznej wyceny pozycjonowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfab Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 A jakieś nagrania są/będą? O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek_Art Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 A jakieś nagrania są/będą? Powstał filmik 2 minutowy (do obejrzenia tu: https://www.facebook.com/spotkaniasemkrk/?fref=nf) Jeśli chodzi o nagrania prezentacji to raczej nie. Narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO - https://senuto.com Darmowe narzędzie do w pełni automatycznej wyceny pozycjonowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.